Kelvin Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Heerlijk onvoorspelbaar blijft het toch, vorige week Brenet, Vlap, Smal en Steijn drama. Vandaag goed voor drie assists en goals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Als wij nu geen 3e worden zijn we er ziek van. Wie had dat gedacht aan het einde van het seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Wat slecht, je mag blij zijn dat ze bij Vitesse echt dramatisch verdedigen. Scheidsrechter was ook mooi de weg kwijt, die floot eerste helft in het voordeel van Twente en de tweede helft begon ie te compenseren aan beide kanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 2e goal is toch gewoon buitenspel? Onbegrijpelijk waar die scheidsrechter mee bezig was vandaag. Zo beroerd. Respect voor het applaus in de 4e minuut en dat Propper het spel neutraliseerde. Verder was een punt echt haalbaar maar ja, als je zo verdedigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 24 minuten geleden zei Vitesse88: 2e goal is toch gewoon buitenspel? Onbegrijpelijk waar die scheidsrechter mee bezig was vandaag. Zo beroerd. Respect voor het applaus in de 4e minuut en dat Propper het spel neutraliseerde. Verder was een punt echt haalbaar maar ja, als je zo verdedigd. Bij de bal richting Brenet is het regeltechnisch geen buitenspel, maar blijf ik dat kromme regel vinden. Bij de bal richting van Bergen vind ik het gewoon buitenspel inderdaad, maar goed qua buitenspelregels begrijpen worden we op deze manier allemaal vrouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 5 minuten geleden zei Kelvin: Bij de bal richting Brenet is het regeltechnisch geen buitenspel, maar blijf ik dat kromme regel vinden. Bij de bal richting van Bergen vind ik het gewoon buitenspel inderdaad, maar goed qua buitenspelregels begrijpen worden we op deze manier allemaal vrouw. Ja eens, geen touw aan vast te knopen. Het erge is ook gewoon weer dat ik bijvoorbeeld een Vitesse speler een vrije bal op de verkeerde plek zie nemen. Wordt teruggefloten om opnieuw te nemen. Kijk je een andere pot en daar mag het doorgaan. Nu was deze scheidsrechter echt dramatisch. Las dat er gezeik was met het uitvak voor de pot ivm spandoeken. Had voor mij niet gehoeven. Incasseren kunnen we in Arnhem wel. Zelfspot doekje op het einde illustreerde dat. Verbaas me over het algemeen altijd over uitsupporters die echt 90 minuten met het thuispubliek bezig zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 1 uur geleden zei Vitesse88: 2e goal is toch gewoon buitenspel? Onbegrijpelijk waar die scheidsrechter mee bezig was vandaag. Zo beroerd. Respect voor het applaus in de 4e minuut en dat Propper het spel neutraliseerde. Verder was een punt echt haalbaar maar ja, als je zo verdedigd. Nee Wordt eerst netjes weg gekopt waardoor een er nieuwe situatie ontstaat. Daarna komt de bal via een Vitesse speler bij Brenet. Kromme regels maar wel via die regels een terechte goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Extra probz voor Sem Steijn, dankzij zijn aanwezigheid was Maurice Steijn nooit een optie voor FC Twente. Dan had je gezeik gehad over transfers, want we kunnen wel constateren dat de transfers dit seizoen geen succes zijn tot dusver. Alle basisspelers had je vorig jaar ook, Regeer en Taha geef ik nog voordeel van de twijfel, maar van Bergen, Unuvar, Eiting had ik meer van verwacht na 24 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Eiting komt er nog wel, het is dat Kjolo enorm belangrijk is. Eiting gaat nog wel van waarde zijn De rest... Niet goed genoeg voor het niveau wat we willen nastreven inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 10 uur geleden zei Kelvin: Extra probz voor Sem Steijn, dankzij zijn aanwezigheid was Maurice Steijn nooit een optie voor FC Twente. Dan had je gezeik gehad over transfers, want we kunnen wel constateren dat de transfers dit seizoen geen succes zijn tot dusver. Alle basisspelers had je vorig jaar ook, Regeer en Taha geef ik nog voordeel van de twijfel, maar van Bergen, Unuvar, Eiting had ik meer van verwacht na 24 wedstrijden. Dan had FC Twente ook de Vrij, Ziyech, Isco kunnen hebben..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Maar wij hebben Propper al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart (bewerkt) Ik ben benieuwd wat er nu met Smal gaat gebeuren. De combinatie transfervrij vertrekken en een vormdip van een halfjaar gaat ie niet met applaus onthaald worden, denk ik. Wellicht speelt de toekomstige mogelijke vervanger komend weekend wel bij de tegenstander, want ik denk dat Zagre en van der Kust enige interessante opties zijn in de eredivisie. 8 maart bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Op 5-3-2024 om 21:58 zei Kelvin: Extra probz voor Sem Steijn, dankzij zijn aanwezigheid was Maurice Steijn nooit een optie voor FC Twente. Dan had je gezeik gehad over transfers, want we kunnen wel constateren dat de transfers dit seizoen geen succes zijn tot dusver. Alle basisspelers had je vorig jaar ook, Regeer en Taha geef ik nog voordeel van de twijfel, maar van Bergen, Unuvar, Eiting had ik meer van verwacht na 24 wedstrijden. En dan sta je toch knap 3e. Als de transfers wel succes zijn, doe je mee om plek 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 1 uur geleden zei Kyrill: En dan sta je toch knap 3e. Als de transfers wel succes zijn, doe je mee om plek 1? Als als als, als mijn tante wielen had, dan was ze een fatbike. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 37 minuten geleden zei Kelvin: Als als als, als mijn tante wielen had, dan was ze een fatbike. Mensen denken dat Ajax volgend seizoen mee gaat doen, om de titel. Ik zie Twente met wel werkende transfers, zkr wel meedoen om de titel iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 44 minuten geleden zei Kyrill: Mensen denken dat Ajax volgend seizoen mee gaat doen, om de titel. Ik zie Twente met wel werkende transfers, zkr wel meedoen om de titel iig. Dat was putdus die dat zei en die zegt komende zondag dat Ajax gaat degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 1 minuut geleden zei La Pulga: Dat was putdus die dat zei en die zegt komende zondag dat Ajax gaat degraderen. Nee maatje. Waren eerder ook al @Elsjorro1990en zelfs Feyenoord fan @bas huijsmans lees maar terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 13 uur geleden zei Kyrill: Nee maatje. Waren eerder ook al @Elsjorro1990en zelfs Feyenoord fan @bas huijsmans lees maar terug. Dan zou ik mijn post daarover nog een keer na lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Ik snap dat de naam Steijn als een rode lap op een stier werkt, maar dit is niet het Ajax-topic he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Gisteren in de samenvatting had de commentator het bij het uitfluiten erover dat de overstap naar Feyenoord gevoelig ligt vanwege een 'vuurwerkincident'. Heb ik iets gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 2 uur geleden zei Kelvin: Gisteren in de samenvatting had de commentator het bij het uitfluiten erover dat de overstap naar Feyenoord gevoelig ligt vanwege een 'vuurwerkincident'. Heb ik iets gemist? Feyenoord supporters maken standaard vuurwerk geluiden tegen Twente. Dit is gebaseerd op de vuurwerkramp van 13 mei 2000 in Enschede, waarbij 23 mensen om het leven kwamen. Even los van wat ik hiervan vind, maar ik denk dat het hierdoor komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Feyenoord supporters maken standaard vuurwerk geluiden tegen Twente. Dit is gebaseerd op de vuurwerkramp van 13 mei 2000 in Enschede, waarbij 23 mensen om het leven kwamen. Even los van wat ik hiervan vind, maar ik denk dat het hierdoor komt. Ah, een slip of the tongue dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Op 2-3-2024 om 23:24 zei Vitesse88: Ja eens, geen touw aan vast te knopen. Het erge is ook gewoon weer dat ik bijvoorbeeld een Vitesse speler een vrije bal op de verkeerde plek zie nemen. Wordt teruggefloten om opnieuw te nemen. Kijk je een andere pot en daar mag het doorgaan. Nu was deze scheidsrechter echt dramatisch. Las dat er gezeik was met het uitvak voor de pot ivm spandoeken. Had voor mij niet gehoeven. Incasseren kunnen we in Arnhem wel. Zelfspot doekje op het einde illustreerde dat. Verbaas me over het algemeen altijd over uitsupporters die echt 90 minuten met het thuispubliek bezig zijn Je moet (ofja je moet niks) even de afgekeurde 2-1 van PEC in de blessuretijd terugkrijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Heeft Van Bergen ooit iets goed gedaan? Denk dat dat een van de slechtste buitenspelers is die ik ooit in de Eredivisie aan het werk heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Kunnen we van Bergen niet ontvoeren en ergens in the middle of nowhere dumpen? Wat een flapdrol zeg, en dat ligt 4 seizoenen vast, onvoorstelbaar wat een blunder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten