Luke. Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Maar als je top 6 rond de miljoen of er boven verdient, dan heb je toch echt gruwelijk wanbeleid gevoerd? Dat moet het salarisplafond zijn, voor spelers als Vd Vaart, Bommel, Wijnaldum etc. Sowieso dat salarissen bij provincieclubs niet hoger dan een half miljoen mogen zijn. Hooguit dat er bij een PSV, Ajax, of Feyenoord een speler rond loopt met een salaris van 1 miljoen maar dan is het ook klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Sowieso dat salarissen bij provincieclubs niet hoger dan een half miljoen mogen zijn. Hooguit dat er bij een PSV, Ajax, of Feyenoord een speler rond loopt met een salaris van 1 miljoen maar dan is het ook klaar. PSV is natuurlijk ook gewoon een grote provincieclub. Heb je trouwens enig idee wat Dirkie moet gaan verdienen bij Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Volgens de verhalen tussen de 5 en 8 ton. Volgens verschillende bronnen is de komst van Dirk Kuyt naar Feyenoord zo goed als rond. Na de interlandperiode zal er meer duidelijkheid komen rondom de toekomst van de spits. De Turkse krant Fanatik, denkt te weten hoeveel geld er aangeboden is door Feyenoord aan Dirk Kuyt om te spelen voor Feyenoord. Volgens de krant zal het salaris van Kuyt tussen de 600.000 en 700.000 euro liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 PSV is natuurlijk ook gewoon een grote provincieclub. Heb je trouwens enig idee wat Dirkie moet gaan verdienen bij Feyenoord? Een club die stabiel in de top kan meedraaien over een lange tijd is een topclub. Ik kan even niet vinden hoeveel Dirk gaat verdienen, maar ik dacht dat ie rond t miljoen zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Een club die stabiel in de top kan meedraaien over een lange tijd is een topclub. Ik kan even niet vinden hoeveel Dirk gaat verdienen, maar ik dacht dat ie rond t miljoen zat. Zit eronder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Volgens de verhalen tussen de 5 en 8 ton. Dat vind ik wel behoorlijk netjes van Van Geel dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Om even op dit artikeltje in te haken: Bron is VZ. Denk dat dit geen goede zaak is voor Twente dat er toch topspelers voor bodemprijzen gaan vertrekken mocht dit waar zijn. Er worden lukraak prijzen genoemd door het AD, nergens op gebaseerd, dusja ik hecht weinig waarde aan zo'n bericht. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Er worden lukraak prijzen genoemd door het AD, nergens op gebaseerd, dusja ik hecht weinig waarde aan zo'n bericht. :cab: Ik denk dat sommige spelers wel wat meer waard zijn inderdaad. Maar andere clubs weten ook dat Twente in nood zit en elk bod overwogen moet worden. Ik denk alleen niet dat je zoveel voor Ziyech gaat vangen. Die zou ik eerder rond de 4 miljoen schatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Twente schijnt 3 a 5 jaar nodig te hebben om te herstellen is de schatting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 9 mei 2015 Share Geplaatst 9 mei 2015 Het meest opvallende vind ik nog dat er dus een bod van 10 miljoen op Castaignos is afgewezen afgelopen zomer? Wat een wanbeleid van FC Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 mei 2015 Share Geplaatst 10 mei 2015 (bewerkt) Het meest opvallende vind ik nog dat er dus een bod van 10 miljoen op Castaignos is afgewezen afgelopen zomer? Wat een wanbeleid van FC Twente. http://www.nu.nl/sport/3793402/fc-twente-rekent-akkoord-met-swansea-city-castaignos.html Als een deal niet doorgaat, is niet altijd de club de schuldige. 10 mei 2015 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 10 mei 2015 Share Geplaatst 10 mei 2015 http://www.nu.nl/sport/3793402/fc-twente-rekent-akkoord-met-swansea-city-castaignos.html Als een deal niet doorgaat, is niet altijd de club de schuldige. Was mij onbekend, sorry. Heeft de speler het dan afgeblazen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 mei 2015 Share Geplaatst 10 mei 2015 Volgens mij wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Ik vind dit een mooi interview (y) http://foxsports.nl/nieuws/278624-bjelland-haalt-uit-naar-twente-directie.html Doet hem wel echt wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 [twitter]601847249262510080[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 (bewerkt) FC Twente stopt met Alfred Schreuder als hoofdtrainer. De leiding van de noodlijdende club onderkent dat de 42-jarige oefenmeester in zijn huidige rol 'geen enkel draagvlak' meer heeft onder supporters en sponsors, zijn doorlopende contract ten spijt. Fred Rutten, vorige week ontslagen bij Feyenoord, is een kandidaat voor zijn opvolging. Alfred Schreuder zal begin volgende week, in een evaluatiegesprek, op de hoogte worden gesteld van de onheilstijding. De uitkomst kan voor de trainer onmogelijk als een verrassing komen. Schreuder ligt al lange tijd hevig onder vuur bij FC Twente, niet alleen bij de supporters, maar ook bij sponsors en beleidsbepalers. Zij houden hem verantwoordelijk voor de matige prestaties en het zielloze veldspel. Schreuder heeft een tot 2019 doorlopend contract, maar FC Twente - door jarenlang wanbeleid financieel langs de rand van de afgrond balancerend - heeft 'in principe' niet de middelen de afkoopsom op te hoesten. Voorzitter Aldo van der Laan zal Schreuder voor de vorm vragen zich mild op te stellen, maar de trainer - die het liefst doorgaat en de spelersgroep achter zich weet - zal de hakken in het zand zetten en wijzen op zijn doorlopende contract. Voor FC Twente zit er derhalve niets anders op dan de verbintenis met Schreuder, al dan niet met behulp van een externe financier, af te kopen. Tja, de dag die je wist dat zou komen. Rutten waarschijnlijk dubbelfunctie technisch directeur en trainer 22 mei 2015 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Jammer man, hopen iig dat het dan ook echt Rutten wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 (bewerkt) Nou dan gaat de vlag wel uit. Kan toch niet anders dan concluderen dat dit niet meer dan terecht is. Het is niet alleen dit jaar, maar ook voorgaande jaren al. De druk was gewoon te groot. Het heeft me zelfs verbaasd dat hij het seizoenseinde heeft gehaald Eerst maar eens daadwerkelijk zien of dit geen broodje aap verhaal is 22 mei 2015 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Leuk voor Schreuder dat de media eerder op de hoogte is gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 (bewerkt) http://www.vi.nl/nieuws/twente-noemt-afscheid-schreuder-pure-speculatie-.htm :D Als ze nu Rutten nemen word ik gek. :cab: wat moet je met die man. Bij zijn laatste 4 clubs compleet gefaald. 23 mei 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2015 http://www.vi.nl/nieuws/twente-noemt-afscheid-schreuder-pure-speculatie-.htm :D Als ze nu Rutten nemen word ik gek. :cab: wat moet je met die man. Bij zijn laatste 4 clubs compleet gefaald. Tja dat wel maar bij Twente wel de opgang in werking gezet en blijft een icoon in Enschede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Tja dat wel maar bij Twente wel de opgang in werking gezet en blijft een icoon in Enschede Rutten schijnt ook spelers echt beter te maken, iets wat er bij Schreuder aan schort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2015 Rutten schijnt ook spelers echt beter te maken, iets wat er bij Schreuder aan schort Laatste wil ik Schreuder niet meteen verwijten. Schreuder laat wel een Tapia, Andersen, Ter Avest, Ould-Chickh, Bijen debuteren waar ik dat andere trainers ook niet zo snel zie doen. Grote verwijt dat je kunt maken naar Schreuder is dat hij totaal geen voetbal in de ploeg heeft gebracht. Dit jaar mis je dan de creativiteit van een Gutierrez op het middenveld en man als Tadic aan de zijkant. Vorig jaar verbloemde Tadic ontzettend veel met Promes waar het voetbal eigenlijk ook niet aan te gluren was. Blij dat die droplul weg is, uitstraling van niks aan de kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Schreuder is dol op Frank de Boer en dat zag je dus ook aan de speelstijl want Frank is ook zo angstig en wilt controle hebben. Maarja vorig jaar gewoon 3de geworden dat is echt bijzonder knap. Maar ja Fredje :<:<<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Ted van Leeuwen nieuwe technisch directeur, laat Pownews maar langskomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten