Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederlands Elftal van de Toekomst: #2018

Pieter

Aanbevolen berichten

Ik vind Turuc ook een hele aardige Eredivisiespeler, maar Nederlands Elftal?

Wat Erik zegt. Zie 'm volgend seizoen wel bij Twente (bijvoorbeeld) spelen. Goeie spelert.

Nee Turuc verwacht ik ook niet hoor;)

Al denk ik wel dat hij veel hogerop kan en het zal mij dan ook niet verbazen als hij in 2018 op zijn minst 1 interland achter zijn naam heeft. Heeft dezelfde potentie als toen Promes bij ons zat en die bewijst het nu ook degelijk bij Twente. Promes zie ik sowieso over 4 jaar wel structureel bij de NL selectie zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

En een flinke drive en loopvermogen ook, ik zou hem wel bij Feyenoord willen zien volgend jaar. Of hij ooit voor het Nederlands elftal in aanmerking komt weet ik niet, maar hij kan denk ik wel top van de Eredivisie aan en dan zit je tegenwoordig zo bij Oranje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2018, eens zien. Zoiets valt natuurlijk enorm lastig te voorspellen, maar afgaande op de huidige ontwikkelingen denk ik aan zoiets:

Mulder, Janmaat, De Vrij, Rekik, Kongolo, Clasie, Vilhena, Slabbekoorn, Boëtius, Janga, Persie

Als Persie niet meer mee kan moet je verder kijken, dan zou ik zelf al snel uitkomen bij Idrissi.

Verder voor de bank: Vlaar, Schuurman, van Beek, Depay, Fer, van Ginkel, van der Meer, Hahn, Fernandes, R. Kongolo, Wijnaldum

Dan heb je toch een prima ploeg lijkt me zo.

Heb je toch eindelijk een keer een reactie. Is tenslotte de 3e keer dat je al een Feyenoord team post. Misschien had je het laatste halve litertje euroshopper beter kunnen laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doelmannen: Krul, Zoet en (nieuw talentje)

Verdediging: Janmaat, Bruma, de Vrij, van Dijk, Rekik, Veltman, Willems

Middenveld: Strootman, van Ginkel, Vilhena, Fer, Blind, Clasie, Hendrix

Aanvallers: Depay, Narsingh, Locadia, Kishna, Zivkovic en Huntelaar

CIlissen verlaat Ajax over een jaar of twee, gaat naar 2e garnituur in Engeland of Italie en doet een Steekelenburgje. Wie de derde keeper in Rusland wordt weet ik niet, maar iig een keeper van 20-22 jaar, net basisspeler in de Eredivisie.

In de verdediging hebben we straks megaveel keus. Alleen Rechtsback wordt n probleem. Ik heb v Rhijn niet zo hoog zitten, vd Wiel kan een satijn-fluwelen kussentje belegd met bladgoud bestellen in Parijs. Dat zit lekkerder op de bank daar. En verder? Ik zou niet weten wie ik daar verder nu voor kan voorspellen. Brunet misschien? Misschien is de Vrij wel de beste optie, dan kan Veltman of van Dijk ernaast in t centrum.

Middenveld is ook set met veel gevestigde namen die voor elkaar weinig onder doen. misschien dat 1 of 2 van deze club afvallen om strijd te voorkomen, waardoor plek ontstaat voor een talentje als Nouri of Vankan bv.

Als spits is het hopen en bidden dat Locadia en Zivkovic zich blijven ontwikkelen. Huntelaar gaat mee als old-reliable warmachine. In t basketbal zet je zulke spelers erin om in de laatste kwart 4 PF's te halen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat de meeste van jullie teams posten voor het WK van 2022.. Een opstelling kan je nooit geven wel wat namen. Wel afhankelijk wat voor blessures ze oplopen komende jaren.

Van Persie en Robben zullen nog meedoen en De Jong en sneijder hangt van hun toekomstige club af.

Blind, Cilissen, de vrij, Vlaar en Veltman zullen aanwezig zijn van de huidige verdedigers. Janmaat en Indi hangt echt puur af hoe zij het bij hun nieuwe club gaan doen.

Van ginkel zal wel doorbreken, Fer moet een goede club kiezen netzoals Clasie (hij moet echt in een voetballende ploeg komen). Wijnaldum moet naar t buitenland en verder groeien. Strootman zal er vast zeker terugkomen als hij goed terugkomt van zn blessure.

Depay komt er zeker wel en Huntelaar zal niet meer in aanmerking komen.

Talenten in de eredivisie waarvoor 2018 te vroeg komt of ze moeten zich stormachtig ontwikkelen: Boeitus, Zivkovic, Promes, Vilhena en Kongolo.

Daarnaast denk ik dat Klaassen gaat verrassen en erbij komt netzoals Van Dijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus zie nu mijn team terug van een jaar geleden, volgens mij was ik onder invloed ofzo. :cab: Zoet op goal, ben altijd negatief over die vent geweest. Zou nu zoiets zetten:

Krul/Cillessen (geef Krul the slight edge omdat die al in de PL keept)

Ligeon (jaja noem me maar gek) - De Vrij - Kongolo - Van Aanholt

Bazoer/Ayoub

Strootman - Ginkelt

Narsingh - Zivkovic - Depay

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk aan zoiets (in willekeurige volgorde):

DM - Cillessen, Krul en Vorm.

RB - van der Wiel en Janmaat.

CV - Martins Indi, de Vrij, Rekik, van Dijk.

LB - van Aanholt en Blind.

CM - Clasie, Fer, S de Jong en Strootman.

AMC - van Ginkel en Wijnaldum.

AMR - Narsingh en Robben.

AML - Depay en Boetius.

S - Geen pijl op te trekken wie hier gaat spelen, zal gaan tussen L de Jong, Zivkovic, Lens, acht Locadia een kleine kans, Castaignos, Dost en Van Wolfswinkel gaan het niveau niet hebben denk ik en anders kom je nog op Van Persie en Huntelaar, die het fysiek denk ik niet meer aan kunnen (al kan Huntelaar wellicht ala Klose mee).

Reservelijst:

Vlaar (33), Huntelaar (34), Robben (34), Sneijder (34), Van Persie (34), N de Jong (33) alleen vanwege de leeftijd/fitheid, Zoet (ligt aan Vorm), Q Promes (ligt aan Robben), Veltman (minder body dan Rekik en linksbenige centrum verdedigers zijn schaars).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keepers: Cilessen, krul, Stevens

Verdedigers: de vrij, kongolo, Janmaat, blind, van dijk, ake, Vlaar, martins indi, tete

Middenvelders: de jong, strootman, clasie, Vloet, fer, Sneijder, van ginkel, maher, vilhena

Aanvallers: Robben,zivkovic , Promes, L de jong, boetius, depay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DM: Cilessen, Krul, Zoet/Marsman/Vorm

RB: Janmaat, van Rhijn

CV: De Vrij, Vlaar, van Dijk, Martins Indi/Veltman

LB: Blind, (talentje)

CVM: Strootman, Clasie, evt Blind

CM: Fer, van Ginkel, Sneijder, Wijnaldum

AMR: Robben, Promes/Narsingh

AML: Depay, Boetius

SP: De Jong/Zivkovic/Huntelaar/v.Persie/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DM: Cilessen, Krul, Zoet/Marsman/Vorm

RB: Janmaat, van Rhijn

CV: De Vrij, Vlaar, van Dijk, Martins Indi/Veltman

LB: Blind, (talentje)

CVM: Strootman, Clasie, evt Blind

CM: Fer, van Ginkel, Sneijder, Wijnaldum

AMR: Robben, Promes/Narsingh

AML: Depay, Boetius

SP: De Jong/Zivkovic/Huntelaar/v.Persie/

Blind niet op linksback, Zivkovic komt denk ik kwaliteit te kort. Van Persie en Vlaar te oud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites