Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Keeza:

Zijn er nog dikke must-see series die afgelopen zijn, zodat ik die van A tot Z kan afkijken? :)

GOT, Breaking Bad, Peaky Blinders, Vikings, Boardwalk Empire enzovoort al gezien.

Black Sails al gezien? Past qua genre ook goed in je eerdere rijtje en vond hem zelf zeer vermakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei ROEMM:

Black Sails al gezien? Past qua genre ook goed in je eerdere rijtje en vond hem zelf zeer vermakelijk.

Wel eens van gehoord, maar nog niet gezien. Thanks voor de tip, vooral omdat je naar het eerdere rijtje kijkt dus een klein beetje mijn smaak/voorkeur kan raden :D 

De rest ook bedankt voor de tips ofcourse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei delichris:

Ik wilde gisteren beginnen met Top Boy op Netflix. Bleek ik in seizoen drie te beginnen in plaats van seizoen één. Blijkbaar moest ik beginnen met Top Boy: Summerhouse.

Dat klopt bruv, allow it fam, common misstake. Veel plezier wagwhan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Petterson:

Begonnen met Mr. Robot, bijna klaar met seizoen 1 (alleen de slotaflevering nog). Moest er even inkomen, maar per aflevering wordt het beter en beter. 

Niet te vroeg juichen maatje...

90% van de Mr.Robot kijkers sneuvelt tijdens seizoen 2!

Spoiler

Ik zelf gelukkig niet maar seizoen 2 is wel echt door heen worstelen. Vooral volhouden seizoen 3,4 en 5 zijn weer grandioos geweldig.

In zijn algemeenheid heb ik serie anders voor iedereen ik noem gewoon hele mikmak zonder tekst erbij anders ben ik volgende week nog bezig;

Board Walk Empire

The Deuce

Six Feet Under

The Citadel

Perry Mason

Star Trek Deep Space Nine & Voyager

Better Call Saul

The White Lotus

Kingdom

Mo

Succesion

The Wire

The It Crowd

Person of Interest

Westworld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Niet te vroeg juichen maatje...

90% van de Mr.Robot kijkers sneuvelt tijdens seizoen 2!

Toon verborgen inhoud

Ik zelf gelukkig niet maar seizoen 2 is wel echt door heen worstelen. Vooral volhouden seizoen 3,4 en 5 zijn weer grandioos geweldig.

In zijn algemeenheid heb ik serie anders voor iedereen ik noem gewoon hele mikmak zonder tekst erbij anders ben ik volgende week nog bezig;

Board Walk Empire

The Deuce

Six Feet Under

The Citadel

Perry Mason

Star Trek Deep Space Nine & Voyager

Better Call Saul

The White Lotus

Kingdom

Mo

Succesion

The Wire

The It Crowd

Person of Interest

Westworld

Ik ga je spoiler niet openklikken, zie het vanzelf wel ;). Al begreep ik van collega dat hij ergens tijdens Mr. Robot heeft moeten huilen, misschien dat het daarmee te maken heeft haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Petterson:

Ik ga je spoiler niet openklikken, zie het vanzelf wel ;). Al begreep ik van collega dat hij ergens tijdens Mr. Robot heeft moeten huilen, misschien dat het daarmee te maken heeft haha

Oh nee dan doe ik zo maatje

De spoiler is en was totaal geen spoiler. Ik heb en zei niks inhoudelijks over de serie. Kan nu zo ook wel doen ; seizoen 2 van Mr.Robot is voor heel veel mensen door heen worstelen maar seizoen 3,4 en 5 zijn weer echt fenomenaal goed. Ik heb ook gehuild tijdens Mr.Robot maar niet tijdens seizoen 2 iig haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-5-2023 om 21:20 zei Arles:

Ik kende het wel al, maar heb het nooit gekeken tot ik vorige week ben begonnen aan The Office (US). Wat een briljante serie :D

Maar wel al die twee korte seizoenen van The Office (UK) al gezien  ;) ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei delichris:

Gisteren vier seizoenen Top Boy afgerond. Een hele mooie serie en kan niet wachten op seizoen 5. Wat eigenlijk seizoen 3 is. Aangezien Top Boy: Summerhouse er voor zit, maar wel gezien worden als seizoen 1 en 2.

Very nice bruv, good job fam. You team Dushane or team Sully bruv? I am Team Sully all the way:cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Very nice bruv, good job fam. You team Dushane or team Sully bruv? I am Team Sully all the way:cheer:

Ik vind ze beide wel ok. Wel benieuwd naar het laatste seizoen, want dat wordt een knaller. Sully is wel toffer dan Dushane, maar zoals ik zei. Ik vind ze beide wel tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Gisteren vier seizoenen Top Boy afgerond. Een hele mooie serie en kan niet wachten op seizoen 5. Wat eigenlijk seizoen 3 is. Aangezien Top Boy: Summerhouse er voor zit, maar wel gezien worden als seizoen 1 en 2.

Vond hem ook heel mooi. Heel rauw en diep triest eigenlijk. Die ene donkere jongen ook die nog nooit de zee had gezien.

Komt er een seizoen 5 dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei putdus:

Vond hem ook heel mooi. Heel rauw en diep triest eigenlijk. Die ene donkere jongen ook die nog nooit de zee had gezien.

Komt er een seizoen 5 dan?

Ja in september op Netflix en dat is wel de allerlaatste. 

Sully die inderdaad nog nooit de zee had gezien. Wel mooi dat Jason ook weer terug kwam en Gem. Wel jammer dat Ra nell nooit meer is teruggekeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen hier die de serie 1985 kijken? Gisteren was aflevering 3 op tv. Ik vind het een heerlijke serie, de Bende van Nijvel fascineert me enorm. Ik vind dat het gevoel dat in die tijd geheerst moet hebben, goed wordt weergegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Vreven:

Mensen hier die de serie 1985 kijken? Gisteren was aflevering 3 op tv. Ik vind het een heerlijke serie, de Bende van Nijvel fascineert me enorm. Ik vind dat het gevoel dat in die tijd geheerst moet hebben, goed wordt weergegeven.

Yes, in België al volledig op tv geweest. Mooie, intrigerende serie. Ik ken de streek waar het zich afspeelt vrij goed, dus dat maakt het nog wat specialer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Vreven:

Ik heb de serie op NPO+ gezien, maar een hele goede serie. Wel bijzonder hoe die Bende van Nijvel te werk ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites