MetalMichael Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Moet je een topic openen voor het Deense elftal in 2018. Krijg je er een heleboel. ;) Kut [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Vrij opvallend dat er weinig Ajacieden in 2018 bij zijn volgens jullie. Hopen dat we dan een degelijke verdediging hebben waar we het mee kunnen doen in een eindronde. Buiten de rechtsbacks, centrumverdedigers en Cillessen is er echt niemand die er eventueel voor in aanmerking zou kunnen komen denk ik, of ze zijn nog 15/16/17 en ik heb ze nog nooit gezien dus kan ik dat niet zeggen. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Las ergens dat hij naar Servië neigde. Zivkovic heeft vrij recent een oproep voor het Servische beloftenelftal afgewezen. Blijft (voorlopig) uitkomen voor Oranje O19. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Inderdaad, als Ajax niemand opleidt behalve centrale verdedigers, dan wordt het een beetje lastig he [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; Hoewel er vast wel mensen zijn die het in De Sa zien zitten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Bazoer staat gewoon in 2018 verdedigende middenvelder. Wees niet bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Die Bazoer zal tegen die tijd toch ook wel een beetje doorgebroken zijn? edit; oh haha deze post hierboven niet gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; zullen we het ook weer zoals in het vorige topic doen? Per positie stemmen dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 november 2013 Auteur Share Geplaatst 19 november 2013 Mag van mij opgezet worden (y) Ga het zelf niet organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Kan weg xoxo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Vorm/Zoet Vd Wiel - De Vrij - Rekik - Willems Bazoer - Strootman Maher Narsingh - Zivkovic - Depay Vd Wiel, De Vrij, Rekik, Strootman en Depay lijken me zekerheidjes, rest kan alle kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 De Vrij een zekerheidje :cab: ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 (bewerkt) Cillessen Vd Wiel - Veltman - Rekik - Blind Bazoer Strootman - Maher (Al heb ik daar op dit moment weinig vertrouwen in) Narsingh - Zivkovic - Depay Zoet, Denswil, Duarte, Locadia, De Vrij, Willems, Vilhena, Boetius en Ake. Op dit moment geen geschikte 10 trouwens in Nederland. 19 november 2013 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 De Vrij een zekerheidje :cab: ??? Ja, kan goed verdedigen en uitstekend opbouwen, zit in een mindere fase maar als die jongen een iets beter lichaam krijgt en wat meer ervaring, wordt dat een hele goede verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Krul Janmaat - Rekik - Indi/Denswil - Blind/van Aanholt Clasie - Fer Narsingh - Wijnaldum - Boetius Depay/Zivkovic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Deze hebben we ook nog: http://forum.manutd.nl/showthread.php?42518-Het-Nederlands-Elftal-van-2016 2018: Cillessen Van Rhijn - Veltman - Denswil - Blind Bazoer Klaassen(!) - Nouri De Sa ----------- Dekker Walian Of 2020, what evah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Krul - Van der Wiel, Veltman, Ake, Blind - Bazoer, Fer, Slabbekoorn - Boetius, Van Persie, Depay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Cillisen Van der Wiel Veltman Rekik Blind Strootman Fer Maher Boetius Van Persie Depay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Vind de opstelling van Pino wel een goeie. Alleen een goeie back up voor de spits positie is er momenteel nog niet echt. van Persie is dan al wat ouder, wellicht al gestopt. En in Castaignos heb ik echt totaal geen vertrouwen dat die het waar kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Locadia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ik heb wel vertrouwen in Castaignos, die komt er wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Hoesen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Lol, serieus Pino? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Cillisen Van der Wiel Veltman Rekik Blind Strootman Fer Maher Boetius Van Persie Depay Ja zoiets denk ik ook. Misschien een andere linksback omdat Blind steeds meer een 6 gaat worden bij Ajax denk ik. En ik denk dat als Robben dan nog voetballer is hij er ook nog wel zal staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Lol, serieus Pino? Nee, maar ff die Feyenoorders trollen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Oh ja, zwaar terecht (d). Waarschijnlijk komen ze nu direct aan met twee talenten uit de C'tjes die zéker het Nederlands elftal snel zullen gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten