RanDMC Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 In zn eerste jaar hier gebeurde iets soortgelijks, iets met zn middenvoetsbeentje dacht ik. Maar een enorme klap voor die jongen, echt jammer. Al ben ik wel blij met Katsikas ja, heb een goed voorgevoel over dit centrum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Zuur voor Bjelland, helaas weet ik wat hem nu te wachten staat allemaal :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Niet best voor Schreuder, stonden al zo lekker achter hem en dit zal er niet beter op worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Ben helemaal klaar met die vent, wat een lulkoek na afloop.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Het seizoen is twee wedstrijden onderweg en eerlijk gezegd kijk ik de rest liever al niet meer. Niet eens zozeer vanwege het voetbal, maar van die negatieve attitude die er meteen weer omheen hangt. Veel fluitende supporters bijv ook weer, zo jammer he. Dat ze het niet eens zijn met de keuze dat Schreuder blijft zitten, ok. Maar de keuze is gemaakt en die negativiteit van de supporters weerspiegelt zich toch deels op de spelersgroep, heb ik het gevoel. Soms verlang ik terug naar die tijden vóór het succes. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Dat laatste is 100% waar, de jaren voor 2010 waren eigenlijk de mooiste jaren, hoe gek dat ook klinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 (bewerkt) FC Twente #4 Van 2006 toen onder rutten prachtvoetbal op de mat gelegd werd tot het kampioenschap in 2010. 2011 was ook nog erg goed jaar met preudhomme, janko en de jong enzo. Daarna ging t qua spel vlot achteruit, tot waar we nu aanbeland zijn. Grote spelers zoals tadic, promes enzo zijn spelers die het niveau nog hoog hielden, maar echt goed voetbal zit er niet veel meer bij. 16 augustus 2015 bewerkt door RanDMC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Voetbal van het kampioensjaar was ook niet echt om over naar huis te schrijven ;c Preud'homme vond ik een verademing. Dat vond ik qua voetbal echt een van de fijnste jaren. Die bekerfinale en seizoensfinale ook, zo'n heerlijke sfeer in de stad. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Voetbal van het kampioensjaar was ook niet echt om over naar huis te schrijven ;c Preud'homme vond ik een verademing. Dat vond ik qua voetbal echt een van de fijnste jaren. Die bekerfinale en seizoensfinale ook, zo'n heerlijke sfeer in de stad. :< Bedoelde ook niet het voetbal maar dat dat tot de mooiste jaren behoorde. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Van 2006 toen onder rutten prachtvoetbal op de mat gelegd werd tot het kampioenschap in 2010. 2011 was ook nog erg goed jaar met preudhomme, janko en de jong enzo. Daarna ging t qua spel vlot achteruit, tot waar we nu aanbeland zijn. Grote spelers zoals tadic, promes enzo zijn spelers die het niveau nog hoog hielden, maar echt goed voetbal zit er niet veel meer bij. Aissatti + Bakkal + KEA op het middenveld. :< Verder nog dat debuut van Zijler huhuhu, niets van geworden uiteindelijk. ;c Sowieso wel een paar namen die ik helemaal vergeten was: Gerritsen, Shoukov, Wellenberg en Gerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 De tijden van N'Kufo. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Gerk : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Aissatti + Bakkal + KEA op het middenveld. :< Verder nog dat debuut van Zijler huhuhu, niets van geworden uiteindelijk. ;c Sowieso wel een paar namen die ik helemaal vergeten was: Gerritsen, Shoukov, Wellenberg en Gerk. In die samenstelling zoals jij het zegt hebben ze volgens mij nooit gespeeld. Was volgens mij altijd Engelaar en KEA met Aissati óf Bakkal ervoor. Maar echt een gruwelijk middenveld destijds idd. Zijler ja :r geniale wedstrijd, ging ook stuk joh, want die gast kon er bijzonder weinig van. Anatoliy Gerk :< Toen hij kwam, veel filmpjes opgezocht en helemaal lovend over die jongen. Zag er echt uit alsof hij goed kon voetballen, maar goh wat viel dat tegen :r liet heel af en toe wel eens wat leuks zien, maar kwam zwaar tekort. Verder echt heerlijke namen uit die tijd. Kennedy was hier top, Kufo, Elia... We hebben ook nog een tijd met Huysegems-Kufo-Denneboom in de basis gespeeld en zelfs toen werd er 1000x beter voetbal op de mat gebracht dan er nu wordt gedaan. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Ligt allemaal aan Schreuder ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Tja zijn vast meer oorzaken maar het lijkt voorlopig nog niet voorbij. Hopen dat iedereen fit blijft ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Ziyech wordt dus gezien als potentiële vervanger van de Bruyne, was er eerlijk gezegd al bang voor. Denk dat hij daar wel past. En eerlijk gezegd weet ik niet of nóg een jaar in dit Twente wel zo goed voor hem is, al hoop ik dat hij wel het seizoen afmaakt. Een vertrek zou statistisch gezien wel rampzalig zijn trouwens, van de laatste 23 goals in de Eredivisie, was hij er bij 22 betrokken. :r:r:r:r Daarnaast denk ik dat spelers als Corona, Gutierrez en Tapia zich bij deze transfer wel achter de oren gaan krabben. Maar ik vertrouw in Tedje. Verkoop is financieel gezien niet nodig op dit moment, dus beter gaan ze meteen de vraagprijs op de max stellen en 25 miljoen vragen. Gezien de transferbedragen die tegenwoordig betaald worden en het bedrag dat Wolfsburg gaat vangen voor KDB, kan je het best proberen. Krijgen ga je het niet, maar je moet hier gewoon zoveel mogelijk uit halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 In die samenstelling zoals jij het zegt hebben ze volgens mij nooit gespeeld. Was volgens mij altijd Engelaar en KEA met Aissati óf Bakkal ervoor. Maar echt een gruwelijk middenveld destijds idd. Klopt inderdaad. Aissati kwam na Bakkal geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Moet je eens aan Pirlo vragen wat zijn moeilijkste tegenstander ooit was, reken maar dattie Aissati zegt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Maar ik vertrouw in Tedje. Verkoop is financieel gezien niet nodig op dit moment, dus beter gaan ze meteen de vraagprijs op de max stellen en 25 miljoen vragen. Gezien de transferbedragen die tegenwoordig betaald worden en het bedrag dat Wolfsburg gaat vangen voor KDB, kan je het best proberen. Krijgen ga je het niet, maar je moet hier gewoon zoveel mogelijk uit halen. Mwah, ik denk dat Ziyech wel een clausule heeft laten opnemen, gezien zijn ambities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Ebecilio hoogstwaarschijnlijk op huurbasis naar Nottingham Forest. Bron: VI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Mwah, ik denk dat Ziyech wel een clausule heeft laten opnemen, gezien zijn ambities. alsof alle spelers met hoge ambities dit doen... wat een zieke bullshit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 alsof alle spelers met hoge ambities dit doen... wat een zieke bullshit Nounou, ongesteld? Je weet toch zelf wel hoe Ziyech naar Twente is gegaan? Die heeft echt wel een clausule laten opnemen dat hij naar het buitenland mag, of zelfs een 'algemeen' afkoopbedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Nounou, ongesteld? Je weet toch zelf wel hoe Ziyech naar Twente is gegaan? Die heeft echt wel een clausule laten opnemen dat hij naar het buitenland mag, of zelfs een 'algemeen' afkoopbedrag. We gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 NVM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Nounou, ongesteld? Je weet toch zelf wel hoe Ziyech naar Twente is gegaan? Die heeft echt wel een clausule laten opnemen dat hij naar het buitenland mag, of zelfs een 'algemeen' afkoopbedrag. jij praat gewoon ziek vaak poep en ook nog eens enorm uit de hoogte, mag best wel eens gecorrigeerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten