Rogier. Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 12 minuten geleden zei Kavinos: Kijk dan niet naar de NOS Heb geen tv en niet echt de behoefte om naar haperend en/of onscherpe streams te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Rogier.: Zeg dat. Ergerde me trouwens wel weer aan Maarten en Herbert. De heren hadden totdat Teunissen over de streep zat niet eens door dat hij Sagan aan het pakken was, en daarnaast bouwen ze amper spanning op. Zit geen intonatie of wat dan ook in. Onbegrijpelijk dat het niet gewoon net als de Engelse commentator bij Van der Poel en de Amstel Gold kan zijn. Sprint was spannend genoeg. 'Zo kan het natuurlijk ook' aldus één van de twee mannen 6 juli 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 1 uur geleden zei Kelvin: Het is te hopen dat Michiel en Jose of de mannen van Eurosport scherp waren. Bij beide zenders wisten ze niet gelijk wie gewonnen had (logisch), maar wel dat het tussen Teunissen en Sagan ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Ik was niet van plan Sporza te kijken op een dag dat Greg van Avermaet in beeld is geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei PJHoutman: Ik was niet van plan Sporza te kijken op een dag dat Greg van Avermaet in beeld is geweest In Nederland viert vaak het chauvinisme hooguit, maar vergeleken Sporza stelt dat helemaal niets voor. Ik heb ooit Sporza proberen te kijken, maar dat was gewoon niet vol te houden. Volgende sprintetappe gaat het trouwens wel grappig worden: Je ziet de gele trui kopwerk doen. Ik moet altijd lachen als ik dat beeld zie. Edit: morgen ploegentijdrit toch? Dan verliest hij de trui wel weer (tenzij Jumbo ook die rit wint). Ik verwacht dus niet dat we hem gaan zien in de gele trui, terwijl hij kopwerk verricht. 6 juli 2019 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Dan moet Jumbo wel de gele trui behouden in de ploegentijdrit natuurlijk. Wat ik niet uitsluit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Dat heb ik net toegevoegd aan mijn vorige post. Ik bedacht het me ook net... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Jumbo is toch de grote favoriet voor de tijdrit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 17 minuten geleden zei PJHoutman: Jumbo is toch de grote favoriet voor de tijdrit? Samen met Ineos ja. Maar Mike Teunissen moet erbij blijven, en die zit volgens mij niet bij de beste 4 (of moeten het er 5 zijn?). 10 seconden is iig niet onoverbrugbaar in 27 kilometer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Danny Nelissen is in ieder geval in gigantische ronde vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 8 uur geleden zei Sophomore: Danny Nelissen is in ieder geval in gigantische ronde vorm. En hij had mooie sokken aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Ik hou van Maarten en Herbert. Het is ook leuk dat als bijv Groenewegen valt de kans 50% is dat ze de foute naam noemen en er dus nog hoop is. Gisteren Herbert die bloedserieus ging uitleggen dat ze die Noor bij Jumbo de verkeerde trui hadden gegeven. Dat Maarten hem moest uitleggen dat het een grap was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Overigens zagen de Belgen hem ook pas laat hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 (bewerkt) 14 uur geleden zei MisterX: Edit: morgen ploegentijdrit toch? Dan verliest hij de trui wel weer (tenzij Jumbo ook die rit wint). Ik verwacht dus niet dat we hem gaan zien in de gele trui, terwijl hij kopwerk verricht. Jumbo maakt een goede kans hoor. Overigens als Ineos wint en met genoeg tijd, dan schijnt Moscon geel te pakken 7 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Netjes hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Flinke winst voor Kruijswijk. Lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Heerlijke overwinning, wat een prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Tour nu al bijna geslaagd voor Jumbo joh, goh. Misschien nog een (paar) etappe(s) pakken met Kruijswijk of Groenewegen (moet je hier nu ook Teunissen voor noemen? ), klassement staat Kruijswijk op dit moment ook echt fantastisch al. Alsof 'ie de winnaar is in een waaieretappe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Wat een overmacht zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Jaar of 4 geleden konden ze er nog helemaal niets van. Bizarre ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 Bij Sunweb zou wat ruzie zijn geweest na de tijdrit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pino: Jaar of 4 geleden konden ze er nog helemaal niets van. Bizarre ontwikkeling. Do-ping? O wacht, Nederlandse ploeg, dus dan kan dat toch niet, vinden we? 7 juli 2019 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei MisterX: Do-ping? DIt antwoord geeft al aan dat je helemaal niets van het wielrennen begrijpt. Doei! 7 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 37 minuten geleden zei MisterX: Do-ping? O wacht, Nederlandse ploeg, dus dan kan dat toch niet, vinden we? Ga je er in verdiepen zou ik zeggen. Dik geïnvesteerd in materiaal en trainingsmethodieken. Daarbij aantal zeer goede renners in huis gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 juli 2019 Share Geplaatst 7 juli 2019 1 uur geleden zei MisterX: O wacht, Nederlandse ploeg, dus dan kan dat toch niet, vinden we? Ooit gehoord van de Rabobank ploeg? Kansloos figuur ben je ook he..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten