bas huijsmans Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 4 uur geleden zei De Raam: die Twente kan lichten als ze de derde plek en CL halen. Vooronde CL is dat he. Dan weet je alsnog pas eind augustus of je definitief CL hebt. Denk niet dat Monaco en Boadu daar op gaan wachten met een verkoop. Of je moet hem voor anderhalf jaar weten te huren en er een optie in verwerken die activeert als Twente zich plaatst voor de groepsfase CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Eigenlijk moet je gewoon hopen dat Feyenoord de beker wint, dan heb je volgens mij toch minstens groepsfase EL? (mits je minimaal 4de wordt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 17 minuten geleden zei Elano: Eigenlijk moet je gewoon hopen dat Feyenoord de beker wint, dan heb je volgens mij toch minstens groepsfase EL? (mits je minimaal 4de wordt) Vooral ook om te voorkomen dat plek 5 een play-off plek wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 1 uur geleden zei Elano: Eigenlijk moet je gewoon hopen dat Feyenoord de beker wint, dan heb je volgens mij toch minstens groepsfase EL? (mits je minimaal 4de wordt) Vooruit, ik hoop met je mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Geen optie tot koop, helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Hopelijk is die snel (wedstrijd)fit, zaterdag zal nog wel te vroeg komen voor hem. Las ook ergens dat Twente bijna 1M wil betalen voor Salah-Eddine? Dat vind ik toch wat al te gortig voor een back-up.. loopt in de KKD vast een goedkoper alternatief rond zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 1m, gevalletje Kelvin lacht, Kelvin huilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Vind 1 miljoen wel wat aan de hoge kant maar volgens mij ben ik 1 van de weinige die er wel blij mee is. Zeer nuttige speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Op 30-1-2024 om 14:00 zei Thierryvane: Celtic schijnt Van Hooijdonk te willen halen. Is Norwich City geworden huur, met optie tot koop erbij. Ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Ben wel benieuwd hoe fit Boadu is, weinig gespeeld natuurlijk. Mits fit wel een prima speler voor Twente lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari BOADU!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Hij neemt meteen alle twijfels weg! Nu maar hopen dat hij fit blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Blijf stiekem toch wel fan hoor van Rikkert. Staat er gewoon weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Op 4-2-2024 om 08:16 zei Thierryvane: Blijf stiekem toch wel fan hoor van Rikkert. Staat er gewoon weer. Gaat wel de strijd aan met Boadu op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Even serieus, zo'n kans op (voorronde) Champions League krijgen wij voorlopig nooit weer he Dit jaar moet het gebeuren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Zojuist zei Thomassje123: Even serieus, zo'n kans op (voorronde) Champions League krijgen wij voorlopig nooit weer he Dit jaar moet het gebeuren! Wat een weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 2 minuten geleden zei Kelvin: Wat een weekend Oh god, gejinxt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Op 31-1-2024 om 11:43 zei Elano: Eigenlijk moet je gewoon hopen dat Groningen de beker wint, dan heb je volgens mij toch minstens groepsfase EL? (mits je minimaal 4de wordt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Zo dat is lang geleden dat ik zo teleurgesteld het stadion uit ben gegaan na een wedstrijd Wat een offday Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Dat Brenet er nog in staat.. die man was vanaf minuut 1 weer ouderwets aan het slaapwandelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari In jaren niet zo lopen ergeren als gisteren, gadverdamme wat een stelletje slappe zakken zoals ze in het veld stonden. Ditmaal wederom met Vlap, Smal en Brenet voorop in de polonaise. Verder mochten die kansen er ook wel in van o.a. Steijn, maar meneer is drukker met wie de vrije ballen mag nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 5 uur geleden zei Jotew: In jaren niet zo lopen ergeren als gisteren, gadverdamme wat een stelletje slappe zakken zoals ze in het veld stonden. Ditmaal wederom met Vlap, Smal en Brenet voorop in de polonaise. Verder mochten die kansen er ook wel in van o.a. Steijn, maar meneer is drukker met wie de vrije ballen mag nemen. Steijn is echt hopeloos uit vorm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 44 minuten geleden zei Thomassje123: Steijn is echt hopeloos uit vorm Steijn vind ik ook enorm gehyped. Zijn kracht is op het juiste moment op de juiste plaats staan in de 16, voor zover daar ook niet over geluk gesproken kan worden. Verder werd hij eruit gelopen door f*cking Viergever, neemt hij ballen continue in de loop verkeerd mee (behalve bij die 1 op 1 kans).. Vlap was ook droevig slecht, maar in deze wedstrijd had ik hem sowieso naar 10 gehaald en Steijn eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Steijn kan alleen rennen, dat weet toch iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten