ROEMM Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 13 uur geleden zei Keeza: Zijn er nog dikke must-see series die afgelopen zijn, zodat ik die van A tot Z kan afkijken? GOT, Breaking Bad, Peaky Blinders, Vikings, Boardwalk Empire enzovoort al gezien. Black Sails al gezien? Past qua genre ook goed in je eerdere rijtje en vond hem zelf zeer vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 14 uur geleden zei ROEMM: Black Sails al gezien? Past qua genre ook goed in je eerdere rijtje en vond hem zelf zeer vermakelijk. Wel eens van gehoord, maar nog niet gezien. Thanks voor de tip, vooral omdat je naar het eerdere rijtje kijkt dus een klein beetje mijn smaak/voorkeur kan raden De rest ook bedankt voor de tips ofcourse! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Ik wilde gisteren beginnen met Top Boy op Netflix. Bleek ik in seizoen drie te beginnen in plaats van seizoen één. Blijkbaar moest ik beginnen met Top Boy: Summerhouse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 19 minuten geleden zei delichris: Ik wilde gisteren beginnen met Top Boy op Netflix. Bleek ik in seizoen drie te beginnen in plaats van seizoen één. Blijkbaar moest ik beginnen met Top Boy: Summerhouse. Dat klopt bruv, allow it fam, common misstake. Veel plezier wagwhan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Begonnen met Mr. Robot, bijna klaar met seizoen 1 (alleen de slotaflevering nog). Moest er even inkomen, maar per aflevering wordt het beter en beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 16 minuten geleden zei Petterson: Begonnen met Mr. Robot, bijna klaar met seizoen 1 (alleen de slotaflevering nog). Moest er even inkomen, maar per aflevering wordt het beter en beter. Niet te vroeg juichen maatje... 90% van de Mr.Robot kijkers sneuvelt tijdens seizoen 2! Spoiler Ik zelf gelukkig niet maar seizoen 2 is wel echt door heen worstelen. Vooral volhouden seizoen 3,4 en 5 zijn weer grandioos geweldig. In zijn algemeenheid heb ik serie anders voor iedereen ik noem gewoon hele mikmak zonder tekst erbij anders ben ik volgende week nog bezig; Board Walk Empire The Deuce Six Feet Under The Citadel Perry Mason Star Trek Deep Space Nine & Voyager Better Call Saul The White Lotus Kingdom Mo Succesion The Wire The It Crowd Person of Interest Westworld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Niet te vroeg juichen maatje... 90% van de Mr.Robot kijkers sneuvelt tijdens seizoen 2! Toon verborgen inhoud Ik zelf gelukkig niet maar seizoen 2 is wel echt door heen worstelen. Vooral volhouden seizoen 3,4 en 5 zijn weer grandioos geweldig. In zijn algemeenheid heb ik serie anders voor iedereen ik noem gewoon hele mikmak zonder tekst erbij anders ben ik volgende week nog bezig; Board Walk Empire The Deuce Six Feet Under The Citadel Perry Mason Star Trek Deep Space Nine & Voyager Better Call Saul The White Lotus Kingdom Mo Succesion The Wire The It Crowd Person of Interest Westworld Ik ga je spoiler niet openklikken, zie het vanzelf wel ;). Al begreep ik van collega dat hij ergens tijdens Mr. Robot heeft moeten huilen, misschien dat het daarmee te maken heeft haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 25 minuten geleden zei Petterson: Ik ga je spoiler niet openklikken, zie het vanzelf wel ;). Al begreep ik van collega dat hij ergens tijdens Mr. Robot heeft moeten huilen, misschien dat het daarmee te maken heeft haha Oh nee dan doe ik zo maatje De spoiler is en was totaal geen spoiler. Ik heb en zei niks inhoudelijks over de serie. Kan nu zo ook wel doen ; seizoen 2 van Mr.Robot is voor heel veel mensen door heen worstelen maar seizoen 3,4 en 5 zijn weer echt fenomenaal goed. Ik heb ook gehuild tijdens Mr.Robot maar niet tijdens seizoen 2 iig haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Net After Life afgerond. Eens wat anders. Soms komisch, vaak depri. OK serie wel, niet te lang. Maakte best wat indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Ik kende het wel al, maar heb het nooit gekeken tot ik vorige week ben begonnen aan The Office (US). Wat een briljante serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Ik had Shameless dus nog nooit gekeken. Gisterenavond aan begonnen, prima eerste paar aflevering. Denk ook dat ik verliefd ben. Emmy Rossum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Op 15-5-2023 om 21:20 zei Arles: Ik kende het wel al, maar heb het nooit gekeken tot ik vorige week ben begonnen aan The Office (US). Wat een briljante serie Maar wel al die twee korte seizoenen van The Office (UK) al gezien ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 16 uur geleden zei Kyrill: Maar wel al die twee korte seizoenen van The Office (UK) al gezien ? Nope. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Zojuist zei Arles: Nope. Kan niet alles kijken er is zoveel. Het is zkr een aanrader. US is ook geweldig ja. Heel veel plezier!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Gisteren vier seizoenen Top Boy afgerond. Een hele mooie serie en kan niet wachten op seizoen 5. Wat eigenlijk seizoen 3 is. Aangezien Top Boy: Summerhouse er voor zit, maar wel gezien worden als seizoen 1 en 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 24 minuten geleden zei delichris: Gisteren vier seizoenen Top Boy afgerond. Een hele mooie serie en kan niet wachten op seizoen 5. Wat eigenlijk seizoen 3 is. Aangezien Top Boy: Summerhouse er voor zit, maar wel gezien worden als seizoen 1 en 2. Very nice bruv, good job fam. You team Dushane or team Sully bruv? I am Team Sully all the way Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Very nice bruv, good job fam. You team Dushane or team Sully bruv? I am Team Sully all the way Ik vind ze beide wel ok. Wel benieuwd naar het laatste seizoen, want dat wordt een knaller. Sully is wel toffer dan Dushane, maar zoals ik zei. Ik vind ze beide wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 2 uur geleden zei delichris: Gisteren vier seizoenen Top Boy afgerond. Een hele mooie serie en kan niet wachten op seizoen 5. Wat eigenlijk seizoen 3 is. Aangezien Top Boy: Summerhouse er voor zit, maar wel gezien worden als seizoen 1 en 2. Vond hem ook heel mooi. Heel rauw en diep triest eigenlijk. Die ene donkere jongen ook die nog nooit de zee had gezien. Komt er een seizoen 5 dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 5 minuten geleden zei putdus: Vond hem ook heel mooi. Heel rauw en diep triest eigenlijk. Die ene donkere jongen ook die nog nooit de zee had gezien. Komt er een seizoen 5 dan? Ja in september op Netflix en dat is wel de allerlaatste. Sully die inderdaad nog nooit de zee had gezien. Wel mooi dat Jason ook weer terug kwam en Gem. Wel jammer dat Ra nell nooit meer is teruggekeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Mensen hier die de serie 1985 kijken? Gisteren was aflevering 3 op tv. Ik vind het een heerlijke serie, de Bende van Nijvel fascineert me enorm. Ik vind dat het gevoel dat in die tijd geheerst moet hebben, goed wordt weergegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 29 minuten geleden zei Vreven: Mensen hier die de serie 1985 kijken? Gisteren was aflevering 3 op tv. Ik vind het een heerlijke serie, de Bende van Nijvel fascineert me enorm. Ik vind dat het gevoel dat in die tijd geheerst moet hebben, goed wordt weergegeven. Yes, in België al volledig op tv geweest. Mooie, intrigerende serie. Ik ken de streek waar het zich afspeelt vrij goed, dus dat maakt het nog wat specialer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 32 minuten geleden zei Vreven: Mensen hier die de serie 1985 kijken? Gisteren was aflevering 3 op tv. Ik vind het een heerlijke serie, de Bende van Nijvel fascineert me enorm. Ik vind dat het gevoel dat in die tijd geheerst moet hebben, goed wordt weergegeven. Ik heb de serie op NPO+ gezien, maar een hele goede serie. Wel bijzonder hoe die Bende van Nijvel te werk ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Zit er echt niemand in de Mocro Maffia? Bij mij is het alsof ik naar een documentaire van mezelf zit te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 9 uur geleden zei La Pulga: Zit er echt niemand in de Mocro Maffia? Bij mij is het alsof ik naar een documentaire van mezelf zit te kijken. Ik ga seizoen 5 pas kijken als alles er op staat. Volgend jaar komt het zesde en laatste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 Zeker bezig met seizoen 5! 2 prima eerste afleveringen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten