Pino Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 2 uur geleden zei Sophomore: Je hoort altijd veel goede verhalen over de jeugdopleiding van Ajax, maar hebben ze daar eigenlijk ooit een renner opgeleid die op een dergelijke manier #ClasicaSanSebastian heeft gewonnen? Tja voetballers opleiden doen ze niet echt daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 Mooie solo van Evenepoel, op Sporza zijn ze denk ik 100 keer klaar gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Mooie solo van Evenepoel, op Sporza zijn ze denk ik 100 keer klaar gekomen. Haha dat denk ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 Vond de vocale bijdrages van de Italiaanse Eurosport het mooiste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 12 uur geleden zei Kavinos: Mooie solo van Evenepoel, op Sporza zijn ze denk ik 100 keer klaar gekomen. Dat doen ze bij iedere Belg. De NOS is nationalistisch, maar Sporza is de overtreffende trap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 Vond het behoorlijk meevallen, was meer ongeloof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 8 uur geleden zei MisterX: Dat doen ze bij iedere Belg. De NOS is nationalistisch, maar Sporza is de overtreffende trap. Al die voorjaarsklassiekers met Tom Boonen vroegah.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 7 uur geleden zei Sophomore: Vond het behoorlijk meevallen, was meer ongeloof. Het scheelde dat Wuyts er niet zat. Weet ff niet hoe deze commentator heet, maar die heeft een pak minder emotie bij zijn commentaar geven. José de Cauwer was wel extreem lovend maar die is niet zo erg als Wuyts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 2 uur geleden zei Erwin.: Het scheelde dat Wuyts er niet zat. Weet ff niet hoe deze commentator heet, maar die heeft een pak minder emotie bij zijn commentaar geven. José de Cauwer was wel extreem lovend maar die is niet zo erg als Wuyts Ruben Van Gucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 9 minuten geleden zei Barteh: Mogen jullie blij zijn dat je geen Colombiaans commentaar hadden bij de tour. De laatste 10km in Parijs hebben ze gewoon geen commentaar meer gegeven. Om de 100 meter noemen hoe lang het nog was tot aan de 3km en de laatste 3 kilometer gewoon alleen maar geroepen over hoe goed Bernal is en hoe mooi het is voor Colombia. Ze hebben die hele sprint niet eens becommentarieerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 (bewerkt) Bjorg Lambrecht overleden na een val in ronde van Polen. 22 jaar, weer Lotto Soudal ? 5 augustus 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 RIP https://sporza.be/nl/2019/08/05/lambrecht-polen/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 Vreselijk nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 Wat een vreselijk nieuws. Elke leeftijd is verschrikkelijk maar 22 zeg, pfff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 Echt heel erg. Hij was de renner vh voorjaar waarvan je dacht die is die verdomde Lotto renner die er nog steeds aanhangt? Niet dat het minder erg was als het een minder goede wielrenner was.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 :( Vreselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Ik heb het ''slechts'' gehouden bij het lezen van wat artikelen en reacties erin en daaronder, maar kon het niet aan ook nog sociale media te lezen. Ik huilde nu al en kreeg pijn in hart van dit immense onrecht. Deze geneutraliseerde rit gaat zo onwerkelijk worden, net als indertijd met Casartelli en Weylandt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Op Sporza zijn ze vandaag zeker opnieuw klaargekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Ik denk dat ze vooral ontroerd waren dat zo'n manneke dit kan na een week met narigheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Narigheid? Heb ik wat gemist? Afgelopen week op vakantie geweest en heb het nieuws in die week niet echt gevolgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 19 minuten geleden zei MisterX: Narigheid? Heb ik wat gemist? Afgelopen week op vakantie geweest en heb het nieuws in die week niet echt gevolgd. Bjorg Lambrecht is overleden na een zware val. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 Hoe slecht is de cameraman/vrouw bij de wegwedstrijden van de vrouwen? Goedendag zeg. Het beeld gaat alle kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 Amy Pieters, wat een sprint! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Beetje matige wedstrijd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Ackermann vakkundig geslacht door de QuickStep heren in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten