Erwin. Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 26 minuten geleden zei Pino: https://nos.nl/artikel/2304489-van-der-poel-geeft-toe-waarschijnlijk-te-weinig-gegeten-en-gedronken.html Zal ik Hwb maar mentionen nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Zojuist zei Erwin.: Zal ik Hwb maar mentionen nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Staat toch waarschijnlijk. Kan ook net zo goed zijn van niet he!!1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 18 uur geleden zei Erwin.: Zal ik Hwb maar mentionen nu? Was van plan het niet zelf te posten, maar hoopte wel al dat iemand anders het zou doen ;-) Scheinhijlig boontje dat ik ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 Prachtig! Heeft mij zelf ook nog wat opgeleverd, niet slecht voor iemand die niets van de koers weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 Het is jullie beiden gegund! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 (bewerkt) Het tijdperk 12 oktober 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 Mooi man, is hem gegund ook Had nog getwijfeld om hem kopman te maken in de prono hier, was al vrij goed bezig in Italiaanse voorbereidingskoersen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 Bauke, klasbak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Op 12-10-2019 om 18:21 zei 007mark: Mooi man, is hem gegund ook Had nog getwijfeld om hem kopman te maken in de prono hier, was al vrij goed bezig in Italiaanse voorbereidingskoersen. Ik had hem niet eens overwogen Omdat hij in Lombardije eigenlijk nooit goed is, maar klopt dat hij de rest vd week al wel goed op dreef was ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Echt zo mooi voor Bauke dit. Hopelijk gaat hij in zijn laatste jaren nu nooit meer voor het klassement met puur voor etappezeges nog. Kan nog zoveel mooie ritten pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 5 minuten geleden zei Gert: Echt zo mooi voor Bauke dit. Hopelijk gaat hij in zijn laatste jaren nu nooit meer voor het klassement met puur voor etappezeges nog. Kan nog zoveel mooie ritten pakken. https://www.indeleiderstrui.nl/de-klassiekers/254534/slapeloze-mollema-geniet-na-en-onthult-toekomstplan-het-is-extra-bijzonder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Zucht, jammer dat hij toch weer een klassement wil rijden. Lekker aanklampen. Jammer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) Dat hij zich meer op de Klassiekers gaat richten juich ik toe, klassement in de Tour niet. Zou dan nog eerder voor de Vuelta kiezen om daar alle focus op te gooien (als je dan toch een grote ronde moet kiezen). 14 oktober 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Wordt flink klimmen in de tour volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Etappe 20 nog een klimtijdrit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Gelijk ook de enige tijdrit. Etappe 17 wordt er ook eentje hoor. Volgens mij 5 bergop finishes ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 De keuze voor Jumbo is bij dezen gemaakt, omtrent het programma voor Groenewegen. Zal wel Giro - Vuelta, of één van beiden worden, afhankelijk van het parcours wat daar voorgeschoteld wordt. Roglic - Dumoulin - Kruijswijk/Bennett - Gesink - de Plus - Teunissen - v Aert - Martin is toch wel om van te smullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Prima tour inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Lijkt me inderdaad dat Groenewegen niet meegaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Zou wel weer typisch Hollands beleid zijn het wel te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 (bewerkt) Daar gaan wel al: Citaat De 26-jarige sprinter won dit jaar nog een Touretappe met aankomst in Chalon-sûr-Saone. “Ik wil elk jaar opnieuw de beste sprinter ter wereld zijn. Daar draagt het winnen van Touretappes aan bij.” Het is echter de vraag of Groenewegen de selectie haalt, met ook nog Primož Roglič, Tom Dumoulin en Steven Kruijswijk in de ploeg. “Het is eerder bewezen dat een klassementsman en een sprinter in een ploeg kan werken. Ik vind het wel fijn om de jongens van de sprinttrein rondom me te hebben. We gaan kijken wat er mogelijk is”, aldus Groenewegen. 15 oktober 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Snap het van hemzelf ook niet zo goed eigenlijk. Heeft nu drie jaren op rij minimaal een rit gewonnen in de Tour de France. Lijkt mij dan juist een mooie uitdaging om ook in de andere grote ronden etappes te gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 16 oktober 2019 Share Geplaatst 16 oktober 2019 En daarbij, vanuit de doelstellingen van Jumbo-Visma geredeneerd: Wil je voor de gele trui gaan, dan kun je het jezelf niet veroorloven om bijna de helft van je team op te offeren aan een sprinter (Dylan + 2 leadout). Ik las dat Merijn Zeeman gisteren heeft gezegd dat ze volgend jaar proberen om de Giro, Tour en Vuelta te winnen. Dan kun je in de Tour - zeker gezien het parcours van volgend jaar - eigenlijk geen concessies doen wat betreft je klimteam, zie INEOS. Dat is in de Giro en Vuelta al wat makkelijker. Zoals Mark al aangeeft, is het wellicht voor Dylan ook wel interessant om eens een andere grote ronde te rijden. Maar goed, het zal blijken of Groenewegen z'n doelstellingen belangrijker gaan zijn dan de teamdoelstellingen van Jumbo-Visma. Ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten