Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Utopia

Stefan

Recommended Posts

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En leg mij nu eens uit waarom deze mensen niet gewoon even 4 uur richting een bepaalde richting lopen en gewoon de bewoonde wereld gaan opzoeken? :cab: Op een onbewoond eiland was nog leuk geweest, in een weiland ergens in Nederland een stuk minder.

En leg mij nu eens uit waarom deze mensen niet gewoon even 4 uur richting een bepaalde richting lopen en gewoon de bewoonde wereld gaan opzoeken? :cab: Op een onbewoond eiland was nog leuk geweest, in een weiland ergens in Nederland een stuk minder.

Ja ik denk dat daarom dit niks wordt. Ze kopen gewoon dingen bij bouwmarkten, supermarkten etc. Dit is geen nieuwe samenleving, ze zijn niet afgesloten. Als je echt een eigen gedeelde had met wilde dieren, bos en zee en zo zou dit geweldig kunnen zijn. Dan moet je echt van niets iets maken.

Ze mogen niet van het terrein af, duh :cab: Ze zitten trouwens in Crailo, op de grens van Huizen, Blaricum, Bussum en Laren, langs de A1 en twee minuten van Tergooi Ziekenhuis. Ik denk idd niet dat dit het nieuwe succes wordt.

Ze krijgen zelfs elektriciteit, er is internet, pff kom op. Ze mogen mensen binnen laten en dingen met hun "ruilen". Over een maandje zitten ze daar lekker te laptoppen.

Edited by Stefan.

Haha Giorgio doet mee. Ken hem van een zaalvoetbaltoernooi van de HvA wat hij organiseerde met zijn klas. Had me ingeschreven als scheidsrechter en kon best goed met hem lachen. Hij zei al dat ie ging stoppen met zijn studie, maar wilde niet zeggen waarom haha

Ga dit dus wel klein beetje volgen, lijkt me wel lachen :)

Zijn inmiddels als zes mensen herkend van eerdere tv-programma's (waaronder een paar acteurs). Daarnaast was er opgevallen dat bewoners soms met natte haren in beeld kwamen terwijl er nog geen douche was. Inmiddels is er bevestigd dat er achterin de loods een normale douche staat. Dat terwijl vandaag in de uitzending een primitieve douche werd gemaakt door de bewoners. Nee, topprogramma dit.