Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei NicoHaak:

Ik kon vandaag niet kijken, maar is Wout ziek? Want laatste worden is wel heel opmerkelijk.

Volgens Wout zelf spaarmodus. Benen voelden zwaar aan en hij wou niks forceren. Focust zich volledig op de klassiekers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Socrates:

Benieuwd naar Wanty morgen. Vooral door Girmay, maar ook samen met Kristoff. Gevaarlijk duo in de finale. 

Zou mooi zijn als Girmay in een groepje meekan over de Poggio. Denk dat de kans op een massasprint dit jaar kleiner is dan anders, zeker na het uitvallen van Ewan. Pogacar zal sowieso (moeten) aanvallen en als Van Aert mee is zal die er wel voor zorgen dat er wordt doorgereden, want na een aanval van Pogacar zal er niemand meer bij zijn waar Van Aert bang voor is in een sprint.

Wel jammer dat we Taco van der Hoorn moeten missen in de vroege vlucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Pedersen er ook niet ver van zal zijn. Is goed in vorm en klopte VA al eens in de sprint in Parijs-Nice. UAE zal de koers hard maken denk ik ook. Ze gaan al doortrekken op de Cipressa om de hoop uit te dunnen. Misschien met een klein pelotonnetje naar de voet van de Poggio? Ben benieuwd.

En wat kan Gilbert nog? De laatste kans om die ene missende klassieker nog toe te voegen aan zijn indrukwekkend palmares.

bewerkt door Kami
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij gaat wel iets proberen, maar winnen? Nee, dat inderdaad niet. Hij zou ook verkouden zijn las ik deze voormiddag. Maar hij gaat zich wel tonen denk ik. Het is zijn droom om de grote 5 allemaal eens te winnen. En dit is zijn laatste kans voor SanRemo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Met Pogacar moet je niks meer uitsluiten, maar je zou toch denken dat de Poggio net niet steil genoeg is om de huidige Van Aert te lossen.

Wel lekker zeg, Ulissi even versnellen zo.

Ja idd, je hebt daar zeker gelijk in gekregen ja. 4x aangaan en zelfs Demare er nog aan. 

Mohoric mooie winnaar, maar had graag een sprint gezien met zo'n goede Mvdp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pogacar ging te vroeg. En dan ook nog een tweede en derde keer. Dan zit er niet veel meer op. Beter sparen voor 1 ultiem schot paar honderd meter voor het einde van de klim. Uiteindelijk gingen ze nu te traag naar boven waardoor er te veel bleven aan hangen. Nuja, traag is relatief natuurlijk :classic_laugh: De uitval van Mohoric was goed getimed. Het is wel een wonder dat hij rechtop bleef. VDP maakte wel indruk. Die gaat er idd staan in Vlaanderen. Mooie finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat ze dit gaan verbieden, in dit geval hangt het neem ik aan vooral van veiligheid af? Normaal gingen ze op de stang zitten en dat soort gekkigheid. Dit vind ik toch mogelijk wel wat veiliger. Ik fiets voor de rest zelf niet genoeg om het te weten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites