Elano Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Volgens mij heeft hij meerdere keren aangegeven dat niet (meer) te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Volgens mij heeft hij meerdere keren aangegeven dat niet (meer) te doen. Klopt, alleen zover ik weet was een van zijn eisen destijds dat het bestuur + RvC zou opstappen en deel 1 is nu gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Gister meldde Tom Egbers in Studio Voetbal dat FC Twente tachtig miljoen euro aan rode cijfers heeft geschreven, terwijl ik bij VI hoorde dat FC Twente ook een schuld van tachtig miljoen euro heeft. Is dit beide waar? Bedoel een schuld is niet zo'n ramp, zolang je maar aan je afbetalingsverplichtingen kunt voldoen, wat lastig gaat als je ook nog tachtig miljoen euro verlies hebt gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Hypotheek van het stadion zit daar ook nog bij. Weet verder zelf de exacte cijfers niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 30 november 2015 Auteur Share Geplaatst 30 november 2015 En voor die hypotheek komt nu een aparte stichting waar de gemeente garant voor gaat staan. Zo was je de enige club met stadion in eigen beheer, nu weg om te voldoen aan de financiële verplichtingen @Sophomore. Zijn alleen de schulden. Geen verlies van tachtig miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Eerste geruchten zijn dat de straf zal zijn: Drie jaar geen Europees Voetbal + bij een volgende misstap licentie kwijt In de huidige situatie voelt dat een beetje alsof je Kenny van Hummel uitsluit voor het bergklassement, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Belangrijkste is dat je niet de licentie kwijtraakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 De sancties van de KNVB was ik uberhaupt niet bang voor. Ik vrees de FIFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Inderdaad, die kunnen besluiten dat je 2 jaar geen transfers mag doen(zie seraing). Hoop toch niet dat dat er nog bij komt zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Dan is t gewoon klaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Munsterman logic: Find loan shark from Malta Can u give 5.0 million euros? Gets 5.0 million euros 10% interest 3 year payback time aaaand some % for these players Promes (30%), Castaignos (50%), Ould-Chikh (30%), Mohktar (25%), Tadic (10%) k lol buy Mokotjo and Ziyech for the 5 million euros must compete for CL spot Malta loan shark: "sell everybody" but my team will be shit Loan shark: "Do it" k lol huge twente sale buy one get one free earn 30.5 million give 6.8 to loan shark must compete for EL spot Mokotjo is shit Ziyech is decent sack manager fighting against relegation 12.3 million to loan shark in totall 90 million in debt all for a 5 million euro loan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Van Hooijdonk: 'De titel van Twente is niets waard gezien de recente perikelen' Dat Voetbal International zo'n iemand een platform geeft, maakt al duidelijk dat ze het spoor volledig bijster zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Haha, ja de reacties die je in de media leest soms. Gelukkig is Ten Voorde wél realistisch. Men die roept dat dit al geen gepaste straf is: uitsluiting van Europees voetbal zorgt er direct voor dat we de komende 3 jaar wel zon beetje om het rechterrijtje gaan spelen. Want ja, wie wil er nou bij een club spelen die niet Europees speelt. Daarnaast kan de straf nog duizenden malen erger worden indien de aanklager betaald voetbal en de fifa twente gaan straffen, want die straffen zullen niet zo 'mild' zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 (bewerkt) MVV kreeg jaar of vijf terug 8 punten in aftrek, waarvan 7 voor het niet op orde hebben van de financiën en 1 voor het niet op tijd inleveren van plan van aanpak. Denk dat voor Twente dus ook zeker een mogelijke puntaftrek richting deze hoeveelheid zal gaan, zeker aangezien ze al gewaarschuwd zijn met die vorige puntaftrek als ik het goed heb? 16 december 2015 bewerkt door Ivoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Van Hooijdonk: 'De titel van Twente is niets waard gezien de recente perikelen' Dat Voetbal International zo'n iemand een platform geeft, maakt al duidelijk dat ze het spoor volledig bijster zijn. Huhu, wat een lauwe uitspraak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Van Hooijdonk: 'De titel van Twente is niets waard gezien de recente perikelen' Dat Voetbal International zo'n iemand een platform geeft, maakt al duidelijk dat ze het spoor volledig bijster zijn. Ik weet de context niet, maar op dit moment is die titel inderdaad niet veel waard, in de zin dat je er niet veel aan hebt. Wat heeft Wigan Athletic op dit moment aan de FA Cup winst, wat heeft Blackburn Rovers aan de Premier League titel, wat heeft DWS nu aan de landstitel? Noga filosofische vraag natuurlijk, maar nogmaals compleet afhankelijk van de context waarin Van Hooijdonk zoiets roept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 MVV kreeg jaar of vijf terug 8 punten in aftrek, waarvan 7 voor het niet op orde hebben van de financiën en 1 voor het niet op tijd inleveren van plan van aanpak. Denk dat voor Twente dus ook zeker een mogelijke puntaftrek richting deze hoeveelheid zal gaan, zeker aangezien ze al gewaarschuwd zijn met die vorige puntaftrek als ik het goed heb? Al 2 keer punt aftrek gehad Twente, bij de 3de toch intrekken van de licentie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Al 2 keer punt aftrek gehad Twente, bij de 3de toch intrekken van de licentie? Puntaftrek was twee keer vanwege het niet halen van de financiele begroting. Dit gaat over een verboden contract met Doyen. Dus weet niet of het in dit geval: 2+1=3 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Al 2 keer punt aftrek gehad Twente, bij de 3de toch intrekken van de licentie? Die regel waar jij op doelt is - volgens mij - niet van toepassing, want dat gaat over driemaal punt aftrek in één seizoen. Weet het niet zeker, maar zoiets staat mij bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Die regel waar jij op doelt is - volgens mij - niet van toepassing, want dat gaat over driemaal punt aftrek in één seizoen. Weet het niet zeker, maar zoiets staat mij bij. + dat ging over het plan van aanpak etc toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 MVV kreeg jaar of vijf terug 8 punten in aftrek, waarvan 7 voor het niet op orde hebben van de financiën en 1 voor het niet op tijd inleveren van plan van aanpak. Denk dat voor Twente dus ook zeker een mogelijke puntaftrek richting deze hoeveelheid zal gaan, zeker aangezien ze al gewaarschuwd zijn met die vorige puntaftrek als ik het goed heb? Onvergelijkbaar. Hetgeen wat er bij Twente is gebeurd (doelbewust gefraudeerd), is niet te vergelijken met wat welke club dan ook heeft gedaan, ''slechts'' mismanagement of het niet houden aan de PvA. Zeker gezien wat er vorig jaar is gebeurd, zal vermoedelijk ook wel meegenomen worden, gezien de samenhang qua financiële handel en wandel bij de club uit Enschede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 16 december 2015 Auteur Share Geplaatst 16 december 2015 Ik weet de context niet, maar op dit moment is die titel inderdaad niet veel waard, in de zin dat je er niet veel aan hebt. Wat heeft Wigan Athletic op dit moment aan de FA Cup winst, wat heeft Blackburn Rovers aan de Premier League titel, wat heeft DWS nu aan de landstitel? Noga filosofische vraag natuurlijk, maar nogmaals compleet afhankelijk van de context waarin Van Hooijdonk zoiets roept. Van Hooijdonk roept het in de context van dat Twente de titel gekocht heeft met vals spelen. Noemde dat Kesler de pion was bij de KNVB, Derksen op TV met Jan van Halst en Uilenberg bij de scheidsrechters. Door die pionnen kon Twente alles verdoezelen en daarmee heeft het succes gekocht en de titel. Echt, in die context mag meneer zich absoluut schamen. Totale mismanagement kwam pas na de titel toen Twente door wou gaan met de titel en afspraken met Doyen gevormd werden. Dat die man een platform krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Ja die column :r ik werd er gewoon kwaad van toen ik het las. Wat een onzin in zo'n klein stuk tekst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Haha gisteren met een vriend van Bruno Uvini gesproken, gaan net zo vaak naar DB als het trainingsveld samen met Guti en Tapia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Den Bosch, place to be Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten