delichris Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 10 uur geleden zei Arezo: Amazon Prime Oke. Dat heb ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 10 uur geleden zei delichris: Oke. Dat heb ik niet. Is maar 3 euro per maand vriend, dat is amper 1 biertje in een café.... En 70% is gratis te zien(nog veel keuze) alleen andere 30% moet je huren of kopen maar ik doe dat nooit. Netflix bijvoorbeeld is 14 per maand ofzo en Disney+ heb ik niet, maar is volgens mij niet bepaald goedkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Is maar 3 euro per maand vriend, dat is amper 1 biertje in een café.... En 70% is gratis te zien(nog veel keuze) alleen andere 30% moet je huren of kopen maar ik doe dat nooit. Netflix bijvoorbeeld is 14 per maand ofzo en Disney+ heb ik niet, maar is volgens mij niet bepaald goedkoop. Ik heb al Netflix, Videoland en Disney+. Die laatste maar voor een jaar. Ik weet nu al soms niet wat ik moet kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 1 minuut geleden zei delichris: Ik heb al Netflix, Videoland en Disney+. Die laatste maar voor een jaar. Ik weet nu al soms niet wat ik moet kijken. Duidelijk Chris, ik snap het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Ik kijk nu Jack Ryan op Amazon, is wel leuk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Gisteren begonnen aan Fargo op Netflix. Ben wel fan van Martin Freeman en het begin kijkt sowieso goed weg, dus ben benieuwd wat de rest gaat brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Eindelijk begonnen aan The Crown. Eerste die afleveringen gezien. Interessant en goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 9 maart nieuwe seizoenen van The Last Kingdom en Queen of the South op Netflix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Morgen Koemannetje volgen op Videoland. Volgende week volgens mij een nieuwe Drive to Survive. Beloofd leuk te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 4 uur geleden zei La Pulga: Morgen Koemannetje volgen op Videoland. Volgende week volgens mij een nieuwe Drive to Survive. Beloofd leuk te worden. Hoe vaak gaat zijn vrouw huilen denk je? Ga het beiden checken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 17 uur geleden zei La Pulga: Volgende week volgens mij een nieuwe Drive to Survive. Beloofd leuk te worden. Daar kijk ik ook wel naar uit ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 17 uur geleden zei Arezo: Hoe vaak gaat zijn vrouw huilen denk je? Ga het beiden checken Heb alleen de intro gezien maar daar was het in ieder geval al één keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Kijk naar The Haunted of Bly Manor. Laatste aflevering is de 5e, was die aan het kijken tijdens FM. Was moeilijk te volgen zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 (bewerkt) Op 27-2-2022 om 13:32 zei Arezo: Eindelijk begonnen aan The Crown. Eerste die afleveringen gezien. Interessant en goed. Is inderdaad erg interessant. Net begonnen met Manifest. Zit nu halverwege ep3. Geen idee wat ik er van moet vinden nog. Vind die gozer (Prince Charming) irritant. Halverwege ep4. Die gozer is echt irritant. De tandjes. Ben bedoel ik. 9 maart 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Vandaag komt The Last Kingdom seizoen vijf op Netflix. Dit zal tevens het laatste seizoen zijn van wat ik begrepen heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Nou Drive to Survive staat aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 Net The Last Kingdom uitgekeken en nu verder met het laatste seizoen van Queen of the South. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Wat een mooi vijfde seizoen van Queen of the South. Helaas geen Teresita meer aangezien de serie is gestopt. Binnenkort maar verder gaan met Hell on Wheels op Viaplay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 (bewerkt) Bijna klaar met The last kingdom seizoen 5 Op aanraden ook begonnen met The Purge bevalt goed en the man in the high castle kom daar echter niet lekker in En nieuwe seizoen van Swat maar das wel erg politiek correct aan het worden zeg. 17 maart 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 16 uur geleden zei Djurovski: Bijna klaar met The last kingdom seizoen 5 Op aanraden ook begonnen met The Purge bevalt goed en the man in the high castle kom daar echter niet lekker in En nieuwe seizoen van Swat maar das wel erg politiek correct aan het worden zeg. SWAT is erg goed en het juist goed dat ze dit er wel inschrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Ome Karel heeft ook veel gezien laatste tijd en nu sinds mijn Corona ook HBO Max erbij genomen hier wat ik tot dusver kijk/zie en wat ik ervan vind beknopt: Angel seizoen 4: Nog maar 1 episode te gaan van 21 of 22, wat een serie is dit toch, echt heerlijk. Angel, Fred, Wesley, Cordelia, Connor. En dan richting het einde . Elk seizoen en losse episodes brengen weer de nodige veranderen met zich mee. Als het einde van de wereld, apocalypses en nog veel meer. Spoiler Jasmin komt erbij, gruwelijk erg tof Hierna alleen nog ergens seizoen 5 kopen, wat een serie. Ik ben blij dat ik dit kijk en er zoveel van geniet elk seizoen weer opnieuw. Band of Brothers In de rewatch voor de 2e of 3e keer ooit. Ik ben/was vroeger al zo onder de indruk dat ik mijn 1e forum naam ooit op Insidegamer 101ste Airborne noemde nav deze serie. Inmiddels ben ik bij E6 van de 10 van deze mini serie. Damian Lewis als Captain Winters is geweldig maar ook Bill aka Gonnorea is geweldig, is echt feest van herkenning elke episode opnieuw weer deze cast. Leuk in het begin van de episodes ook hoe je de oude mannen zelf die nagespeeld worden in deze serie hoort praten over de oorlog. David Schwimmer speelt ook redelijk rode draad in deze serie als Captain Sobel die echt uitstekende drill instructeur is en opleider van paratroopers/easy company maar die qua tacktieken en oorlogs voering zwaar te kort komt. Dit is een serie der series Raised by Wolves seizoen 2 inmiddels bij e6 van de 8 aangekomen. Ik vind het erg gaaf dit project en deze serie aan de hand van Ridley Scott en openings credit/theme vind ik een van mooiste die ik ooit ken/gezien heb en skip ik nooit. Travis Fimmel speelt hier Marcus die in de God Sol geloofd. Iedereen kent Travis Fimmel vooral als Ragnar Lothbrook in Vikings. Hier is hij ook geweldig. En niet te vergeten. Tot dusver vind ik seizoen 2 niet minder dan seizoen 1 en jij @RubenS2 ? Verder op HBO Max begonnen met rewatch van: Carnivale seizoen 1 deze mega onderschatte serie jaren geleden op dvd gekeken en heeft ''slechts'' 2 seizoenen. Clancy Brown is hier fenomenaal als een priester. Vampire Diaries s1 e1 vond ik best leuk maar ga later vandaag verder met E2 daar kwam ik gisteren niet goed doorheen Curb your Enthouasiasm Seinfeld heeft mij nooit bevallen maar deze serie van de maker van Seinfeld in de hoofdrol Larry David vind ik wel erg leuk en grappig. Er is een episode waarbij ze een blinde man gaan helpen die zegt ze alleen paar dozen hoeven te verplaatsen, nou niet is minder waar. The last kingdom seizoen 1. Ben nu bij e3 bijna klaar met E3 King Alfred is vet en Ubba en Guthrum ook maar Uthred moet ik nog aan wennen en zijn wel of niet vriendin ''Bida'' vind ik bloed irritant. Maar ik ga er zeker mee verder. Dit was het wel kinders Groet Ome Karel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Kyrill Goosseff mijn subjectieve/smaken verschillen top 50 favoriete series allertijden op dit moment ja de lezer zal vast andere keuzes maken <3: 1: Six Feet Under 2: Band of Brothers 3: The Wire 4: Mad Men 5: The Sopranos 6: The Leftovers 7:Star Trek Deep Space Nine 8:: Carnivale 9:: Firefly 10:Breaking Bad 11: Twin Peaks 12: Borgen 13: Bron/Broen 14: Chernobyl 15:Angel 16: Oz 17:Death Note 18: Battlestar Galactica 19:Buffy the Vampire Slayer 20:Dark 21: The X-Files 22: Deadwood 23:Dexter 24: Lost 25:Better Call Saul 26:Rome 27: The Shield 28: The Simpsons 29:Arrested Development 30: Boardwalk Empire 31: The It Crowd 32:Southpark 33:This is Us 34:Ozark 35: Mr.Robot 36:Curb Your Enthousiasm 37:Fargo 38: The Knick 39:Gomorra 40:Lucky 41:Succession 42:The Boddy Guard 43:Peaky Blinders 44:Dollhouse 45: Star Trek Voyager 46:Taboo 47: The Boys 48:Mindhunter 49:Invincible 50: Goliath Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Kyrill Goosseff mijn subjectieve/smaken verschillen top 50 favoriete series allertijden op dit moment ja de lezer zal vast andere keuzes maken <3: 1: Six Feet Under 2: Band of Brothers 3: The Wire 4: Mad Men 5: The Sopranos 6: The Leftovers 7:Star Trek Deep Space Nine 8:: Carnivale 9:: Firefly 10:Breaking Bad 11: Twin Peaks 12: Borgen 13: Bron/Broen 14: Chernobyl 15:Angel 16: Oz 17:Death Note 18: Battlestar Galactica 19:Buffy the Vampire Slayer 20:Dark 21: The X-Files 22: Deadwood 23:Dexter 24: Lost 25:Better Call Saul 26:Rome 27: The Shield 28: The Simpsons 29:Arrested Development 30: Boardwalk Empire 31: The It Crowd 32:Southpark 33:This is Us 34:Ozark 35: Mr.Robot 36:Curb Your Enthousiasm 37:Fargo 38: The Knick 39:Gomorra 40:Lucky 41:Succession 42:The Boddy Guard 43:Peaky Blinders 44:Dollhouse 45: Star Trek Voyager 46:Taboo 47: The Boys 48:Mindhunter 49:Invincible 50: Goliath Geen Suits, Billions, House of Cards of Entourage? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 49 minuten geleden zei FlyD: Geen Suits, Billions, House of Cards of Entourage? Billions en House of Cards vergeten goed dat je het zegt! Andere twee geen fan. Bedankt iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Voor de fans van Sons of Anarchy. Vanaf 27 april komen de eerste drie seizoen van Mayans MC op Disney plus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten