delichris Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Waarom zeggen de commentatoren constant dat er iemand in een gracht ligt? Het is toch een sloot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Kolere zeg, Poga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 (bewerkt) 13 uur geleden zei Viktor: Dat is geen onmacht, dat is puur een onbehouwen rijstijl, want toch frappant dat het zijn ploegmaats nooit in die frequentie overkomt met hetzelfde materiaal. We zijn bij Sep ver voorbij het punt het nog onder pech of onmacht te schuiven, want het gebeurt hem net iets te vaak. Wat moet ik me voorstellen bij het met eigen schuld lek rijden? Denk dan zelf dat wellicht zijn afwijkende bandenspanning wel een reden zou kunnen zijn. Maar weet niet of hij daar zoveel in afwijkt van ploeggenoten. Qua rijstijl moet het materiaal toch wel tegen wat lompheid kunnen zou je denken. 3 april 2022 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Asgreen helemaal kapot. Ontluisterend quickstep deze weken. Wel benieuwd naar de ware reden hiervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Wat een heerlijke Ronde tot op heden. Tadej doet het heel erg goed zeg. Mathieu volgt gelukkig wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Leuk kopgroepje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Wat een spanning. En wat een gek liep daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Mvdp wordt vermoord door Pogi op deze wijze. Wat een klasse apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Oooooo mvdp wat een karakter 😁😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Wat een klasbak zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Wat een slot, zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Opgelucht dat ie het nu aanmaakt. Schitterend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Tadej liet zich volledig overklassen. Mooi dat van Baarle nog tweede of derde werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 6 uur geleden zei NicoHaak: Wat moet ik me voorstellen bij het met eigen schuld lek rijden? Denk dan zelf dat wellicht zijn afwijkende bandenspanning wel een reden zou kunnen zijn. Maar weet niet of hij daar zoveel in afwijkt van ploeggenoten. Qua rijstijl moet het materiaal toch wel tegen wat lompheid kunnen zou je denken. Ze zeggen altijd dat je niet lek rijdt als je goed bent. Dat is wat overdreven, maar meestal als je goed bent zie je meer putten en zoek je minder de gevaarlijke kantjes op. Nu is het risico op lekrijden sowieso wel veel minder geworden met de nieuwe banden de laatste jaren, maar toch, het speelt wel mee. Deels blijft het natuurlijk ook geluk/pech. 5 uur geleden zei delichris: Tadej liet zich volledig overklassen. Mooi dat van Baarle nog tweede of derde werd. Overklassen? Het zet gewoon te laat aan. Als er iemand klasse heeft laten zien deze koers was het wel Pogacar (en Van Baarle natuurlijk ook. Hoe die op zijn fiets zit is pure kunst). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Ik ben blij dat het nog dit jaar is. Die Pogacar is me toch een partij goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 7 uur geleden zei FlyD: Ze zeggen altijd dat je niet lek rijdt als je goed bent. Dat is wat overdreven, maar meestal als je goed bent zie je meer putten en zoek je minder de gevaarlijke kantjes op. Nu is het risico op lekrijden sowieso wel veel minder geworden met de nieuwe banden de laatste jaren, maar toch, het speelt wel mee. Deels blijft het natuurlijk ook geluk/pech. Overklassen? Het zet gewoon te laat aan. Als er iemand klasse heeft laten zien deze koers was het wel Pogacar (en Van Baarle natuurlijk ook. Hoe die op zijn fiets zit is pure kunst). Het liet zich overklassen ja en dan heb ik het over de sprint. Want Madouas en van Baarle hadden hem nooit voorbij mogen sprinten. Verder was hij de beste over de hele koers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 (bewerkt) Ik ben hier nog even aan het bekomen. Op verschillende locaties op het parcours gaan kijken en heb ze toch een aantal keren heel mooi gezien. Dan rap naar huis sprinten met de fiets om de laatste 30km nog op tv te zien. Toen Pogacar Mathieu er niet af kreeg op de laatste keer Paterberg zei ik meteen Mathieu wint. Flink gepokerd ook in de sprint. Een mooie overwinning. MvdP: 4 deelnames Ronde van Vlaanderen: 2x winst, 1x tweede, 1x vierde. Waw! Benieuwd hoe de koers zou verlopen zijn mocht Wout er bij geweest zijn... 4 april 2022 bewerkt door Kami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 10 uur geleden zei FlyD: Ze zeggen altijd dat je niet lek rijdt als je goed bent. Dat is wat overdreven, maar meestal als je goed bent zie je meer putten en zoek je minder de gevaarlijke kantjes op. Nu is het risico op lekrijden sowieso wel veel minder geworden met de nieuwe banden de laatste jaren, maar toch, het speelt wel mee. Deels blijft het natuurlijk ook geluk/pech. Overklassen? Het zet gewoon te laat aan. Als er iemand klasse heeft laten zien deze koers was het wel Pogacar (en Van Baarle natuurlijk ook. Hoe die op zijn fiets zit is pure kunst). Ja ik zou zelf denken dat het professioneel materiaal wel bestand moet dat allemaal af te vangen van een renner. En dat het meer pech zou moeten zijn, omdat er iets scherps/puntig ligt. Maar zelf heb ik hier dan ook weer niet voldoende kennis over, dus ik ben wel benieuwd of je de renner een groot deel vd schuld kunt geven of dat het echt pech is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 59 minuten geleden zei NicoHaak: Ja ik zou zelf denken dat het professioneel materiaal wel bestand moet dat allemaal af te vangen van een renner. En dat het meer pech zou moeten zijn, omdat er iets scherps/puntig ligt. Maar zelf heb ik hier dan ook weer niet voldoende kennis over, dus ik ben wel benieuwd of je de renner een groot deel vd schuld kunt geven of dat het echt pech is. Als je dat nerveuze draaien en keren ziet op de Vlaamse wegen. Constant bochten. Naar elke helling toe is het een sprint om vooraan te zitten. Renners zoeken dan vaak de randen op om nog enkele plaatsjes op te schuiven. Daar ligt er natuurlijk al iets vaker rommel (steentjes, afval, etc...) Hier in de Vlaamse Ardennen heb je ook nog gewoon heel veel banen die bestaan uit betonplaten. Die zijn niet allemaal in goede staat (het is hier België weetjewel) Maar dat hoort bij koersen in Vlaanderen. Dat is wat ik er zo heerlijk aan vind. Vanaf de start is het al een nerveus gedoe. En natuurlijk ook omdat ik elke helling hier van buiten ken. Ze rijden hier haast 150km in mijn achtertuin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 6 minuten geleden zei Kami: Hier in de Vlaamse Ardennen heb je ook nog gewoon heel veel banen die bestaan uit betonplaten. Die zijn niet allemaal in goede staat (het is hier België weetjewel) Herinner me de plots de val van Sep Vanmarcke die op een tweevaksbetonbaan in het midden tussen 2 platen met zijn voorwiel terecht kwam en uit het niets overkop ging. Einde verhaal voor Sep. Aantal jaren geleden was dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was ook wel mooi met Taco met een gigantische grijns. Daarachter ook een groot scherm dus konden alles perfect zien. Zaterdag zelf een rondje gedaan, illegaal bij die tourtocht aangehaakt (hadden we niet over nagedacht) en toch mooi lusje gefietst met onder meer de Taaienberg, Koppenberg, Mariaborrestraat en de Kanarieberg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Schelling meteen mee in de lange vlucht. Is dat dan anticiperen op de finale (lijkt me te vroeg) of weten dat je in de finale niet meekan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Denk gewoon zichzelf willen tonen zonder echt plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Is dit seizoen ook totaal nog niet sterk dus in de finale had hij er normaal gezien waarschijnlijk niet bij gezeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Bardet kwam ook ooit nog tot vrij ver in finale (2012) vanuit de kopgroep, maar normaal gesproken ben je in de Amstel wel vrij kansloos vanuit de vroege aanval, in tegenstelling tot koersen als Ronde van Vlaanderen of Parijs-Roubaix. Maar Schelling zal van zichzelf weten dat hij niet goed in vorm is, want anders had hij daar nu echt niet gezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten