Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vind het wel jammer dat er niet echt een type Dick Jol ofzo bij zit. Ik heb wel het idee dat ze allemaal een beetje even oud zijn. Ik vind het altijd wel leuk als er iemand in zit die rond de 50-60 ofzo is. Een beetje meer verschil in leeftijden vind ik zelf wel wat hebben. Nu klink ik alsof ik de groep nu drama vindt, maar dat is zeker niet zo. Is een prima groep hoor. Zit niemand in waar ik een hekel van heb en die er echt maar meteen uit moet. Andere jaren had ik dat wel eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het wel jammer dat er niet echt een type Dick Jol ofzo bij zit. Ik heb wel het idee dat ze allemaal een beetje even oud zijn. Ik vind het altijd wel leuk als er iemand in zit die rond de 50-60 ofzo is. Een beetje meer verschil in leeftijden vind ik zelf wel wat hebben. Nu klink ik alsof ik de groep nu drama vindt, maar dat is zeker niet zo. Is een prima groep hoor. Zit niemand in waar ik een hekel van heb en die er echt maar meteen uit moet. Andere jaren had ik dat wel eens.

Alleen die schele, die Aaf moet er ff snel uit. Voor de rest wel toffe groep ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen die schele, die Aaf moet er ff snel uit. Voor de rest wel toffe groep ja.

Dat vind ik ook de minste ja.

Dick Jol :mrg: Moeten ze gewoon voor een tweede keer mee laten doen.

Hehe, zat te twijfelen of ik een naam als voorbeeld ging noemen of niet. Toch niet gedaan, maar als ik dat wel gedaan zou hebben, was het idd Dick Jol geweest :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gossie zeg lijkt me potverdorie vermoeiend zoals een aantal mensen met dat programma bezig zijn :cab:

Mocht er nou iets zinnigs over te zeggen zijn, oké, maar dat programma is zo in elkaar gezet dat het voor (bijna) iedereen te 'bewijzen' is. Komt dus neer op puur gokken. Dan haak ik af. Minachting van de kijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah ik vind het heel leuk om naar te kijken, puur en alleen omdat ik het spel zo cool vind. Maar ik kan me daar echt niet mee bezig houden wie nou echt de mol is, puur en alleen om de redenen die jij zegt ja. Of je moet zoals Mark zegt echt op het spel afgaan maar daarvoor volg ik het dan weer niet intensief genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe kun je nu al zeggen dat Aaf de minste is, we hebben p.p. max 2 minuten screentime gezien...

Gewoon een gevoel. Kan het ook niet omschrijven. Ik moet wel zeggen dat het gevoel dit jaar veel minder is. Als ik nu moet zeggen welke deelnemer ik het minste vind, is het Aaf. In vorige edities had ik vaak toch wel iemand waarvan ik hoopte dat diegene er maar zo snel uit zou mogen vliegen. Dan denk ik aan een Milouska (Was helaas de mol, nog steeds een schande voor het programma...) en Soundos...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een gevoel. Kan het ook niet omschrijven. Ik moet wel zeggen dat het gevoel dit jaar veel minder is. Als ik nu moet zeggen welke deelnemer ik het minste vind, is het Aaf. In vorige edities had ik vaak toch wel iemand waarvan ik hoopte dat diegene er maar zo snel uit zou mogen vliegen. Dan denk ik aan een Milouska (Was helaas de mol, nog steeds een schande voor het programma...) en Soundos...

Laatst die samenvatting gezien woensdag? Zaten ze nog te zeggen wat voor een goede mol Milouska was. PFffffffz. Keek het programma toen nog niet, heb alleen de eerste aflevering gezien. Daar doet ze al iets (3x -500 pakken volgens mij) wat statistisch gezien echt 1/paar duizend was. Slechtste mol ooit.

Nog even om dat lijstje af te maken: Paulien, Tania, Zarayda, Marit, Hanna, Karin en Paula.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef, Miljouska was zo irritant, volgens mij het laatste seizoen dat ik heb gezien. Die donkere van jeugdjournaal hè? Ik vind Aaf ook niks hoor, vond haar columns in de Metro (?) altijd al heel irritant. Ik ga het seizoen wederom niet volgen (denk ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe kun je nu al zeggen dat Aaf de minste is, we hebben p.p. max 2 minuten screentime gezien...

Vooroordeel hé. Vind dit wederom een toffe groep. Zat de nabeschouwing te kijken van Moltalk, kwam er ook zo'n wappie (Patrick ofzo..) langs die zei dat Millouska oog de beste mol was ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst die samenvatting gezien woensdag? Zaten ze nog te zeggen wat voor een goede mol Milouska was. PFffffffz. Keek het programma toen nog niet, heb alleen de eerste aflevering gezien. Daar doet ze al iets (3x -500 pakken volgens mij) wat statistisch gezien echt 1/paar duizend was. Slechtste mol ooit.

Nog even om dat lijstje af te maken: Paulien, Tania, Zarayda, Marit, Hanna, Karin en Paula.

Memory, twee plaatjes pakken. Zij begon en meteen twee keer een min-bedrag pakken inderdaad. Die actie bedoel je waarschijnlijk.

Sowieso mensen die durven te zeggen dat Milouska de beste mol was. Ze bedoelen vast de slechtste ooit...

Dat postte ik na afloop van de terugblik op 13 jaar WIDM.

Marit, Hanna en Paula zeggen mij helemaal niet :oops: Daar heb ik me blijkbaar niet aan lopen irriteren ofzo. Ik het zelfs geen eens een beeld bij de dames...

De namen die ik voor de geest kan halen hebben allemaal iets gemeenschappelijk: Vrouwelijk niet-schoon :-D Toch nog een verbeterpuntje voor de avro voor seizoen 15 :D

[MENTION=33]Pieter[/MENTION]; inderdaad die ja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal vrouwen :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites