Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

BAAS! Met dezelfde logica heb ik ook Kees en Anne-Marie weten te ontmaskeren!

Ze stond juist hoog bij mij, maar heeft juist deze aflevering vrije val gemaakt. Denk namelijk niet dat de mol het initiatief zal nemen bij het opsturen van geld. Ook Freek stond hoog, maar die is om dezelfde reden eigenlijk ook gezakt. Vond het geld opsturen eigenlijk juist een goede actie van kandidaten die de mol voor waren. De timing was misschien niet heel gelukkig, maar echt mols vond ik die actie niet.

Dat is natuurlijk maar net hoe je er naar kijkt en daar zullen we pas achterkomen als de mol bekend is ;) Ze is voor mij ook niet de mol, zit nog steeds op JW, maar ze kwam gisteren overdriven in beeld met dingen die molacties kunnen zijn. Alsof de regie je op een verkeerd spoor wil zetten zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ze stond juist hoog bij mij, maar heeft juist deze aflevering vrije val gemaakt. Denk namelijk niet dat de mol het initiatief zal nemen bij het opsturen van geld. Ook Freek stond hoog, maar die is om dezelfde reden eigenlijk ook gezakt. Vond het geld opsturen eigenlijk juist een goede actie van kandidaten die de mol voor waren. De timing was misschien niet heel gelukkig, maar echt mols vond ik die actie niet.

Waarom? Dit is de perfecte tijd om als mol geld op te sturen. De kans dat je 'fout zit', dus dat de kandidaat naar wie jij geld hebt gestuurd eruitgaat, is 5 op 7 (2 finalisten + 1 mol). Dat daarbij nog een opdracht komt waar je geld uit de pot kan wedden is een leuke bijkomstigheid, al denk ik dat de groep, gezien het feit dat Tygo er een kayakkampioen uitpikte, niet zoveel had ingezet. Betekent dat je als mol nog best aardig je best kan doen in die opdracht, je hebt toch alweer per saldo 'verlies' voor de pot gemaakt die dag als het geld idd bij de verkeerde kandidaat terecht komt en je kan daarna weer de fanatieke kandidatenrol spelen tijdens het roeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom? Dit is de perfecte tijd om als mol geld op te sturen. De kans dat je 'fout zit', dus dat de kandidaat naar wie jij geld hebt gestuurd eruitgaat, is 5 op 7 (2 finalisten + 1 mol). Dat daarbij nog een opdracht komt waar je geld uit de pot kan wedden is een leuke bijkomstigheid, al denk ik dat de groep, gezien het feit dat Tygo er een kayakkampioen uitpikte, niet zoveel had ingezet. Betekent dat je als mol nog best aardig je best kan doen in die opdracht, je hebt toch alweer per saldo 'verlies' voor de pot gemaakt die dag als het geld idd bij de verkeerde kandidaat terecht komt en je kan daarna weer de fanatieke kandidatenrol spelen tijdens het roeien.

Zo'n dealtje is toch best riskant te noemen, het zet je wel erg in de schijnwerpers. De vraag is of een mol zoiets zou willen doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed is kan iedereen weer stemmen, stand na aflevering 2 staat in de openingspost.

Merk overigens dat ik dit seizoen tijdens de opdrachten totaal niet zoek naar een mol, kijken gewoon rustig naar de opdrachten en dat is het wel. Heb nu ook niemand die ik echt verdenk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is de Mol? 2014

test

edit: Volgens mij werkt het nu in ieder geval goed. Enige is dat ik per ongeluk het 'openbaar stemmen' weggeklikt hebt en dat je vervolgens niet meer kan klikken dat het wel weer openbaar moet... Dus helaas is niet meer te zien wie op wie gestemd heeft...

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=hint]Tygo is gespot in de Filipijnen als afvaller in een waarbenjijnu-blog van iemand. Die kwamen toevallig de opnames tegen. Zal dus nog wel een paar afleveringen in het spel blijven, maar zal uiteindelijk afvallen. Geen mol dus.

Huidige afvallershint (roodshow) wijst waarschijnlijk naar Aaf. Die was ook al als afvaller aangestipt volgens een of andere spoiler-theorie. Is die taart er ook een keer uit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat noem ik geen hint >_> Kan je zulke dingen niet 2x spoileren
Weet iets dat ik niet moet lezen dus [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];

Ik gebruikte niet voor niets een spoiler he. Openen is voor eigen risico. Twee spoilers in een vind ik overbodig...

En ik heb ook gevoelens voor Jennifer onder mijn buik hoor Mark :huhu:

Vlinders? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites