Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mourinho vindt hoge salaris van Casillas belachelijk vanwege de crisis in Portugal, de hypocriete lul.

Als 't Cech was i.p.v Iker zou hij zeggen van: "Had veel hoger moeten zijn bla bla bla". Eng figuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw-Zeeland heeft een speler opgesteld die niet mocht spelen in de halve finale van de Pacific Games. Vanuatu kreeg daardoor een 3-0 zege (NZ won namelijk met 0-2) en de finaleplaats, Fiji was de tegenstander. Fiji won na strafschoppen en debuteert daardoor op de OS, ze mogen naar Rio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha hypocriete lul is denk ik wel de perfecte beschrijving van Mourinho ja, serieus

Is maar goed dat Cim (volgens mij) op vakantie is, anders had je weer een discussie aan je broek hangen.

En Hodzic. Tja. Één van de vele toptalenten die daar jaarlijks doorbreken in die voormalig Joegoslavische landen hè. Dat wordt een hele grote

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speltip 1: Weet wanneer je moet stoppen.

Ik kende die gozer niet Sanel, maar zag deze op het gezichtenboek voorbij komen met het magische woord: Bosnisch. Er is maar één lijpe Bosniër die ik ken en dat ben jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites