Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Het seizoen is twee wedstrijden onderweg en eerlijk gezegd kijk ik de rest liever al niet meer. Niet eens zozeer vanwege het voetbal, maar van die negatieve attitude die er meteen weer omheen hangt. Veel fluitende supporters bijv ook weer, zo jammer he. Dat ze het niet eens zijn met de keuze dat Schreuder blijft zitten, ok. Maar de keuze is gemaakt en die negativiteit van de supporters weerspiegelt zich toch deels op de spelersgroep, heb ik het gevoel. Soms verlang ik terug naar die tijden vóór het succes. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Twente #4

Van 2006 toen onder rutten prachtvoetbal op de mat gelegd werd tot het kampioenschap in 2010. 2011 was ook nog erg goed jaar met preudhomme, janko en de jong enzo. Daarna ging t qua spel vlot achteruit, tot waar we nu aanbeland zijn. Grote spelers zoals tadic, promes enzo zijn spelers die het niveau nog hoog hielden, maar echt goed voetbal zit er niet veel meer bij.

bewerkt door RanDMC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voetbal van het kampioensjaar was ook niet echt om over naar huis te schrijven ;c Preud'homme vond ik een verademing. Dat vond ik qua voetbal echt een van de fijnste jaren. Die bekerfinale en seizoensfinale ook, zo'n heerlijke sfeer in de stad. :<

Bedoelde ook niet het voetbal maar dat dat tot de mooiste jaren behoorde. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van 2006 toen onder rutten prachtvoetbal op de mat gelegd werd tot het kampioenschap in 2010. 2011 was ook nog erg goed jaar met preudhomme, janko en de jong enzo. Daarna ging t qua spel vlot achteruit, tot waar we nu aanbeland zijn. Grote spelers zoals tadic, promes enzo zijn spelers die het niveau nog hoog hielden, maar echt goed voetbal zit er niet veel meer bij.

Aissatti + Bakkal + KEA op het middenveld. :< Verder nog dat debuut van Zijler huhuhu, niets van geworden uiteindelijk. ;c Sowieso wel een paar namen die ik helemaal vergeten was: Gerritsen, Shoukov, Wellenberg en Gerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aissatti + Bakkal + KEA op het middenveld. :< Verder nog dat debuut van Zijler huhuhu, niets van geworden uiteindelijk. ;c Sowieso wel een paar namen die ik helemaal vergeten was: Gerritsen, Shoukov, Wellenberg en Gerk.

In die samenstelling zoals jij het zegt hebben ze volgens mij nooit gespeeld. Was volgens mij altijd Engelaar en KEA met Aissati óf Bakkal ervoor. Maar echt een gruwelijk middenveld destijds idd. Zijler ja :r geniale wedstrijd, ging ook stuk joh, want die gast kon er bijzonder weinig van. Anatoliy Gerk :< Toen hij kwam, veel filmpjes opgezocht en helemaal lovend over die jongen. Zag er echt uit alsof hij goed kon voetballen, maar goh wat viel dat tegen :r liet heel af en toe wel eens wat leuks zien, maar kwam zwaar tekort. Verder echt heerlijke namen uit die tijd. Kennedy was hier top, Kufo, Elia... We hebben ook nog een tijd met Huysegems-Kufo-Denneboom in de basis gespeeld en zelfs toen werd er 1000x beter voetbal op de mat gebracht dan er nu wordt gedaan. :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziyech wordt dus gezien als potentiële vervanger van de Bruyne, was er eerlijk gezegd al bang voor. Denk dat hij daar wel past. En eerlijk gezegd weet ik niet of nóg een jaar in dit Twente wel zo goed voor hem is, al hoop ik dat hij wel het seizoen afmaakt. Een vertrek zou statistisch gezien wel rampzalig zijn trouwens, van de laatste 23 goals in de Eredivisie, was hij er bij 22 betrokken. :r:r:r:r Daarnaast denk ik dat spelers als Corona, Gutierrez en Tapia zich bij deze transfer wel achter de oren gaan krabben.

Maar ik vertrouw in Tedje. Verkoop is financieel gezien niet nodig op dit moment, dus beter gaan ze meteen de vraagprijs op de max stellen en 25 miljoen vragen. Gezien de transferbedragen die tegenwoordig betaald worden en het bedrag dat Wolfsburg gaat vangen voor KDB, kan je het best proberen. Krijgen ga je het niet, maar je moet hier gewoon zoveel mogelijk uit halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die samenstelling zoals jij het zegt hebben ze volgens mij nooit gespeeld. Was volgens mij altijd Engelaar en KEA met Aissati óf Bakkal ervoor. Maar echt een gruwelijk middenveld destijds idd.

Klopt inderdaad. Aissati kwam na Bakkal geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik vertrouw in Tedje. Verkoop is financieel gezien niet nodig op dit moment, dus beter gaan ze meteen de vraagprijs op de max stellen en 25 miljoen vragen. Gezien de transferbedragen die tegenwoordig betaald worden en het bedrag dat Wolfsburg gaat vangen voor KDB, kan je het best proberen. Krijgen ga je het niet, maar je moet hier gewoon zoveel mogelijk uit halen.

Mwah, ik denk dat Ziyech wel een clausule heeft laten opnemen, gezien zijn ambities.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alsof alle spelers met hoge ambities dit doen... wat een zieke bullshit

Nounou, ongesteld?

Je weet toch zelf wel hoe Ziyech naar Twente is gegaan? Die heeft echt wel een clausule laten opnemen dat hij naar het buitenland mag, of zelfs een 'algemeen' afkoopbedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nounou, ongesteld?

Je weet toch zelf wel hoe Ziyech naar Twente is gegaan? Die heeft echt wel een clausule laten opnemen dat hij naar het buitenland mag, of zelfs een 'algemeen' afkoopbedrag.

jij praat gewoon ziek vaak poep en ook nog eens enorm uit de hoogte, mag best wel eens gecorrigeerd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites