Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei De Raam:

die Twente kan lichten als ze de derde plek en CL halen.

Vooronde CL is dat he. Dan weet je alsnog pas eind augustus of je definitief CL hebt. Denk niet dat Monaco en Boadu daar op gaan wachten met een verkoop. Of je moet hem voor anderhalf jaar weten te huren en er een optie in verwerken die activeert als Twente zich plaatst voor de groepsfase CL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Elano:

Eigenlijk moet je gewoon hopen dat Feyenoord de beker wint, dan heb je volgens mij toch minstens groepsfase EL? (mits je minimaal 4de wordt)

Vooral ook om te voorkomen dat plek 5 een play-off plek wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk is die snel (wedstrijd)fit, zaterdag zal nog wel te vroeg komen voor hem.

Las ook ergens dat Twente bijna 1M wil betalen voor Salah-Eddine? Dat vind ik toch wat al te gortig voor een back-up.. loopt in de KKD vast een goedkoper alternatief rond zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In jaren niet zo lopen ergeren als gisteren, gadverdamme wat een stelletje slappe zakken zoals ze in het veld stonden. Ditmaal wederom met Vlap, Smal en Brenet voorop in de polonaise.

Verder mochten die kansen er ook wel in van o.a. Steijn, maar meneer is drukker met wie de vrije ballen mag nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Jotew:

In jaren niet zo lopen ergeren als gisteren, gadverdamme wat een stelletje slappe zakken zoals ze in het veld stonden. Ditmaal wederom met Vlap, Smal en Brenet voorop in de polonaise.

Verder mochten die kansen er ook wel in van o.a. Steijn, maar meneer is drukker met wie de vrije ballen mag nemen.

Steijn is echt hopeloos uit vorm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Thomassje123:

Steijn is echt hopeloos uit vorm

Steijn vind ik ook enorm gehyped. Zijn kracht is op het juiste moment op de juiste plaats staan in de 16, voor zover daar ook niet over geluk gesproken kan worden. Verder werd hij eruit gelopen door f*cking Viergever, neemt hij ballen continue in de loop verkeerd mee (behalve bij die 1 op 1 kans)..

Vlap was ook droevig slecht, maar in deze wedstrijd had ik hem sowieso naar 10 gehaald en Steijn eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites