007mark Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 (bewerkt) Voor degenen die Mindhunter vet vinden, is Manhunt: Unabomber echt een aanrader. Hoewel het - grotendeels - waargebeurd is, kun je het met een beetje fantasie een soort spin-off van Mindhunter noemen. Absoluut een goede serie. Alleen jammer dat [spoiler=spoiler]de verhaallijnen door elkaar lopen, waardoor je eigenlijk al weet dat hij sowieso gepakt gaat worden. 7 januari 2018 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 (bewerkt) Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Black Mirror gekeken. Was weer lekker hoor! Eén van de beste en misschien zelfs wel meest relevante televisieserie van de afgelopen jaren, als je 't mij vraagt. Black Mirror seizoen 4 staat sinds vrijdag op Netflix....Epsiode 1 was geweldig maar vind episode 2 echt kut tot dusver....Hoor wel van familie leden dat episode 4 geweldig en echt uitstekend is dus blijf zeker verder kijken..... Verder o.a How To Getthe Away With Murder seizoen 1 afgekeken goed maar vond 15 episodes hierbij iets teveel. En Vikings S5 E6 tot dusver is geweldig en Black Sails seizoen 4 ben ik bij E7 en vind ook erg goed :D Gisteren eindelijk de eerste aflevering van Black Mirror gekeken. Eindelijk mijn vriendin zo ver minimaal 1 aflevering te kijken, hoewel ze totaal niet van de sci-fi en fantasy is, maar na lang genoeg pamperen ging ze dan toch overstag. Met tegenzin, maar ze ging overstag. En toen begon het; een jaren 70 setting, vreemde outfits, een blauwe dame, campy acteerwerk. Okeeeee. Zo zaten we dus allebei, maar gezien jullie veelvuldige tips zat ik er enorm open minded in en vond ik het ff prima en had ik veel geduld. Maar goed, dat bleek dus een soort fantasie te zijn en we kwamen uiteindelijk toch in die dystopische toekomst met een realistisch futuristische setting. Dus oké, geef het wat tijd. Toen zag ik dat de aflevering 75 minuten duurde. Relaxed voor mijn chickie, want die zat flink te zuchten zeg. Maar naarmate de aflevering zich ontspon, ging ik steeds meer de zieke geest van die lelijke Matt Damon waarderen (als in dat er een goede plot achter zat) en vond ik het een fascinerende setting. Lekker zwarte en soms droge satirische humor, beetje campy bij tijd en wijle en als het in de dystopische toekomst was zag het er echt heel erg lekker uit. Pas tegen het einde kreeg ik door dat het een op zichzelf staande aflevering kon zijn, maar ik was best tevreden. En heel erg benieuwd naar de rest. Mijn vriendin niet. En toen ging ik even kijken naar de rest van de afleveringen, want ik wilde zeker weten of het inderdaad op zichzelf staand was. Dat bleek ook zo te zijn. Echter, dit was dus ook het moment dat we erachter kwamen dat we aflevering 1 van seizoen 4 hadden zitten kijken. :r Ik denk niet dat dat heeft geholpen met het geven van een eerlijke kans door mijn vriendin. 8 januari 2018 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 (bewerkt) Hahaha, ik zat ook echt je post te lezen en dacht: dat klinkt niet als de eerste aflevering :cab: Overigens vind ik S04E01 Black Mirror op z'n best, dus ik betwijfel of je vriendin de rest wel tof gaat vinden. Al vind ik dat ze het zeker nog een aflevering of twee de kans moet geven. Aangezien het losstaande verhalen zijn (met compleet nieuwe cast), kan het ook goed zijn dat deze aflevering haar niet lag maar dat ze de rest te gek gaat vinden. Persoonlijk doet ook niet elke aflevering even veel met me, maar tegelijkertijd zijn er een aantal afleveringen die zich, wat mij betreft, weten te meten met de beste scifi-films. Edit: Meth Damon toch? :D 8 januari 2018 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 Ja, dat argument kan ik ook nog opgooien, misschien helpt het, maar ik vrees ervoor. Hoe futuristisch zijn de andere afleveringen? Vooral dit Space Fleet-gebeuren ligt haar totaal niet namelijk. Als het meer in de tegenwoordige tijd van die aflevering afspeelt, dus waar die CTO gewoon nog CTO is, en dat realistisch-futuristisch is, kan ze er denk ik beter mee omgaan. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 Absoluut een goede serie. Alleen jammer dat [spoiler=spoiler]de verhaallijnen door elkaar lopen, waardoor je eigenlijk al weet dat hij sowieso gepakt gaat worden. Dat is precies wat m'n vriendin en ik ook zeiden inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 [quote name='vinnypassy']Ja, dat argument kan ik ook nog opgooien, misschien helpt het, maar ik vrees ervoor. Hoe futuristisch zijn de andere afleveringen? Vooral dit Space Fleet-gebeuren ligt haar totaal niet namelijk. Als het meer in de tegenwoordige tijd van die aflevering afspeelt, dus waar die CTO gewoon nog CTO is, en dat realistisch-futuristisch is, kan ze er denk ik beter mee omgaan. :-)[/QUOTE] Dit was behoorlijke uitzondering maat. Seizoen 1-3 zijn veel minder SF en vooral "technologie" based. @007mark; Unabomber: [SPOILER=Tot en met episode 5]Klopt dat weet je weet dat die gepakt wordt. Maar we weten niet of er een rechtszaak komt en of FBI/ District Attorney t wel gaat winnen en of Ted echt cel ingaat levenslang[/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 Ja, dat argument kan ik ook nog opgooien, misschien helpt het, maar ik vrees ervoor. Hoe futuristisch zijn de andere afleveringen? Vooral dit Space Fleet-gebeuren ligt haar totaal niet namelijk. Als het meer in de tegenwoordige tijd van die aflevering afspeelt, dus waar die CTO gewoon nog CTO is, en dat realistisch-futuristisch is, kan ze er denk ik beter mee omgaan. :-) Het verschilt een beetje per aflevering, maar de meeste afleveringen spelen zich af in een redelijk hedendaagse setting, waarbij één maatschappelijke/technische ontwikkeling een stuk verder is doorgetrokken. Misschien moet je eerst aflevering 3 van het eerste seizoen eens met haar kijken. Dat vind ik een erg goede aflevering, die bovendien wel redelijk representatief is voor de rest van de serie. En aangezien het toch losstaande afleveringen zijn, maakt de volgorde waarin je ze kijkt ook niet echt uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Ik heb ook ff gemist dat Walking Dead niet meer op Netflix staat.. Iemand die verwacht dat dit nog wel terugkomt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 (bewerkt) Net Dark uitgekeken, enorm goed zeg, zeker een aanrader! http://www.imdb.com/title/tt5753856/ 10 januari 2018 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 (bewerkt) Black Mirror S4 ook gekeken.[spoiler=S4] USS Callister en Black Museum vond ik super. Hang the DJ en Arkangel ook goed alleen matige casting bij Arkangel. Metalhead vond ik ook wel tof maar ik ben totaal geen fan van zwart-wit. Crocodile met afstand de minste aflevering van het seizoen. 10 januari 2018 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Ik heb ook ff gemist dat Walking Dead niet meer op Netflix staat.. Iemand die verwacht dat dit nog wel terugkomt? Niet in de nabije toekomst, denk ik. De licentie is net verlopen en blijkbaar niet verlengd (om één of andere reden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Kijkt iemand How to get away with murder? [spoiler=spoiler]Net seizoen drie uitgekeken, erg spannend tot het eind .. wat er nu precies gebeurd was voor de brand. Bijna tot de laatste seconde gedacht dat Wes misschien nog zou leven en dat het één grote set-up was :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Weet er iemand nog een leuke comedyserie van 20 a 30 minuten? Heb dit allemaal al gezien: 30 Rock, All Stars, Archer, Arrested Development, Big Mouth, Blackadder, Blue Mountain State, BoJack Horseman, Brooklyn Nine-Nine, Californication, Community, Coupling, Curb Your Enthusiasm, Entourage, Episodes, Extras, F Is For Family, Fawlty Towers, Flodder, Friends, Go On, Happy Endings, How I Met Your Mother, How to Make It in America, It's Always Sunny, Joey, Life's Too Short, Master of None, Modern Family, New Girl, Off Centre, Outnumbered, Parks and Recreations, Rick and Morty, Rules of Engagement, Scrubs, Seinfeld (deels), Silicon Valley, That '70s Show, The Big Bang Theory, The End of the F***ing World, Fresh Prince, The Inbetweeners, The IT Crowd, The League, The Office (UK en US), The Ranch, Two and a Half Men, Undeclared, Weeds, Wet Hot American Summer en Workaholics :cab: Verder heb ik wel een leven hoor... Ben overigens niet echt op zoek naar geanimeerde shit als South Park en Family Guy. Dat ben ik na twee afleveringen meestal alweer beu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Misschien vind je Easy wel oké. Is niet supertopgoed, maar kijkt lekker weg en heeft een leuke blik op de hedendaagse maatschappij. Is wel meer drama, maar met een realistische en herkenbare komische inslag. Verder heb je teveel gezien om op deze plek hiervoor naar tips te vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Ik denk dat je comedyseries van 20 a 30 minuten hebt uitgespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Ik zal Easy eens checken. En voor dat laatste was ik eigenlijk al bang, maar zit al jaren op geen enkel ander forum meer dan MU. Heb ooit nog wel een tijd rondgehangen in het tv-deel van FOK!, maar ben er eigenlijk een beetje huiverig voor om daar naar terug te gaan. Als daar net zo gepost wordt als op de frontpage dan mijd ik dat liever :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Ik denk dat je comedyseries van 20 a 30 minuten hebt uitgespeeld. Ik heb nog geen achievement zien verschijnen aan de onderkant van m'n beeldscherm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Weet er iemand nog een leuke comedyserie van 20 a 30 minuten? Heb dit allemaal al gezien: 30 Rock, All Stars, Archer, Arrested Development, Big Mouth, Blackadder, Blue Mountain State, BoJack Horseman, Brooklyn Nine-Nine, Californication, Community, Coupling, Curb Your Enthusiasm, Entourage, Episodes, Extras, F Is For Family, Fawlty Towers, Flodder, Friends, Go On, Happy Endings, How I Met Your Mother, How to Make It in America, It's Always Sunny, Joey, Life's Too Short, Master of None, Modern Family, New Girl, Off Centre, Outnumbered, Parks and Recreations, Rick and Morty, Rules of Engagement, Scrubs, Seinfeld (deels), Silicon Valley, That '70s Show, The Big Bang Theory, The End of the F***ing World, Fresh Prince, The Inbetweeners, The IT Crowd, The League, The Office (UK en US), The Ranch, Two and a Half Men, Undeclared, Weeds, Wet Hot American Summer en Workaholics :cab: Verder heb ik wel een leven hoor... Ben overigens niet echt op zoek naar geanimeerde shit als South Park en Family Guy. Dat ben ik na twee afleveringen meestal alweer beu. Pak A-typical mee. Ontroerend, maar leuk. Bij Lovesick heb ik ook meerdere malen gelachen, vooral seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Weet er iemand nog een leuke comedyserie van 20 a 30 minuten? Heb dit allemaal al gezien: 30 Rock, All Stars, Archer, Arrested Development, Big Mouth, Blackadder, Blue Mountain State, BoJack Horseman, Brooklyn Nine-Nine, Californication, Community, Coupling, Curb Your Enthusiasm, Entourage, Episodes, Extras, F Is For Family, Fawlty Towers, Flodder, Friends, Go On, Happy Endings, How I Met Your Mother, How to Make It in America, It's Always Sunny, Joey, Life's Too Short, Master of None, Modern Family, New Girl, Off Centre, Outnumbered, Parks and Recreations, Rick and Morty, Rules of Engagement, Scrubs, Seinfeld (deels), Silicon Valley, That '70s Show, The Big Bang Theory, The End of the F***ing World, Fresh Prince, The Inbetweeners, The IT Crowd, The League, The Office (UK en US), The Ranch, Two and a Half Men, Undeclared, Weeds, Wet Hot American Summer en Workaholics :cab: Verder heb ik wel een leven hoor... Ben overigens niet echt op zoek naar geanimeerde shit als South Park en Family Guy. Dat ben ik na twee afleveringen meestal alweer beu. Fresh Meat Beetje the Inbetweeners maar dan in college. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Niet echt comedy, maar denk dat je Love (Netflix) wel kunt waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 (bewerkt) Fresh Meat had ik toevallig al aangeklikt vandaag maar toen ik zag dat de eerste episode 40 minuten was, heb ik 'm weer afgezet. Zoek echt iets om te bingewatchen en bij series met een spanningsboog van 40 minuten of langer lukt dat me niet echt. Al klinkt je beschrijving wel tof (The Inbetweeners _O_). Bedankt voor de tips trouwens, heren. Daar ben ik wel weer even zoet mee. 29 januari 2018 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Oh, en Suburgatory is wel aardig. Two broke girls is te doen als je per se iets wilt hebben, maar overal doorheen bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Man Seeking Woman? Beetje flauw, maar zeker niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Oh, en Suburgatory is wel aardig. Two broke girls is te doen als je per se iets wilt hebben, maar overal doorheen bent. Daar heb ik wel eens iets van gezien, maar dat vond ik echt verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Ik heb nog geen achievement zien verschijnen aan de onderkant van m'n beeldscherm. Even opnieuw opstarten. Dan naar het achievement kopje in start menu. Dan moet hij er toch echt staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten