hjs Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Op 26-6-2019 om 00:14 zei komodo25: En Chernobyl afgerond. Goede serie hoor. Ik bevestig . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 Secret and lies gister seizoen 1 afgekeken. Vette serie, ook al issie wat ouder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 La Treve (Belgische (Waalse ) serie) Vrij goed Les Temoins Franse serie kon me ook wel bekoren. Ben wel liefhebber van het crime genre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Hier met Fleabag begonnen. Aflevering één is tamelijk bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 Ik ben met Yankee bezig op Netflix. Wel een leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 The Umbrella Academy gekeken deze week. Ik vind het tof, doet me erg denken aan de film Watchmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 The Night Of kan ik tot nu toe ook alleen maar aanraden. Nog 1 episode te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 Op 6-7-2019 om 15:52 zei Sophomore: Hier met Fleabag begonnen. Aflevering één is tamelijk bizar. Hiermee begonnen als comedyserie on the side, maar wauw meer een drama. Trouwens Babylon Berlin eindelijk afgekeken. Laatste aflevering van seizoen twee was zo intensief damn. Ben er gewoon al een dag van aan het bijkomen, de laatste twee scenes :o Zag gelukkig dat dit jaar seizoen drie alweer uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Begonnen met Chernobyl. Ben erg benieuwd. Kans groot dat ik het erg ga waarderen, maar zal het nooit een 10 geven omdat er simpelweg Engels wordt gesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Is idd leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 La Casa de Papel is ook weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 4 uur geleden zei Chiemel: Begonnen met Chernobyl. Ben erg benieuwd. Kans groot dat ik het erg ga waarderen, maar zal het nooit een 10 geven omdat er simpelweg Engels wordt gesproken. 38 minuten geleden zei 007mark: La Casa de Papel is ook weer Ik ga daar na de tour toch maar eens aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 1 uur geleden zei 007mark: La Casa de Papel is ook weer Hoorde dat het slecht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Ik vond het wel weer tof. Begon wel wat matig maar laatste paar afleveringen vond ik wel erg sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Op 22-7-2019 om 15:18 zei 007mark: La Casa de Papel is ook weer Vanavond het hele seizoen er door heen gejaagd. Iets minder dan de 1e twee seizoenen maar verder weer prima hoor. Seizoen 4 was al aangekondigd dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Begonnen aan Gomorra, maar de eerste zes afleveringen vallen echt heel erg tegen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Wou eens beginnen met Dexter maar is blijkbaar van Netflix af. Dan maar starten met Narcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 Heb een paar weken geleden Godless gekeken op Netflix. Vond hem vrij goed maar tis weer jammer dat het maar een miniserie is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Inmiddels ook S2 van Killing Eve gezien. Is wel echt de moeite waard. Aparte serie, die weinig opheeft met genre-wetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 (bewerkt) Bezig aan SZ2 van Mindhunter. Vind dit ook wel leuke crimi serie . 20 augustus 2019 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 augustus 2019 Share Geplaatst 21 augustus 2019 Gisteravond begonnen met Another Life. Heel matig, dus twijfel nog om door te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Begonnen aan Leeds: Take Us Home. Eerste aflevering valt wat tegen, een grote goed nieuws show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Vandaag seizoen 3 online van 13 Reasons Why Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Aanrader: The Boys Geeft m.i. een veel realistischer beeld van hoe de wereld eruit zou zien als er echt superhelden bestonden. Lekker rauw, gewelddadig en bij momenten hilarisch. Zeker kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Heb geen Amazon :( . En mijn watchlist is al belachelijk groot en word alleen maar groter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten