Thomassje123 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Dan weet jij meer dan de media. Ik krijg net op facebook binnen dat Lachman naar Sheff Wed is vertrokken (Bron: Twentefans) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Dan weet jij meer dan de media. Edit: Oh, staat op Twentefans. Benieuwd of het waar is. Lachman staats al zelfs met het Sheffield-shirt op hun website. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Illuminati. Mooie uitgaande transfers trouwens. Een enkele basisspeler is tot nu toe vertrokken, en deze jongen had het sowieso niet gered hier. Kusk - 1 m Bilal - 1,5 m Lachman - onbekend, ook vast wel een miljoen ofzo. Mokotjo, Bjelland en Castaignos vertrekken hoogstwaarschijnlijk ook en dan kom je al aardig in de buurt van de gewenste salarisbesparingen en transferopbrengsten. Als je de rest dan kan behouden en een Locadia en een cv ofzo huurt ga je er nog bijna op vooruit ook. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Kusk is waarheen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 (bewerkt) Kusk is waarheen? Denemarken, FC Kopenhagen om precies te zijn 25 juni 2015 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Kusk is waarheen? Kopenhagen negeerde zijn ronduit dramatische seizoen en haalde m terug naar Denemarken :huhu: Uitgaand gaat het idd lekker so far Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Ziyech vertekt ook nog wel, kun je op aangaan. Opzich nog niet erg, want Gutierrez kan ook eventueel op 10, sterker nog dat is zijn oorspronkelijke positie voor hij een spelmaker voor de defensie gemaakt werd En dan nog Hölscher er achter, wordt tijd dat hij ook een kans krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Maar wat gaat er dan bij jullie bijkomen? Bedoel, er moeten nog de nodige posities versterkt worden lijkt mij zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Marsman / Stevens Ter Avest / ? - Martina / Bijen - Bjelland ? / Andersen - Schilder / ? Tapia / Mokotjo? Gutierrez / Ebecilio - Ziyech / Shadrach Corona? / ? - Castaignos ? / Oosterwijk (Borven blessie) - Mokhtar / ? Volgens mij is dit een beetje de situatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 (bewerkt) [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Reken er maar op dat Bjelland, Mokotjo, Ziyech, Corona en Castaignos vertrekken en dan vind ik Ebecilio nog een vraagteken Dan krijg je naar mijn idee deze selectie: DM: Marsman/ Stevens VR Ter Avest/ Martina (eventueel) VL: Schilder/? (heel jammer dat ze Koppers hebben laten gaan!) VC: Martina/Andersen/Bijen/? VMC: Tapia/Ebecilio (?) MC: Egan/Ebecilio (?)/? AMC: Gutierrez/Hölscher AML/AMR: Mokhtar/Cabral/?/? *Als je Cabral niet kwijt kunt, kun je hem ook net zo goed gebruiken S: Oosterwijk,Borven/? Dan heb je naar mijn inziens nog nodig: een VR, VC, VL (dus met andere woorden, de hele verdediging op de schop). Het liefst zie ik dan een ervaren speler als CV komen. Verder heb je nog nodig: Mogelijk een VMC en sowieso tenminste 1 MC De flanken voorin moeten serieus versterkt worden en daarnaast een spits. Genoeg werk aan de winkel in ieder geval. Ik mag toch hopen dat Aldo een schaduwlijstje heeft, anders moet ie maar eventjes een periode gaan FM'en :mrgy: Als je je aardig weet te versterken doe je denk ik gewoon mee om het linkerrijtje en kom je tussen de clubs Heerenveen, Groningen enzo. En dat is voor aankomend seizoen wel voldoende, er zijn andere prioriteiten 25 juni 2015 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Ik zeg ook dat ik de huidige situatie schets, ik beweer nergens dat ik verwacht dat die gasten blijven. Ik heb zelfs vraagtekens gezet bij de spelers waarbij het redelijk concreet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Staat Tapia niet in de belangstelling van een aantal clubs? Wat een heerlijke speler is dat zeg. En hopelijk komt Guitierrez ook weer op het oude niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Staat Tapia niet in de belangstelling van een aantal clubs? Wat een heerlijke speler is dat zeg. En hopelijk komt Guitierrez ook weer op het oude niveau. Dat zal die vast wel staan ja. Ik hoop toch echt dat Tapia en Gutierrez wel blijven, die kunnen we nu echt niet missen en gaan denk ik ontzettend belangrijk zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 DM: Marsman/Stevens (voorlopig geblesseerd, de laatste, daarachter komen wel twee getalenteerde keepers) VR: Ter Avest/- VC: Martina/- VC: Andersen/- VL: Schilder/- RCM: Tapia/Ebecilio LCM: Gutierrez/VDHeyden CAM: Ziyech/Eghan/Holscher RV: Corona/- SP: -/Borven/Oosterwijk LV: Mokthar/- Voor VR had je mooi een talent als VD Lely kunnen gebruiken, maar die stopt opeens plots met voetbal :r Ga er overigens vanuit dat Bjelland, Castaignos en Mokotjo gewoon vertrekken. De rest blijft hopelijk wel, lege posities zullen opgevuld moeten worden met huurspelers. In de spits zou ik graag een Locadia zien, verder echt geen idee wie er allemaal bij moeten komen. De vleugels en defensie zijn erg karig bezet. Ebecilio mag van mij ook wat pleuren, sloaptablet, kan je nu nog wel wat voor vangen. Ernstige van deze groep is wel dat de meest ervaren speler Schilder is met zijn 29 jaar. Verder allemaal jonger dan 24 volgens mij, van wie Ter Avest en Andersen maar liefst 17/18 zijn. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Daarom moeten er zeker 1 of 2 oudere spelers komen. Schilder zie ik overigens wel graag blijven, zijn ervaring heb je toch nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Opvallend. Al geld zat ofzo? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 26 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2015 Als Ziyech, Tapia en Guti blijven zie ik het wel zitten : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Waar zien Twente fans hun club over één jaar? Welke positie op de ranglijst? Middenmoot? Serieuze vraag. Ik heb geen idee wat de financiën zijn als de grootverdieners vertrekken, het zou nice zijn als je zo'n Assaidi/Basacikoglu kan huren oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Waar zien Twente fans hun club over één jaar? Welke positie op de ranglijst? Middenmoot? Serieuze vraag. Ik heb geen idee wat de financiën zijn als de grootverdieners vertrekken, het zou nice zijn als je zo'n Assaidi/Basacikoglu kan huren oid. Normaal gesproken tussen plek 5-8, en dat is prima joh. Hangt er ook een beetje vanaf wie er nog vertrekken. Echter denk ik niet dat het er veel minder op wordt als bijvoorbeeld Castaignos, Bjelland, Mokotjo vertrekken. Dat waren toch al niet echt de sterren van t afgelopen seizoen. Hopelijk kunnen we iig Ziyech, Tapia & Gutierrez houden, dan hou je nog n heerlijk middenveld over. Als je overigens wil lachen over financien: Castaignos gaat volgend jaar 1,2 miljoen verdienen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Castaignos vond ik voor de winterstop juist wel goed spelen, totdat die geblesseerd raakte. Met die andere koekenbakkers in de spits was het helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Na afketsen van Swansea lijkt Luc alsnog te vertrekken. Volgens geruchten zou het VfB Stuttgart zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Goh in de PL had ik nog wel wat in hem gezien, maar 1.Bundesliga gaat heel erg lastig worden schat ik zo in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Volgens vi naar eintracht voor 2,5 m dat kan oplopen tot 4. Ik trek zometeen de fles champagne los. Alle rotte appels worden eruit gewerkt (nu nog slaaptablet ebecilio) en hopelijk bjelland nog voor een leuk bedrag slijten, wat spelers zien te huren en tkan best een leuk seizoen worden. Tapia wss fit voor competitiestart dus gewoon een middenveld met guti-ziyech-tapia :< in potentie t beste middenveld wat we ooit gehad hebben. Alhoewel ik het tandem Engelaar-El Ahmadi nooit zal vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Alles lijkt nu inderdaad volgens plan te gaan. Dat is het voordeel van een nieuw seizoen. We beginnen weer op 0 en krijgen een nieuwe kans. Nu hoop ik alleen nog dat supporters achter de club blijven staan en dat de onrust enigzins weg is, want face it.... Schreuder gaat niet weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 29 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2015 Best tevreden over de verkopen. Bilal weg voor 1,5 mil. Kusk verkocht voor 1. Lachman waarschijnlijk voor vijf ton. Dan Lucje voor 2,5 mil wat het al 5,5 maakt. Dan nog Bjelland en Mokotjo en je bent er al met de benodigde inkomsten. Mooie is dat Corona, Ziyech, Guti en Tapia dan blijven. Zie het wel zitten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten