Montass Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 [quote name='Beppu']@Montass Heb je de nieuwe uitbreiding nog geprobeerd? Ik heb hem van de week weer even aan gegooid en een bunker gekocht. Nu even wat import/export en Cocaïne lockup sells doen om te sparen voor zo'n Mobile Operation Center en kijken of je daar wat leuke shit mee kan uitvoeren. Je kan tegenwoordig ook een hangar kopen zie ik, waaronder op de legerbasis;c, krijg je daar geen wanted level meer.[/QUOTE] Ik heb de uitbreiding zeker geprobeerd. Is wel leuk hoor zo'n mobile operation center en je hebt er ook zeker voordelen aan. Ook het ontwikkelen van je wapens is wel geniaal gedaan. Maar de nieuwste update met de hangar op de legerbasis is ook wel gaaf gedaan. Dan kun je je straaljager vervolgens ook weer een andere kleur geven enzo. Wel is het echt mega geldklopperij en als je geen miljoenen hebt, houdt het snel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 Ik heb de uitbreiding zeker geprobeerd. Is wel leuk hoor zo'n mobile operation center en je hebt er ook zeker voordelen aan. Ook het ontwikkelen van je wapens is wel geniaal gedaan. Maar de nieuwste update met de hangar op de legerbasis is ook wel gaaf gedaan. Dan kun je je straaljager vervolgens ook weer een andere kleur geven enzo. Wel is het echt mega geldklopperij en als je geen miljoenen hebt, houdt het snel op. Oe leuk, weer wat om naar uit te kijken en om te sparen dus. Ja dat laatste begint inderdaad wel vermoeiend te worden man. Al die DLC's gaan gepaard met enorme prijzen voor de content van die DLC, dat je tientallen uren moet grinden om aan geld te komen om die content te kunnen spelen. Kan je met de Gunrunning DLC een beetje geld maken trouwens? Doe nu nog steeds import/export, MC Cocaine lockup en zo nu en dan wat kratten voor de afwisseling. Zag al dat de supplies/product/research in de bunker erg traag gaat allemaal, moet ik natuurlijk ook weer voor miljoenen alle upgrades halen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 Oe leuk, weer wat om naar uit te kijken en om te sparen dus. Ja dat laatste begint inderdaad wel vermoeiend te worden man. Al die DLC's gaan gepaard met enorme prijzen voor de content van die DLC, dat je tientallen uren moet grinden om aan geld te komen om die content te kunnen spelen. Kan je met de Gunrunning DLC een beetje geld maken trouwens? Doe nu nog steeds import/export, MC Cocaine lockup en zo nu en dan wat kratten voor de afwisseling. Zag al dat de supplies/product/research in de bunker erg traag gaat allemaal, moet ik natuurlijk ook weer voor miljoenen alle upgrades halen.. Upgrades zijn in principe gratis als je volle middelen op research doet, maar dan gaat het zo langzaam dat je daar al snel op uitgekeken bent. Ik heb een paar gewoon afgekocht, dan betaal je geloof ik 250k om de research af te kopen. Verder is Gunrunning best lucratief, maar moet je er ook echt tijd aan besteden, waardoor ik mij afvraag of de import/export van de auto's niet sneller en leuker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 Upgrades zijn in principe gratis als je volle middelen op research doet, maar dan gaat het zo langzaam dat je daar al snel op uitgekeken bent. Ik heb een paar gewoon afgekocht, dan betaal je geloof ik 250k om de research af te kopen. Verder is Gunrunning best lucratief, maar moet je er ook echt tijd aan besteden, waardoor ik mij afvraag of de import/export van de auto's niet sneller en leuker is. Ik bedoel de drie upgrades waardoor je supplies minder snel op gaan enzo. Security, staff upgrade en nog één. Is het trouwens 250k eenmalig voor alle research dan? Of 250k voor één research item? en tja, hartstikke leuk die auto's maar dezelfde missies over en over doen gaat op den duur wel vervelen;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 Ik bedoel de drie upgrades waardoor je supplies minder snel op gaan enzo. Security, staff upgrade en nog één. Is het trouwens 250k eenmalig voor alle research dan? Of 250k voor één research item? en tja, hartstikke leuk die auto's maar dezelfde missies over en over doen gaat op den duur wel vervelen;c 250k per research helaas en dat keer een stuk of 20 updates geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 (bewerkt) Achterlijk dat die cargo missions van me hangar nog minder opleveren dan crates:cab:. Zijn wel leuke missies, raar dat ze het dan niet lucratief maken zodat mensen het ook daadwerkelijk gaan spelen. 29 oktober 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ben wel benieuwd naar de remaster, komt als het goed is over 2 maandjes uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 6 minuten geleden zei La Pulga: Ben wel benieuwd naar de remaster, komt als het goed is over 2 maandjes uit. Heb je al Ps5 dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 4 minuten geleden zei Arezo: Heb je al Ps5 dan? Ja zeker, sinds de release eigenlijk al. Op Spider-Man na is het niet zo bijzonder hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 4 uur geleden zei La Pulga: Ja zeker, sinds de release eigenlijk al. Op Spider-Man na is het niet zo bijzonder hoor. Is wel de reden dat ik hem niet koop. Te weinig vette games en heel moeilijk te verkrijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 https://nl.ign.com/grand-theft-auto-v-ps4/136063/news/gta-5-op-ps5-en-xbox-series-xs-bekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 Is het ook mogelijk om te zien bij deze missie welke locaties je al hebt gehad en welke niet? Extra Commission - GTA 5 Wiki Guide - IGN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 Op 24-7-2022 om 15:46 zei Vlonkie: Is het ook mogelijk om te zien bij deze missie welke locaties je al hebt gehad en welke niet? Extra Commission - GTA 5 Wiki Guide - IGN Mark the locations on the map for each one and then drive on over to the house and whack the "For Sale" sign with a melee weapon (avoid using guns so that you don't get pegged with a Wanted level). Dus eerst markeren en dan telkens die marker wegnemen? Of een logische volgorde hanteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 Even terug spelen vanaf het begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 20 minuten geleden zei Bogatyr: Even terug spelen vanaf het begin. probeer dat al zo lang te doen maar dan wil ik het precies zo doen met de heists dat ik alweer kap na de eerste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 17 minuten geleden zei sennid: probeer dat al zo lang te doen maar dan wil ik het precies zo doen met de heists dat ik alweer kap na de eerste Ik doe liever men eigen ding dan die missies zelf. Natuurlijk tussendoor moet ik ze doen maar ik ga liever ergens zitten met mijn sniper hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Kleine up want GTA 6 gaat officieel aangekondigd worden. Voor mij gaat dit een reden zijn om een PS5 te kopen waarschijnlijk. Begin december de trailer. Wordt sowieso de best verkochte game ooit. Misschien wel het beste multimedia product. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Hoop dat ie ook uitkomt op de ps4. Kijk er naar uit. Hopelijk niet ook 8 uur installeren zoals gta 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Daar gaan we mannen! Release in 2025. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Beetje Bonnie & Clyde shit, leuk joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 (bewerkt) Nog twee jaar wachten. Lijkt het waard, hoor . De enige gamereeks die ik naast FM stuk heb gespeeld. 5 december 2023 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Oohw jaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 10x gekeken en behoorlijk hyped. Ziet er uit als hele gruwelijke shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Gruwelijke setting ook, Florida (Dirty South) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 "Florida man ............" krijgt een hele nieuwe dimensie zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten