Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Illuminati.

Mooie uitgaande transfers trouwens. Een enkele basisspeler is tot nu toe vertrokken, en deze jongen had het sowieso niet gered hier.

Kusk - 1 m

Bilal - 1,5 m

Lachman - onbekend, ook vast wel een miljoen ofzo.

Mokotjo, Bjelland en Castaignos vertrekken hoogstwaarschijnlijk ook en dan kom je al aardig in de buurt van de gewenste salarisbesparingen en transferopbrengsten. Als je de rest dan kan behouden en een Locadia en een cv ofzo huurt ga je er nog bijna op vooruit ook. :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziyech vertekt ook nog wel, kun je op aangaan.

Opzich nog niet erg, want Gutierrez kan ook eventueel op 10, sterker nog dat is zijn oorspronkelijke positie voor hij een spelmaker voor de defensie gemaakt werd

En dan nog Hölscher er achter, wordt tijd dat hij ook een kans krijgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marsman / Stevens

Ter Avest / ? - Martina / Bijen - Bjelland ? / Andersen - Schilder / ?

Tapia / Mokotjo?

Gutierrez / Ebecilio - Ziyech / Shadrach

Corona? / ? - Castaignos ? / Oosterwijk (Borven blessie) - Mokhtar / ?

Volgens mij is dit een beetje de situatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Reken er maar op dat Bjelland, Mokotjo, Ziyech, Corona en Castaignos vertrekken en dan vind ik Ebecilio nog een vraagteken

Dan krijg je naar mijn idee deze selectie:

DM:

Marsman/ Stevens

VR

Ter Avest/ Martina (eventueel)

VL:

Schilder/? (heel jammer dat ze Koppers hebben laten gaan!)

VC:

Martina/Andersen/Bijen/?

VMC:

Tapia/Ebecilio (?)

MC:

Egan/Ebecilio (?)/?

AMC:

Gutierrez/Hölscher

AML/AMR:

Mokhtar/Cabral/?/?

*Als je Cabral niet kwijt kunt, kun je hem ook net zo goed gebruiken

S:

Oosterwijk,Borven/?

Dan heb je naar mijn inziens nog nodig: een VR, VC, VL (dus met andere woorden, de hele verdediging op de schop). Het liefst zie ik dan een ervaren speler als CV komen.

Verder heb je nog nodig: Mogelijk een VMC en sowieso tenminste 1 MC

De flanken voorin moeten serieus versterkt worden en daarnaast een spits.

Genoeg werk aan de winkel in ieder geval. Ik mag toch hopen dat Aldo een schaduwlijstje heeft, anders moet ie maar eventjes een periode gaan FM'en :mrgy:

Als je je aardig weet te versterken doe je denk ik gewoon mee om het linkerrijtje en kom je tussen de clubs Heerenveen, Groningen enzo. En dat is voor aankomend seizoen wel voldoende, er zijn andere prioriteiten

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat Tapia niet in de belangstelling van een aantal clubs? Wat een heerlijke speler is dat zeg. En hopelijk komt Guitierrez ook weer op het oude niveau.

Dat zal die vast wel staan ja. Ik hoop toch echt dat Tapia en Gutierrez wel blijven, die kunnen we nu echt niet missen en gaan denk ik ontzettend belangrijk zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DM: Marsman/Stevens (voorlopig geblesseerd, de laatste, daarachter komen wel twee getalenteerde keepers)

VR: Ter Avest/-

VC: Martina/-

VC: Andersen/-

VL: Schilder/-

RCM: Tapia/Ebecilio

LCM: Gutierrez/VDHeyden

CAM: Ziyech/Eghan/Holscher

RV: Corona/-

SP: -/Borven/Oosterwijk

LV: Mokthar/-

Voor VR had je mooi een talent als VD Lely kunnen gebruiken, maar die stopt opeens plots met voetbal :r Ga er overigens vanuit dat Bjelland, Castaignos en Mokotjo gewoon vertrekken. De rest blijft hopelijk wel, lege posities zullen opgevuld moeten worden met huurspelers. In de spits zou ik graag een Locadia zien, verder echt geen idee wie er allemaal bij moeten komen. De vleugels en defensie zijn erg karig bezet. Ebecilio mag van mij ook wat pleuren, sloaptablet, kan je nu nog wel wat voor vangen. Ernstige van deze groep is wel dat de meest ervaren speler Schilder is met zijn 29 jaar. Verder allemaal jonger dan 24 volgens mij, van wie Ter Avest en Andersen maar liefst 17/18 zijn. :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar zien Twente fans hun club over één jaar? Welke positie op de ranglijst? Middenmoot? Serieuze vraag. Ik heb geen idee wat de financiën zijn als de grootverdieners vertrekken, het zou nice zijn als je zo'n Assaidi/Basacikoglu kan huren oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar zien Twente fans hun club over één jaar? Welke positie op de ranglijst? Middenmoot? Serieuze vraag. Ik heb geen idee wat de financiën zijn als de grootverdieners vertrekken, het zou nice zijn als je zo'n Assaidi/Basacikoglu kan huren oid.

Normaal gesproken tussen plek 5-8, en dat is prima joh. Hangt er ook een beetje vanaf wie er nog vertrekken. Echter denk ik niet dat het er veel minder op wordt als bijvoorbeeld Castaignos, Bjelland, Mokotjo vertrekken. Dat waren toch al niet echt de sterren van t afgelopen seizoen. Hopelijk kunnen we iig Ziyech, Tapia & Gutierrez houden, dan hou je nog n heerlijk middenveld over.

Als je overigens wil lachen over financien: Castaignos gaat volgend jaar 1,2 miljoen verdienen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens vi naar eintracht voor 2,5 m dat kan oplopen tot 4. Ik trek zometeen de fles champagne los. Alle rotte appels worden eruit gewerkt (nu nog slaaptablet ebecilio) en hopelijk bjelland nog voor een leuk bedrag slijten, wat spelers zien te huren en tkan best een leuk seizoen worden. Tapia wss fit voor competitiestart dus gewoon een middenveld met guti-ziyech-tapia :< in potentie t beste middenveld wat we ooit gehad hebben. Alhoewel ik het tandem Engelaar-El Ahmadi nooit zal vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles lijkt nu inderdaad volgens plan te gaan. Dat is het voordeel van een nieuw seizoen. We beginnen weer op 0 en krijgen een nieuwe kans. Nu hoop ik alleen nog dat supporters achter de club blijven staan en dat de onrust enigzins weg is, want face it.... Schreuder gaat niet weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best tevreden over de verkopen. Bilal weg voor 1,5 mil. Kusk verkocht voor 1. Lachman waarschijnlijk voor vijf ton. Dan Lucje voor 2,5 mil wat het al 5,5 maakt. Dan nog Bjelland en Mokotjo en je bent er al met de benodigde inkomsten. Mooie is dat Corona, Ziyech, Guti en Tapia dan blijven.

Zie het wel zitten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites