Kyrill Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 3 uur geleden zei ElMarcos: Wat ik las zelfs een dodelijk auto-ongeluk voor de andere bestuurder. Zou onderweg naar de training gebeurt zijn. Alcohol in 't spel?!?! Of (nog) niet bekend? Neiwue Vloet geval zou echt catastrofe zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 (bewerkt) ... 4 mei 2022 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 5 minuten geleden zei Kyrill: Alcohol in 't spel?!?! Of (nog) niet bekend? Neiwue Vloet geval zou echt catastrofe zijn... Catastrofe voor wie? Dit is sowieso een catastrofe, er is een dode gevallen, met alle gevolgen van dien. En of Van Drongelen nu 80 of 280 reed en 10 bier of 1 koffie op had, dat maakt geen bal verschil. Daarnaast, als je rijdt met drank en gepakt wordt moet je maar gewoon op de blaren zitten, hoe flink die dan ook moge zijn. Vloet komt er nog genadig mee weg, met een ticket naar Kazakhstan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 2 minuten geleden zei neva: Catastrofe voor wie? Dit is sowieso een catastrofe, er is een dode gevallen, met alle gevolgen van dien. En of Van Drongelen nu 80 of 280 reed en 10 bier of 1 koffie op had, dat maakt geen bal verschil. Daarnaast, als je rijdt met drank en gepakt wordt moet je maar gewoon op de blaren zitten, hoe flink die dan ook moge zijn. Vloet komt er nog genadig mee weg, met een ticket naar Kazakhstan. Is het idd sowieso al, helemaal mee eens. Maar ook met 60 of 70 kunnen er mensen dood gaan. 10 bier of 1 koffie maakt geen bal verschil? Really? Niet beetje enorm kort door de bocht? Er is wel degelijk verschil tussen te hard rijden en fucking koffie op of alcohol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 56 minuten geleden zei Kyrill: Alcohol in 't spel?!?! Of (nog) niet bekend? Neiwue Vloet geval zou echt catastrofe zijn... Hij was op weg naar de training, dus het lijkt me niet waarschijnlijk dat hij alcohol op had. Verder mag je dit soort achterlijke speculaties voor je houden, want niemand heeft er wat aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 13 minuten geleden zei PJHoutman: Hij was op weg naar de training, dus het lijkt me niet waarschijnlijk dat hij alcohol op had. Verder mag je dit soort achterlijke speculaties voor je houden, want niemand heeft er wat aan. Ik stel een vraag , meer niet. Kan je ook normaal doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Ik vind “niet speculeren over verkeersongelukken” uitermate normaal gedrag, maar misschien ligt dat aan mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei PJHoutman: Ik vind “niet speculeren over verkeersongelukken” uitermate normaal gedrag, maar misschien ligt dat aan mij. Het gaat om een voetballer , bij Vloet was er alcohol die is ook een voetballer, ik vind het hele normale vraag.Is geen speculeren is vraag stellen, jij niet kan hebben en Neva blijkbaar ook niet. Je mag niks meer tegenwoordig op dit forum. Dood vermoeiend. ''Het aantal dodelijke slachtoffers door alcohol in het verkeer is in twee jaar tijd meer dan verdubbeld. In 2016 vielen er dertien doden bij ongelukken gerelateerd aan alcohol, vorig jaar waren dat er 36'' Uit NOS Artikel van 2019. Zal vast niet minder geworden zijn sinds 2016. Dus ja excuse me maar voor mij maakt wel uit of je bier op hebt of fucking koffie https://nos.nl/artikel/2308458-zorgwekkende-toename-aantal-verkeersdoden-door-alcohol-meer-dan-verdubbeld 4 mei 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Nee het zal inderdaad wel weer allemaal aan ons liggen, net als de vorige 3000 keer dat je iets verkeerd begreep. Dat is pas vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 6 uur geleden zei Kyrill: Is het idd sowieso al, helemaal mee eens. Maar ook met 60 of 70 kunnen er mensen dood gaan. 10 bier of 1 koffie maakt geen bal verschil? Really? Niet beetje enorm kort door de bocht? Er is wel degelijk verschil tussen te hard rijden en fucking koffie op of alcohol. Nee, geen verschil. Er is iemand dood door een ongeval. Dat is de catastrofe. Manier waarop is niet relevant. Als er alcohol in het spel is moet ie zwaarder gestraft worden dan wanneer het zomaar een ongeluk was, als het überhaupt zijn schuld is. Maar dat maakt de ramp er niet groter of kleiner op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 We weten verder nog niks over het incident. Misschien was van Drongelen helemaal niet de bestuurder, misschien heeft hij het ongeluk niet veroorzaakt etc. Door dit soort vragen te stellen of (in een erger geval) al dit soort aannames te doen, kan het balletje gaan rollen van het hele 'trial by media' circus wat je zelf zo verafschuwt, Kyrill. Daarom beter even de feiten afwachten en daarna kunnen we gaan oordelen en vragen stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 11 uur geleden zei Kyrill: Alcohol in 't spel?!?! Of (nog) niet bekend? Neiwue Vloet geval zou echt catastrofe zijn... Nee, nog niet bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Haha daar sta je dan, buiten op je telefoon te kijken omdat je te vroeg het stadion bent uitgegaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 3 uur geleden zei La Pulga: Haha daar sta je dan, buiten op je telefoon te kijken omdat je te vroeg het stadion bent uitgegaan Net Ajacieden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 9 minuten geleden zei Mansveld: Net Ajacieden... Tis geen Aldi hier he, daar kan je wel goedkoop scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Op 5-5-2022 om 06:26 zei neva: Nee, geen verschil. Er is iemand dood door een ongeval. Dat is de catastrofe. Manier waarop is niet relevant. Als er alcohol in het spel is moet ie zwaarder gestraft worden dan wanneer het zomaar een ongeluk was, als het überhaupt zijn schuld is. Maar dat maakt de ramp er niet groter of kleiner op. Really? Dus als je net iets te veel op hebt moet je zwaarder bestraft worden dan wanneer veel te hard rijd? Want dat is zomaar een ongeluk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Weet niet waar het (veel) te hard rijden ineens vandaan komt, maar er zit natuurlijk een verschil tussen met drank op een ongeluk veroorzaken, door (veel) te hard rijden een ongeluk veroorzaken of door botte pech zomaar een ongeluk hebben door bijv. gladheid of vanuit een blinde hoek een aanrijding hebben. Lezen blijft een kunst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 8 minuten geleden zei Fantasy: Weet niet waar het (veel) te hard rijden ineens vandaan komt, maar er zit natuurlijk een verschil tussen met drank op een ongeluk veroorzaken, door (veel) te hard rijden een ongeluk veroorzaken of door botte pech zomaar een ongeluk hebben door bijv. gladheid of vanuit een blinde hoek een aanrijding hebben. Lezen blijft een kunst. Citaat En of Van Drongelen nu 80 of 280 reed en 10 bier of 1 koffie op had, dat maakt geen bal verschil. Daarnaast, als je rijdt met drank en gepakt wordt moet je maar gewoon op de blaren zitten, hoe flink die dan ook moge zijn Het komt voor mij iig over dat drank harder moet aangepakt worden in de discussie tussen Kyrill en Neva. Misschien bedoelt neva het idd anders maar dan kan hij volgens mij zelf prima op reageren. Aangezien ik hem citeerde. Om op jouw voorbeelden terug te komen. Gladheid is gewoon aangepast rijden. Wat velen helaas niet kunnen. Blinde hoek is in principe ook gewoon te voorkomen door gewoon goede spiegels en deze ook te gebruiken. Natuurlijk kun je ongelukken nooit voorkomen maar zie niet waarom niet aanpassen of niet opletten zwaarder bestraft moeten worden dan te hard rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 31 minuten geleden zei Djurovski: Really? Dus als je net iets te veel op hebt moet je zwaarder bestraft worden dan wanneer veel te hard rijd? Want dat is zomaar een ongeluk? Ho, wie heeft het over straffen? Kyrill gaf aan dat het dan een catastrofe zou zijn. Voor de impact op de mensen is dit natuurlijk sowieso een catastrofe en de grootte van de ramp is naar mijn idee niet afhankelijk van of er opzet, alcohol of wat dan ook in het spel was. Ik heb het nergens over bestraffen. Van mij mogen ze mensen die met 2 bier achter het stuur kruipen al van de weg plukken en opsluiten, maar dat is geen discussie die ik hier in deze topic ga voeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 4 minuten geleden zei neva: Ho, wie heeft het over straffen? Kyrill gaf aan dat het dan een catastrofe zou zijn. Voor de impact op de mensen is dit natuurlijk sowieso een catastrofe en de grootte van de ramp is naar mijn idee niet afhankelijk van of er opzet, alcohol of wat dan ook in het spel was. Ik heb het nergens over bestraffen. Van mij mogen ze mensen die met 2 bier achter het stuur kruipen al van de weg plukken en opsluiten, maar dat is geen discussie die ik hier in deze topic ga voeren. Volgens mij zeg je toch echt zelf dat er wanneer er alcohol in het spel is hij zwaarder moet worden gestraft. Citaat Als er alcohol in het spel is moet ie zwaarder gestraft worden dan wanneer het zomaar een ongeluk was Maar goed gezien je laatste zinnen is het wel duidelijk waarom. En je hebt gelijk , deze discussie niet hier voeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 14 minuten geleden zei Djurovski: Volgens mij zeg je toch echt zelf dat er wanneer er alcohol in het spel is hij zwaarder moet worden gestraft. Maar goed gezien je laatste zinnen is het wel duidelijk waarom. En je hebt gelijk , deze discussie niet hier voeren Sorry, is al laat. Je hebt gelijk! Dat was in m'n volgende post ja. Alle zaken die roekeloos zijn wegen daarin mee. Alcohol, snel rijden, onvoorzichtig zijn, etc., niet alleen drank. Maar.. komt goed, doen we nog wel een keer ergens anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 De Telegraaf meldt dat Lukoki op 29-jarige leeftijd is overleden... https://www.telegraaf.nl/sport/1016928691/voetballer-jody-lukoki-29-overleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Geen idee of het waar is, maar zou sprake zijn van zelfmoord. Direct een disclaimer erbij. Heb je zelf gedachtes over zelfmoord? Praat erover. Met naasten of via 0800-0113. https://www.113.nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Eng man, zal altijd herinnert worden aan de panna tegen De Cler. Hopelijk kan hij nu zijn rust vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 1 uur geleden zei Fantasy: Geen idee of het waar is, maar zou sprake zijn van zelfmoord. Direct een disclaimer erbij. Heb je zelf gedachtes over zelfmoord? Praat erover. Met naasten of via 0800-0113. https://www.113.nl/ Anderen zeggen dat het hier om gaat: https://www.ad.nl/rotterdam/getuige-dodelijke-mishandeling-club-blu-gebeurde-in-vip-ruimte-hij-werd-blauw~a93d947b/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten