Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Grand Theft Auto

Tomasson

Aanbevolen berichten

[quote name='Beppu']@Montass Heb je de nieuwe uitbreiding nog geprobeerd? Ik heb hem van de week weer even aan gegooid en een bunker gekocht. Nu even wat import/export en Cocaïne lockup sells doen om te sparen voor zo'n Mobile Operation Center en kijken of je daar wat leuke shit mee kan uitvoeren. Je kan tegenwoordig ook een hangar kopen zie ik, waaronder op de legerbasis;c, krijg je daar geen wanted level meer.[/QUOTE] Ik heb de uitbreiding zeker geprobeerd. Is wel leuk hoor zo'n mobile operation center en je hebt er ook zeker voordelen aan. Ook het ontwikkelen van je wapens is wel geniaal gedaan. Maar de nieuwste update met de hangar op de legerbasis is ook wel gaaf gedaan. Dan kun je je straaljager vervolgens ook weer een andere kleur geven enzo. Wel is het echt mega geldklopperij en als je geen miljoenen hebt, houdt het snel op.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de uitbreiding zeker geprobeerd. Is wel leuk hoor zo'n mobile operation center en je hebt er ook zeker voordelen aan. Ook het ontwikkelen van je wapens is wel geniaal gedaan. Maar de nieuwste update met de hangar op de legerbasis is ook wel gaaf gedaan. Dan kun je je straaljager vervolgens ook weer een andere kleur geven enzo. Wel is het echt mega geldklopperij en als je geen miljoenen hebt, houdt het snel op.

Oe leuk, weer wat om naar uit te kijken en om te sparen dus. Ja dat laatste begint inderdaad wel vermoeiend te worden man. Al die DLC's gaan gepaard met enorme prijzen voor de content van die DLC, dat je tientallen uren moet grinden om aan geld te komen om die content te kunnen spelen.

Kan je met de Gunrunning DLC een beetje geld maken trouwens? Doe nu nog steeds import/export, MC Cocaine lockup en zo nu en dan wat kratten voor de afwisseling. Zag al dat de supplies/product/research in de bunker erg traag gaat allemaal, moet ik natuurlijk ook weer voor miljoenen alle upgrades halen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oe leuk, weer wat om naar uit te kijken en om te sparen dus. Ja dat laatste begint inderdaad wel vermoeiend te worden man. Al die DLC's gaan gepaard met enorme prijzen voor de content van die DLC, dat je tientallen uren moet grinden om aan geld te komen om die content te kunnen spelen.

Kan je met de Gunrunning DLC een beetje geld maken trouwens? Doe nu nog steeds import/export, MC Cocaine lockup en zo nu en dan wat kratten voor de afwisseling. Zag al dat de supplies/product/research in de bunker erg traag gaat allemaal, moet ik natuurlijk ook weer voor miljoenen alle upgrades halen..

Upgrades zijn in principe gratis als je volle middelen op research doet, maar dan gaat het zo langzaam dat je daar al snel op uitgekeken bent. Ik heb een paar gewoon afgekocht, dan betaal je geloof ik 250k om de research af te kopen. Verder is Gunrunning best lucratief, maar moet je er ook echt tijd aan besteden, waardoor ik mij afvraag of de import/export van de auto's niet sneller en leuker is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Upgrades zijn in principe gratis als je volle middelen op research doet, maar dan gaat het zo langzaam dat je daar al snel op uitgekeken bent. Ik heb een paar gewoon afgekocht, dan betaal je geloof ik 250k om de research af te kopen. Verder is Gunrunning best lucratief, maar moet je er ook echt tijd aan besteden, waardoor ik mij afvraag of de import/export van de auto's niet sneller en leuker is.

Ik bedoel de drie upgrades waardoor je supplies minder snel op gaan enzo. Security, staff upgrade en nog één. Is het trouwens 250k eenmalig voor alle research dan? Of 250k voor één research item?

en tja, hartstikke leuk die auto's maar dezelfde missies over en over doen gaat op den duur wel vervelen;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel de drie upgrades waardoor je supplies minder snel op gaan enzo. Security, staff upgrade en nog één. Is het trouwens 250k eenmalig voor alle research dan? Of 250k voor één research item?

en tja, hartstikke leuk die auto's maar dezelfde missies over en over doen gaat op den duur wel vervelen;c

250k per research helaas en dat keer een stuk of 20 updates geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-7-2022 om 15:46 zei Vlonkie:

Is het ook mogelijk om te zien bij deze missie welke locaties je al hebt gehad en welke niet?

Extra Commission - GTA 5 Wiki Guide - IGN

Mark the locations on the map for each one and then drive on over to the house and whack the "For Sale" sign with a melee weapon (avoid using guns so that you don't get pegged with a Wanted level).

Dus eerst markeren en dan telkens die marker wegnemen? Of een logische volgorde hanteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei sennid:

probeer dat al zo lang te doen maar dan wil ik het precies zo doen met de heists dat ik alweer kap na de eerste :-D

Ik doe liever men eigen ding dan die missies zelf. Natuurlijk tussendoor moet ik ze doen maar ik ga liever ergens  zitten met mijn sniper hahaha.

IMG_20220921_123120.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine up want GTA 6 gaat officieel aangekondigd worden. Voor mij gaat dit een reden zijn om een PS5 te kopen waarschijnlijk. Begin december de trailer. Wordt sowieso de best verkochte game ooit. Misschien wel het beste multimedia product.

Link naar opmerking
Deel via andere websites