Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Haxball

Sick Blik

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik sluit me hierbij aan, ons team is wanhopig en nooit aanwezig. Schande hoor. Ik heb vaak genoeg aangeboden om een pot te spelen, maar dan kon alleen Larsjee of Sirkeith. Helaas.

Ik schrijf me uit, duurt te lang voor mij

Beetje zwak dit van jullie ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Schatjes zijn bij deze dan geëlimineerd. Misschien kunnen jullie [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; en [MENTION=8245]Larsjee10[/MENTION]; je aansluiten bij een ander team zoals MVVdw of Cimtomcutioneel.

Ja zelfs nu wel met 4 zijn hebben wel vanavond nog niet de benodigde 3 online..

[MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=31775]HT[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; spelen zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is die HT dan. 0 posts heeft die man.

Ook wel jammer dat mensen die gementioned worden en online zijn gekomen niet even kunnen reageren hier. Hoop dat de reguliere partijen er snel op zitten en dat we dan gelijk de finale spelen. Ziet er naar uit dat er nog maar weinig ploegen echt zin hierin hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is die HT dan. 0 posts heeft die man.

Ook wel jammer dat mensen die gementioned worden en online zijn gekomen niet even kunnen reageren hier. Hoop dat de reguliere partijen er snel op zitten en dat we dan gelijk de finale spelen. Ziet er naar uit dat er nog maar weinig ploegen echt zin hierin hebben.

Eens, jammer idd. En ik ben dan ook nog een invaller voor een team, dan is de rest er niet, jammer maar misschien nog wel vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hadden het ook niet kunnen zeggen, en de teams die nog meedoen geen duidelijkheid kunnen geven. Zou je dat liever hebben?

Weet je wat zwak is trouwens? Weddenschapje maken om 10 euro en het dan niet nakomen :S

Hij wilde net betalen, maar hij is dus echt 14 :cab: Wil geen boze ouders achter me aan, dus we vergeten het maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat we het beste een paar reservespelers benoemen die kunnen invallen wanneer teams niet compleet zijn. Anders gaat dit toernooi een jaar duren. :cab: Als we een lijst met reservespelers opstellen (misschien degenen die geen team meer hebben) dan kunnen kunnen we alsnog spelen wanneer een team bijv. slechts 2 deelnemers online heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites