RanDMC Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Huhu, baalde sowieso al niet toen die Bilal naar Benfica ging (scheen vorig jaar al nare maniertjes te krijgen), maar als ik dit zo weer in de media lees over z'n schorsing bij NL en Benfica :r (bij laatstgenoemde is t een gevolg van de actie bij NL) Zou bijna zeggen een gevalletje Bakkali, maar die speelt ten minste af en toe nog bij Valencia. Bilal komt niet eens aan de bak bij 't tweede, eeuwig zonde maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Die gast moet nog twintig worden, heeft dus nog ruim 15 jaar om iets van zijn carrière te maken. Merk dat men in NL spelers afschrijven als ze op hun 18e nog niet in de basis van Oranje staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Ervaring leert dat zulke jongens zelden de weg naar de absolute top nog weten te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 #vincentvandenberg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 De ervaring leert dat jonge talentvolle spelers aangetrokken door Benfica een glansrijke toekomst voor de boeg hebben. Natuurlijk zitten er ook minder succesvolle aankopen tussen. Tijd zal het leren, maar nu al afschrijven is iig onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 http://www.rtvoost.nl/sport/betaaldvoetbal.aspx?cat=551&nid=231798 gaat weer lekker bij de buurtjes...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Dat is toch niet te geloven.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Dat is toch niet te geloven.... [YOUTUBE]Li9JXPqgrkU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fanfm Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Van der Laan stopt per direct als voorzitter van FC Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 (bewerkt) Van der Laan stopt per direct als voorzitter van FC Twente. Die kon weinig anders, hij heeft samen met Joop de boel moedwillig belazerd. Gewoon een typische fout uit de bankierswereld. Fouten proberen te verhullen en daarmee grotere problemen creëren. Dat kun je buiten deze heren ook de RvC kwalijk nemen, die hebben compleet gefaald in het toezicht. 24 november 2015 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Een boete moeten betalen als je spelers transfervrij laat vertrekken. Hoe is het mogelijk dat je zo'n constructie goedkeurt bij jouw club? Je loopt al inkomsten mis omdat ze transfervrij eruit gaan in plaats van dat ze een transferbedrag opleveren, komt die boete er nog bovenop. Als de voorzitter op dezelfde dag van het uitlekken van zo'n rapport al opstapt dan denk ik dat hij zeer zware sancties verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Wat zijn de eventuele sancties? Verstuurd vanaf mijn GT-I9060 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Wat zijn de eventuele sancties? Verstuurd vanaf mijn GT-I9060 met Tapatalk Geldboete, transferverbod, verplichte degradatie en in het minst gunstige geval het intrekken van de licentie. Het is te hopen voor Twente dat Dick Wessels met een paar miljoen in gaat stappen. Het ziet er al niet rooskleurig uit, maar als Dick zijn poen niet inzet dan zijn de spreekwoordelijk rapen helemaal gaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Geldboete, transferverbod, verplichte degradatie en in het minst gunstige geval het intrekken van de licentie. Het is te hopen voor Twente dat Dick Wessels met een paar miljoen in gaat stappen. Het ziet er al niet rooskleurig uit, maar als Dick zijn poen niet inzet dan zijn de spreekwoordelijk rapen helemaal gaar. Volgens mij heeft Twente al een aantal waarschuwingen/geldboetes gehad voor gerommel (correct me if wrong). Volgende stap zou toen zijn het per direct intrekken van de licentie. Mag Twente dan het seizoen dan wel uitspelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Geldboete, transferverbod, verplichte degradatie en in het minst gunstige geval het intrekken van de licentie. Het is te hopen voor Twente dat Dick Wessels met een paar miljoen in gaat stappen. Het ziet er al niet rooskleurig uit, maar als Dick zijn poen niet inzet dan zijn de spreekwoordelijk rapen helemaal gaar. Wessels is een investeerder, geen suikeroom helaas. En wat een berichten de laatste dagen... Zolang er maar Eredivisie gespeeld blijft worden vind ik alles prima, JL zou de ondergang van de club zijn gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Er moet dan ook wel heel veel foutgaan wil je het zover laten komen als het punt waar Twente nu zit he. Slechte zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Echt pijnlijk om dit allemaal te zien. Mooie club dat Twente. Hopelijk blijft het bestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Desnoods beginnen ze opnieuw en dan instromen in 3.Bundesliga ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Ik ben heel erg benieuwd wat de KNVB nu gaat doen, gezien ook zij zijn voorgelogen door het toenmalige bestuur van Twente en de club de vorig jaar al een resem sancties heeft gekregen m.b.t. de financiële huishouding. Voor de geloofwaardigheid van de bond kom je uit op zware straffen als licentie intrekken of dermate zwaar puntaftrek dat degradatie (en wss faillissement) onoverkomelijk is, gezien de voorgeschiedenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Desnoods beginnen ze opnieuw en dan instromen in 3.Bundesliga ;) Een stukje galgenhumor kan ik nog best waarderen (aantal leuke op twitter voorbij zien komen), maar jij bent zo'n ongelooflijk triest figuur met zulke onorginele grappen die mensen al zien aankomen vanaf het moment dat Munsterman begon met frauderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/ebecilio-zwaar-aangeslagen-door-berichtgeving-fc-twente-en-doyen-1.5478452 Ook raar dat ze de spelers zelf niet inlichten dat ze ''verkocht'' zijn aan doyen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/fc-twente-koopt-contract-doyen-af-1.5479305 Van die wurgconstructie zijn ze dus af. Wel weer een bijzonder situatie met Eghan nu zijn werkvergunning in februari afloopt en deze pas weer geldig wordt wanneer het contract wordt opengebroken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Zou te maken hebben met een wetswijziging ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Geldboete, transferverbod, verplichte degradatie en in het minst gunstige geval het intrekken van de licentie. Het is te hopen voor Twente dat Dick Wessels met een paar miljoen in gaat stappen. Het ziet er al niet rooskleurig uit, maar als Dick zijn poen niet inzet dan zijn de spreekwoordelijk rapen helemaal gaar. Die kans acht ik zeer klein. Wessels heeft al vaker aangegeven geen geld in twente te stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 http://www.twenteinsite.nl/fc-twente-speelt-nog-steeds-in-het-achterhoofd-van-dik-wessels.html Ik moet het nog maar zien, lijkt me wederom een gevalletje te mooi om waar te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten