Stefan Geplaatst 1 januari 2014 Share Geplaatst 1 januari 2014 http://www.utopiatv.nl/live/overview/clip/2014-01-01 Na 30 minuten gewoon incognito gaan, wordt getimed via cookies dus kan je zo omzeilen. Best grappig al hoor. Ook wel leuk dat ze op een hele bekende plek voor mij zitten, net als +- heel Het Gooi trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2014 http://www.utopiatv.nl/live/overview/clip/2014-01-01 Na 30 minuten gewoon incognito gaan, wordt getimed via cookies dus kan je zo omzeilen. Best grappig al hoor. Ook wel leuk dat ze op een hele bekende plek voor mij zitten, net als +- heel Het Gooi trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 1 januari 2014 Share Geplaatst 1 januari 2014 Goh weer een nieuwe 'reality' serie, origineel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 1 januari 2014 Share Geplaatst 1 januari 2014 Soort van Big brother 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 1 januari 2014 Share Geplaatst 1 januari 2014 En dan gaan mensen weer kijken met het idee dat alles echt is. Gescript tot en met natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 Denk ook dat ze allemaal een script van een 24 uur x 365 dagen uit hun hoofd hebben geleerd ja.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 Jij denkt dat de Gouden Kooi, Big Brother etc. echt is? Gewoon allemaal ingehuurde acteurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 Al zijn het acteurs, dan nog gebeuren dingen spontaan en niet aan de hand van een script. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 En leg mij nu eens uit waarom deze mensen niet gewoon even 4 uur richting een bepaalde richting lopen en gewoon de bewoonde wereld gaan opzoeken? :cab: Op een onbewoond eiland was nog leuk geweest, in een weiland ergens in Nederland een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2014 (bewerkt) En leg mij nu eens uit waarom deze mensen niet gewoon even 4 uur richting een bepaalde richting lopen en gewoon de bewoonde wereld gaan opzoeken? :cab: Op een onbewoond eiland was nog leuk geweest, in een weiland ergens in Nederland een stuk minder. Ja ik denk dat daarom dit niks wordt. Ze kopen gewoon dingen bij bouwmarkten, supermarkten etc. Dit is geen nieuwe samenleving, ze zijn niet afgesloten. Als je echt een eigen gedeelde had met wilde dieren, bos en zee en zo zou dit geweldig kunnen zijn. Dan moet je echt van niets iets maken. Ze mogen niet van het terrein af, duh :cab: Ze zitten trouwens in Crailo, op de grens van Huizen, Blaricum, Bussum en Laren, langs de A1 en twee minuten van Tergooi Ziekenhuis. Ik denk idd niet dat dit het nieuwe succes wordt. Ze krijgen zelfs elektriciteit, er is internet, pff kom op. Ze mogen mensen binnen laten en dingen met hun "ruilen". Over een maandje zitten ze daar lekker te laptoppen. 2 januari 2014 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 Inderdaad, gaat nergens over. Dit is geen overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 http://m.fok.nl/nieuws/632482. No shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Wat voor onzin is deze programma zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Haha Giorgio doet mee. Ken hem van een zaalvoetbaltoernooi van de HvA wat hij organiseerde met zijn klas. Had me ingeschreven als scheidsrechter en kon best goed met hem lachen. Hij zei al dat ie ging stoppen met zijn studie, maar wilde niet zeggen waarom haha Ga dit dus wel klein beetje volgen, lijkt me wel lachen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Vreemdgaan in Utopia? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Wat een onzin programma zeg , niet te geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Heb het 1 minuut aangezien. Toen waren ze spullen in een kist aan het stoppen. En toen het paste. Ging zo'n man zo enorm overdreven staan juichen dat ik het niet meer aan kon zien :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Vreemdgaan in Utopia? :cab: Na 6 dagen terwijl het net de man schijnt te zijn die zijn vrouw zo miste.:-D Niveautje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Dit topic maar even in de gaten houden komende tijd http://forum.fok.nl/topic/2061631 Volgens John de Mol zitten er geen acteurs in Utopia, maar in dat topic zijn er al 3 "ontmaskerd" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Mijn moeder ging vandaag de aflevering van gisteren terugkijken + die van vandaag, half meegekeken. Zelden zo'n zwak programma gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Dit topic maar even in de gaten houden komende tijd http://forum.fok.nl/topic/2061631 Volgens John de Mol zitten er geen acteurs in Utopia, maar in dat topic zijn er al 3 "ontmaskerd" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Zijn inmiddels als zes mensen herkend van eerdere tv-programma's (waaronder een paar acteurs). Daarnaast was er opgevallen dat bewoners soms met natte haren in beeld kwamen terwijl er nog geen douche was. Inmiddels is er bevestigd dat er achterin de loods een normale douche staat. Dat terwijl vandaag in de uitzending een primitieve douche werd gemaakt door de bewoners. Nee, topprogramma dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Gaat dit echt een jaar lang door op tv trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Kan me niet voorstellen dat het voor die tijd niet gecancelled is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Zolang de kijkcijfers hoog blijven zal het gewoon op tv blijven. Hebben ook al 12 buitenlandse tv-producenten interesse getoond in het programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten