Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Emakumeen Euskal Bira 2014 (2.1)

Algemeen Klassement

1. FERRAND PREVOT Pauline RBW 10:48:15

2. VOS Marianne RBW 00:01:12

3. VAN DER BREGGEN Anna RBW 00:01:56

4. MOOLMAN - PASIO Ashleigh HPU 00:03:26

5. HÄUSLER Claudia GIW 00:03:31

6. GUARNIER Megan DLT 00:03:40

7. LUPERINI Fabiana EMF 00:03:47

8. JOHANSSON Emma GEW 00:04:07

9. DAAMS Jessie DLT 00:05:31

10. GILLOW Shara GEW 00:06:59

Pauline Ferrand Prevot gewonnen :love:

7286.png

pauline_ferrand_prevot.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roompot Vakantieparken wordt genoemd als sponsor van de ploeg van Boogerd, Van Poppel en Zijlaard. Lijkt me niet (en hoop het ook niet) dat die in Belkin gaan stappen.

Verder zie ik ook niet direct Nederlandse sponsors klaar staan. Banken lijken wat uitgespeeld (al zou het natuurlijk wel een toffe zet zijn als een andere bank nu het oude Rabobank overneemt). Verder is het toch nog crisis en lijkt wielersponsoring mij niet echt geschikt voor (bekende) Nederlandse bedrijven met internationale ambities. Verzekeraar zou eventueel kunnen, maar weet niet hoe internationaal die georienteerd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars van der Haar vandaag ook z´n eerste profzege op de weg gepakt, tevens eerste zege van Development Team Giant-Shimano. Deelnemersveld in de Oberösterreichrundfahrt is niet al te sterk, maar aan de uitslag te zien heeft hij ze er toch opgelegd in de massasprint.

Verder ook de eerste overwinning voor Sonny Colbrelli (_O_ _O_ _O_ _O_), het zou eens tijd worden. Hij was sneller dan Matthews en Bole in Slovenië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites