Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Huhu, baalde sowieso al niet toen die Bilal naar Benfica ging (scheen vorig jaar al nare maniertjes te krijgen), maar als ik dit zo weer in de media lees over z'n schorsing bij NL en Benfica :r (bij laatstgenoemde is t een gevolg van de actie bij NL) Zou bijna zeggen een gevalletje Bakkali, maar die speelt ten minste af en toe nog bij Valencia. Bilal komt niet eens aan de bak bij 't tweede, eeuwig zonde maar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kon weinig anders, hij heeft samen met Joop de boel moedwillig belazerd. Gewoon een typische fout uit de bankierswereld. Fouten proberen te verhullen en daarmee grotere problemen creëren. Dat kun je buiten deze heren ook de RvC kwalijk nemen, die hebben compleet gefaald in het toezicht.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een boete moeten betalen als je spelers transfervrij laat vertrekken. Hoe is het mogelijk dat je zo'n constructie goedkeurt bij jouw club? Je loopt al inkomsten mis omdat ze transfervrij eruit gaan in plaats van dat ze een transferbedrag opleveren, komt die boete er nog bovenop. Als de voorzitter op dezelfde dag van het uitlekken van zo'n rapport al opstapt dan denk ik dat hij zeer zware sancties verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn de eventuele sancties?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9060 met Tapatalk

Geldboete, transferverbod, verplichte degradatie en in het minst gunstige geval het intrekken van de licentie.

Het is te hopen voor Twente dat Dick Wessels met een paar miljoen in gaat stappen. Het ziet er al niet rooskleurig uit, maar als Dick zijn poen niet inzet dan zijn de spreekwoordelijk rapen helemaal gaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geldboete, transferverbod, verplichte degradatie en in het minst gunstige geval het intrekken van de licentie.

Het is te hopen voor Twente dat Dick Wessels met een paar miljoen in gaat stappen. Het ziet er al niet rooskleurig uit, maar als Dick zijn poen niet inzet dan zijn de spreekwoordelijk rapen helemaal gaar.

Volgens mij heeft Twente al een aantal waarschuwingen/geldboetes gehad voor gerommel (correct me if wrong). Volgende stap zou toen zijn het per direct intrekken van de licentie. Mag Twente dan het seizoen dan wel uitspelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wessels is een investeerder, geen suikeroom helaas.

En wat een berichten de laatste dagen... Zolang er maar Eredivisie gespeeld blijft worden vind ik alles prima, JL zou de ondergang van de club zijn gok ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben heel erg benieuwd wat de KNVB nu gaat doen, gezien ook zij zijn voorgelogen door het toenmalige bestuur van Twente en de club de vorig jaar al een resem sancties heeft gekregen m.b.t. de financiële huishouding. Voor de geloofwaardigheid van de bond kom je uit op zware straffen als licentie intrekken of dermate zwaar puntaftrek dat degradatie (en wss faillissement) onoverkomelijk is, gezien de voorgeschiedenis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desnoods beginnen ze opnieuw en dan instromen in 3.Bundesliga ;)

Een stukje galgenhumor kan ik nog best waarderen (aantal leuke op twitter voorbij zien komen), maar jij bent zo'n ongelooflijk triest figuur met zulke onorginele grappen die mensen al zien aankomen vanaf het moment dat Munsterman begon met frauderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kans acht ik zeer klein. Wessels heeft al vaker aangegeven geen geld in twente te stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites