Ivoo Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Briljant _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Huhuhuhu cult. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 This is for North-Korea 2026. :r Heb z'n naam even gegoogeld, blijkt bij een teamfoto van Engeland erbij hebben gestaan en stond ook op het veld bij een warming-up van Manchester City. Baas. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 De Remi Gaillard van Engeland dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Mourinho vindt hoge salaris van Casillas belachelijk vanwege de crisis in Portugal, de hypocriete lul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Where is my security!? Die paniek in zijn ogen :D :D :D Mooi ook op GeenStijl: "Dit is dus hoe het er uitziet als Sepp Blatter te hard niest wanneer zijn bureaula open staat." :D 20 juli 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Mourinho vindt hoge salaris van Casillas belachelijk vanwege de crisis in Portugal, de hypocriete lul. Als 't Cech was i.p.v Iker zou hij zeggen van: "Had veel hoger moeten zijn bla bla bla". Eng figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Haha hypocriete lul is denk ik wel de perfecte beschrijving van Mourinho ja, serieus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Nieuw-Zeeland heeft een speler opgesteld die niet mocht spelen in de halve finale van de Pacific Games. Vanuatu kreeg daardoor een 3-0 zege (NZ won namelijk met 0-2) en de finaleplaats, Fiji was de tegenstander. Fiji won na strafschoppen en debuteert daardoor op de OS, ze mogen naar Rio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Is dat al besloten jah? Dacht paar dagen terug te hebben gelezen dat Fiji nog op toestemming moest wachten ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; Had je deze al gezien? Armin Hodzic -9ykTTUSa0Y Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Haha hypocriete lul is denk ik wel de perfecte beschrijving van Mourinho ja, serieus Is maar goed dat Cim (volgens mij) op vakantie is, anders had je weer een discussie aan je broek hangen. En Hodzic. Tja. Één van de vele toptalenten die daar jaarlijks doorbreken in die voormalig Joegoslavische landen hè. Dat wordt een hele grote Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Ik zag dat hij een hattrick maakte maar heb de goals niet gezien ;c sick, zat bij Liverpool maar is niet zo'n heel groot talent volgens mij. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; je blijft nog steeds doorgaan, bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Ik zag dat hij een hattrick maakte maar heb de goals niet gezien ;c sick, zat bij Liverpool maar is niet zo'n heel groot talent volgens mij. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; je blijft nog steeds doorgaan, bizar. Grapje jongen. Wel een hele zieke goal trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Speltip 1: Weet wanneer je moet stoppen. Ik kende die gozer niet Sanel, maar zag deze op het gezichtenboek voorbij komen met het magische woord: Bosnisch. Er is maar één lijpe Bosniër die ik ken en dat ben jij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Speltip 1: Weet wanneer je moet stoppen. Ik kende die gozer niet Sanel, maar zag deze op het gezichtenboek voorbij komen met het magische woord: Bosnisch. Er is maar één lijpe Bosniër die ik ken en dat ben jij. Aaahw :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Speltip 1: Weet wanneer je moet stoppen. Ik kende die gozer niet Sanel, maar zag deze op het gezichtenboek voorbij komen met het magische woord: Bosnisch. Er is maar één lijpe Bosniër die ik ken en dat ben jij. Speltip 9 is dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Speltip 9 is dat :D Mooie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Weet overigens ook niet of die nu voor Jan of Sanel geldt? Hoop beide Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/4111186/2015/07/31/International-Congo-breekt-nek-bij-ongelukkige-botsing.dhtml Nare beelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Fans van de club Rode Ster Belgrado zijn een inzamelactie begonnen, om zo een contract af te kopen van een speler genaamd Parker zodat hij nooit meer bij de club kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 En waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 En waarom? Ze vinden hem een van de slechtste speler die ooit voor Rode ster speelde en hij heeft meerder malen slecht gedragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Ze vinden hem een van de slechtste speler die ooit voor Rode ster speelde en hij heeft meerder malen slecht gedragen. Is het ook een neger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten