Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei delichris:

Oke. Dat heb ik niet.

Is maar 3 euro per maand vriend, dat is amper 1 biertje in een café....

En 70% is gratis te zien(nog veel keuze) alleen andere 30% moet je huren of kopen maar ik doe dat nooit.

Netflix bijvoorbeeld is 14 per maand ofzo en Disney+ heb ik niet, maar is volgens mij niet bepaald goedkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Is maar 3 euro per maand vriend, dat is amper 1 biertje in een café....

En 70% is gratis te zien(nog veel keuze) alleen andere 30% moet je huren of kopen maar ik doe dat nooit.

Netflix bijvoorbeeld is 14 per maand ofzo en Disney+ heb ik niet, maar is volgens mij niet bepaald goedkoop.

Ik heb al Netflix, Videoland en Disney+. Die laatste maar voor een jaar. Ik weet nu al soms niet wat ik moet kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei La Pulga:

Morgen Koemannetje volgen op Videoland.

Volgende week volgens mij een nieuwe Drive to Survive. Beloofd leuk te worden.

Hoe vaak gaat zijn vrouw huilen denk je? Ga het beiden checken :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-2-2022 om 13:32 zei Arezo:

Eindelijk begonnen aan The Crown. Eerste die afleveringen gezien. Interessant en goed. 

Is inderdaad erg interessant.

Net begonnen met Manifest. Zit nu halverwege ep3. Geen idee wat ik er van moet vinden nog. Vind die gozer (Prince Charming) irritant.

Halverwege ep4. Die gozer is echt irritant. De tandjes. Ben bedoel ik.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna klaar met The last kingdom seizoen 5

Op aanraden ook begonnen met The Purge bevalt goed en the man in the high castle kom daar echter niet lekker in

En nieuwe seizoen van Swat maar das wel erg politiek correct aan het worden zeg. 

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Djurovski:

Bijna klaar met The last kingdom seizoen 5

Op aanraden ook begonnen met The Purge bevalt goed en the man in the high castle kom daar echter niet lekker in

En nieuwe seizoen van Swat maar das wel erg politiek correct aan het worden zeg. 

SWAT is erg goed en het juist goed dat ze dit er wel inschrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ome Karel heeft ook veel gezien laatste tijd en nu sinds mijn Corona ook HBO Max erbij genomen hier wat ik tot dusver kijk/zie en wat ik ervan vind beknopt:

Angel seizoen 4: Nog maar 1 episode te gaan van 21 of 22, wat een serie is dit toch, echt heerlijk. Angel, Fred, Wesley, Cordelia, Connor. En dan richting het einde . Elk seizoen en losse episodes brengen weer de nodige veranderen met zich mee. Als het einde van de wereld, apocalypses en nog veel meer.

Spoiler

Jasmin komt erbij, gruwelijk erg tof

Hierna alleen nog ergens seizoen 5 kopen, wat een serie. Ik ben blij dat ik dit kijk en er zoveel van geniet elk seizoen weer opnieuw.

Band of Brothers

In de rewatch voor de 2e of 3e keer ooit. Ik ben/was vroeger al zo onder de indruk dat ik mijn 1e forum naam ooit op Insidegamer 101ste Airborne noemde nav deze serie. Inmiddels ben ik bij E6 van de 10 van deze mini serie. Damian Lewis als Captain Winters is geweldig maar ook Bill aka Gonnorea is geweldig, is echt feest van herkenning elke episode opnieuw weer deze cast. Leuk in het begin van de episodes ook hoe je de oude mannen zelf die nagespeeld worden in deze serie hoort praten over de oorlog. David Schwimmer speelt ook redelijk rode draad in deze serie als Captain Sobel die echt uitstekende drill instructeur is en opleider van paratroopers/easy company maar die qua tacktieken en oorlogs voering zwaar te kort komt. Dit is een serie der series

Raised by Wolves seizoen 2 inmiddels bij e6 van de 8 aangekomen. Ik vind het erg gaaf dit project en deze serie aan de hand van Ridley Scott en openings credit/theme vind ik een van mooiste die ik ooit ken/gezien heb en skip ik nooit. Travis Fimmel speelt hier Marcus die in de God Sol geloofd. Iedereen kent Travis Fimmel vooral als Ragnar Lothbrook in Vikings. Hier is hij ook geweldig. En niet te vergeten. Tot dusver vind ik seizoen 2 niet minder dan seizoen 1 en jij @RubenS2 ?

Verder op HBO Max begonnen met rewatch van:

Carnivale seizoen 1 deze mega onderschatte serie jaren geleden op dvd gekeken en heeft ''slechts'' 2 seizoenen. Clancy Brown is hier fenomenaal als een priester.

Vampire Diaries s1 e1 vond ik best leuk maar ga later vandaag verder met E2 daar kwam ik gisteren niet goed doorheen

Curb your Enthouasiasm Seinfeld heeft mij nooit bevallen maar deze serie van de maker van Seinfeld in de hoofdrol Larry David vind ik wel erg leuk en grappig. Er is een episode waarbij ze een blinde man gaan helpen die zegt ze alleen paar dozen hoeven te verplaatsen, nou niet is minder waar.

The last kingdom seizoen 1. Ben nu bij e3 bijna klaar met E3 King Alfred is vet en Ubba en Guthrum ook maar Uthred moet ik nog aan wennen en zijn wel of niet vriendin ''Bida'' vind ik bloed irritant. Maar ik ga er zeker mee verder.

Dit was het wel kinders

Groet Ome Karel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyrill Goosseff mijn subjectieve/smaken verschillen top 50 favoriete series allertijden op dit moment ja de lezer zal vast andere keuzes maken :D <3:

1: Six Feet Under

2: Band of Brothers

3: The Wire

4: Mad Men

5: The Sopranos

6: The Leftovers

7:Star Trek Deep Space Nine

8:: Carnivale

9:: Firefly

10:Breaking Bad

11: Twin Peaks

12: Borgen

13: Bron/Broen

14: Chernobyl

15:Angel

16: Oz

17:Death Note

18: Battlestar Galactica

19:Buffy the Vampire Slayer

20:Dark

21: The X-Files

22: Deadwood

23:Dexter

24: Lost

25:Better Call Saul

26:Rome

27: The Shield

28: The Simpsons

29:Arrested Development

30: Boardwalk Empire

31: The It Crowd

32:Southpark

33:This is Us

34:Ozark

35: Mr.Robot

36:Curb Your Enthousiasm

37:Fargo

38: The Knick

39:Gomorra

40:Lucky

41:Succession

42:The Boddy Guard

43:Peaky Blinders

44:Dollhouse

45: Star Trek Voyager

46:Taboo

47: The Boys

48:Mindhunter

49:Invincible

50: Goliath

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Kyrill Goosseff mijn subjectieve/smaken verschillen top 50 favoriete series allertijden op dit moment ja de lezer zal vast andere keuzes maken :D <3:

1: Six Feet Under

2: Band of Brothers

3: The Wire

4: Mad Men

5: The Sopranos

6: The Leftovers

7:Star Trek Deep Space Nine

8:: Carnivale

9:: Firefly

10:Breaking Bad

11: Twin Peaks

12: Borgen

13: Bron/Broen

14: Chernobyl

15:Angel

16: Oz

17:Death Note

18: Battlestar Galactica

19:Buffy the Vampire Slayer

20:Dark

21: The X-Files

22: Deadwood

23:Dexter

24: Lost

25:Better Call Saul

26:Rome

27: The Shield

28: The Simpsons

29:Arrested Development

30: Boardwalk Empire

31: The It Crowd

32:Southpark

33:This is Us

34:Ozark

35: Mr.Robot

36:Curb Your Enthousiasm

37:Fargo

38: The Knick

39:Gomorra

40:Lucky

41:Succession

42:The Boddy Guard

43:Peaky Blinders

44:Dollhouse

45: Star Trek Voyager

46:Taboo

47: The Boys

48:Mindhunter

49:Invincible

50: Goliath

Geen Suits, Billions, House of Cards of Entourage?

Link naar opmerking
Deel via andere websites