delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 4 minuten geleden zei Aaron21: vind je het normaal dat hij kinderen duwt en hierbij 1 van hen blesseert? cel is inderdaad niet de correcte straf hier, maar een geldbedrag is belachelijk, want dat is wisselgeld voor meneer. er zijn vast wel andere manieren te bedenken. een werkstraf of zo. Het is het woord tussen hem en die meiden. En ik had al gezegd dat het niet handig was. Tevens had ik ook al aangegeven dat hij met een boete weg zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 uur geleden zei delichris: Het is het woord tussen hem en die meiden. En ik had al gezegd dat het niet handig was. Tevens had ik ook al aangegeven dat hij met een boete weg zou komen. Dat wisten we ook. En blijkbaar 3 jaar niet meer welkom in australië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 6 uur geleden zei Aaron21: Vdp veroordeelt tot 1000 euro boete. Hij gaat in beroep. Serieus, haha? Ik zou betalen en wegwezen. Als hij vindt dat hij niets verkeerd heeft gedaan waarom zou hij dan een boete accepteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 uur geleden zei Aaron21: vind je het normaal dat hij kinderen duwt en hierbij 1 van hen blesseert? cel is inderdaad niet de correcte straf hier, maar een geldbedrag is belachelijk, want dat is wisselgeld voor meneer. er zijn vast wel andere manieren te bedenken. een werkstraf of zo. Dus je wilt de wetsovertreding en straf van elkaar loskoppelen, vanwege de financiën van vd Poel? Krijg meer de indruk dat je reactie beïnvloed wordt omdat je blijkbaar een hekel aan hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 uur geleden zei Renato: Dus je wilt de wetsovertreding en straf van elkaar loskoppelen, vanwege de financiën van vd Poel? Krijg meer de indruk dat je reactie beïnvloed wordt omdat je blijkbaar een hekel aan hebt. Ja. Ik wil dit voor andere mensen ook, maar besef dat dit niet haalbaar is. Ben sowieso geen fan van geldboetes in het algemeen, buiten voor bagatellen als licht overdreven snelheden, verkeerd parkeren en wildplassen of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Eerlijk gezegd weten we gewoon niet wat er is gebeurd. Als het woord tegen woord is, zegt dat helemaal niets. Als er camerabeelden zijn en van der Poel heeft geduwd, moet hij gewoon straf hebben, afhankelijk van hoe hard er is geduwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 https://www.nu.nl/wielrennen/6226144/van-der-poel-krijgt-boete-van-1500-australische-dollar-voor-hotelincident.html In beroep voor straf van 1500 Australische dollar, wat een krent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 4 uur geleden zei AntiChrist7: Als je iemand citeert, antwoord dan tenminste op de vraag die wordt gesteld? Again, wat lijkt jou het waarschijnlijkst? Dat ie de dag voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar onnozel ging doen voor eender welke reden, of dat er een bende rotkinderen zich niet kon gedragen? ik heb niets op met bvs of bn'ers, maar iedereen heeft recht op privacy en gerust gelaten worden. verdient ie een betere behandeling omdat hij vip is? nee. Moet hij daarvoor gekloot worden? ook nee Wat is het voor gekonkel om mij hier vanaf mijn laptopje in Amsterdam te laten bedenken wat het meest waarschijnlijk is van wat er gebeurd is in een hotel in Australië? Ik had niet door dat je echt wilde dat ik daar op ging. Mijn punt is namelijk juist dat we dat niet kunnen weten, die informatie hebben we niet. We weten niet eens precies wat er gebeurd is, laat staan dat we weten wat de beweegredenen van de kinderen danwel MvdP zouden zijn geweest. Vervolgens zit er nog een probleem, niet minder zorgelijk, namelijk dat we hier te maken hebben met een situatie die beoordeeld is door twee machten in Australië: de politie en de rechter. Nu vind ik het vrij bizar dat AntiChrist7 vanaf de andere kant van de wereld, met minder informatie, eigenlijk geen informatie, denkt een betere afweging te kunnen én moeten maken. Zelfs al zou je het kunnen dan betekent het nog niet dat je het zou moeten. Nou mag je, theoretisch gezien, natuurlijk prima je vraagtekens stellen bij het functioneren van de Australische rechtsstaat, maar daar zie ik hier geen aanleiding voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 6 minuten geleden zei Kyrill: In beroep voor straf van 1500 Australische dollar, wat een krent Tjah schuldig zijn van geweld tegenover kinderen is toch één van de laatste dingen die ik op mijn naam wil hebben staan (en ook iets wat ik, hopelijk, nooit zou doen); dusjah snap het beroep wel als 'ie denkt onschuldig te zijn. (Wat ik btw niet direct wel of niet geloof) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Op 25-9-2022 om 09:36 zei Kami: *Vreugdedansje* Als Belg zijnde was dit absoluut geen saai WK. Ik heb haast geen vingernagel meer over. Remco plaatste zijn eerste demarrage op 56km. Toen dacht ik, Remco, chill jongen, het is nog ver. Toen reed Loetsenko weg met Remco op 30km. Op de voorlaatste keer Mount Pleasant zag ik de Kazach naar zijn moeder roepen en langzaam wegglijden uit het wiel. Toen wist ik het is binnen. Die kleine zien ze niet meer terug. Maar hoe de favorieten zomaar Remco op 70km lieten meeglippen met die grote kopgroep, dat begreep ik niet. De Fransen, Pogacar, ... lieten zich daar toch wel ringeloren. Hoezo kun je geen vingernagel meer over hebben als je op 25km al zeker was dat Remco ging winnen Ik vond de koers overigens slecht in beeld gebracht, geen beelden meer van het peloton in de laatste ronde, snap nog steeds niet hoe die plots terugkwamen en voor plek 2 konden sprinten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 24 minuten geleden zei Steels: Hoezo kun je geen vingernagel meer over hebben als je op 25km al zeker was dat Remco ging winnen Ik vond de koers overigens slecht in beeld gebracht, geen beelden meer van het peloton in de laatste ronde, snap nog steeds niet hoe die plots terugkwamen en voor plek 2 konden sprinten.. Eens, erg storend. Bedacht me gisteren dat er volgens mij geen helikopter was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 32 minuten geleden zei Kyrill: https://www.nu.nl/wielrennen/6226144/van-der-poel-krijgt-boete-van-1500-australische-dollar-voor-hotelincident.html In beroep voor straf van 1500 Australische dollar, wat een krent Als hij denkt onschuldig te zijn dan zou ik ook in hoger beroep gaan. Doet hij dit niet is hij wel meteen schuldig in de ogen van de meeste mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 https://www.theguardian.com/sport/2022/sep/26/mathieu-van-der-poel-dutch-cyclist-pleads-guilty-to-common-assault-of-girls-on-eve-of-world-championships Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 uur geleden zei Lenstra: Wat is het voor gekonkel om mij hier vanaf mijn laptopje in Amsterdam te laten bedenken wat het meest waarschijnlijk is van wat er gebeurd is in een hotel in Australië? Ik had niet door dat je echt wilde dat ik daar op ging. Mijn punt is namelijk juist dat we dat niet kunnen weten, die informatie hebben we niet. We weten niet eens precies wat er gebeurd is, laat staan dat we weten wat de beweegredenen van de kinderen danwel MvdP zouden zijn geweest. Vervolgens zit er nog een probleem, niet minder zorgelijk, namelijk dat we hier te maken hebben met een situatie die beoordeeld is door twee machten in Australië: de politie en de rechter. Nu vind ik het vrij bizar dat AntiChrist7 vanaf de andere kant van de wereld, met minder informatie, eigenlijk geen informatie, denkt een betere afweging te kunnen én moeten maken. Zelfs al zou je het kunnen dan betekent het nog niet dat je het zou moeten. Nou mag je, theoretisch gezien, natuurlijk prima je vraagtekens stellen bij het functioneren van de Australische rechtsstaat, maar daar zie ik hier geen aanleiding voor. Wauw veel overbodig getyp om maar weer niet op de vraag te antwoorden, gecombineerd met persoonlijke attacks Mijn redenering: wat is het meest waarsschijnlijke dat er is gebeurd - een bende kinderen, waarvan de ouders niet in de buurt waren misdroegen zich - iemand die de volgende dag iets belangrijks moet doen, dacht dat het een goed idee was om random kinderen te kloten voor geen duidelijke aanleiding. Daarvoor moet je zelfs geen namen invullen. Of het nu gaat om van der poel, de paus, of miss jantje die morgen trouwt en dus zijn nachtrust nodig heeft. Of Franky die naar een sollicitatiegesprek moet de volgende morgen. Maar sure, steek maar woorden in mijn mond. Ik zeg totaal niet dat ik een betere afweging kan maken dan het australisch gerecht, of dt ie vip behandeling moet krijgen. ik heb er een mening over, die gebasseerd is op wat ik heb erover gelezen en deductie, maar als dat te complex is en we geen mening mogen hebben, schaf dit forum dan af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 18 minuten geleden zei AntiChrist7: Wauw veel overbodig getyp om maar weer niet op de vraag te antwoorden, gecombineerd met persoonlijke attacks Mijn redenering: wat is het meest waarsschijnlijke dat er is gebeurd - een bende kinderen, waarvan de ouders niet in de buurt waren misdroegen zich - iemand die de volgende dag iets belangrijks moet doen, dacht dat het een goed idee was om random kinderen te kloten voor geen duidelijke aanleiding. Daarvoor moet je zelfs geen namen invullen. Of het nu gaat om van der poel, de paus, of miss jantje die morgen trouwt en dus zijn nachtrust nodig heeft. Of Franky die naar een sollicitatiegesprek moet de volgende morgen. Maar sure, steek maar woorden in mijn mond. Ik zeg totaal niet dat ik een betere afweging kan maken dan het australisch gerecht, of dt ie vip behandeling moet krijgen. ik heb er een mening over, die gebasseerd is op wat ik heb erover gelezen en deductie, maar als dat te complex is en we geen mening mogen hebben, schaf dit forum dan af. en waar heeft hier iemand gezegd dat er geen aanleiding was voor het gedrag van Mathieu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 28 minuten geleden zei Aaron21: en waar heeft hier iemand gezegd dat er geen aanleiding was voor het gedrag van Mathieu? grappig genoeg, jij Op 25-9-2022 om 14:18 zei Aaron21: wat overdrijf je. het zijn kinderen die in een hotel even op iemands deur kloppen. dat hebben we nooit gedaan toen we jong waren. en wat jammer dat het net de deur van vdp was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei AntiChrist7: grappig genoeg, jij ja, wat is nu je punt? dat het een flauwe aanleiding was, wil niet zeggen dat er geen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Op 25-9-2022 om 08:34 zei Bogatyr: Benieuwd naar een eerste reactie van @PJHoutman op deze geweldige prestatie. Wat een geweldige prestatie! Ook een mooi WK van Lutsenko. Dat hij met dat vingertje en die rare gebaartjes precies alle vooroordelen weer heeft bevestigd. Was een prachtige, immense rit, maar hij moest toch weer even de arrogante zak hooi spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 5 uur geleden zei Steels: Hoezo kun je geen vingernagel meer over hebben als je op 25km al zeker was dat Remco ging winnen Ik vond de koers overigens slecht in beeld gebracht, geen beelden meer van het peloton in de laatste ronde, snap nog steeds niet hoe die plots terugkwamen en voor plek 2 konden sprinten.. Ik was ze daarvoor al kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: Dat hij met dat vingertje en die rare gebaartjes precies alle vooroordelen weer heeft bevestigd. Was een prachtige, immense rit, maar hij moest toch weer even de arrogante zak hooi spelen. Geweldig hoe hij de haters keer op keer lik op stuk geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scoiattolo Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Alleen een geldboete vind ik bizar. Als hij schuldig is, dan is een boete in mijn ogen te weinig. Ik heb het gevoel dat de rechtbank twijfelt wie de waarheid vertelt en dan maar de volwassene straft. Er is maar één schuldige in dit verhaal en dat zijn de ouders van de kinderen. Opvoeding dikke nul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 31 minuten geleden zei Bogatyr: Geweldig hoe hij de haters keer op keer lik op stuk geeft. Als je dit echt oprecht een toffe sportman vindt puur op basis van de plek waar hij is geboren, dan heb ik echt alleen maar medelijden met je. Ik weet wel dat wielrennen kijken de komende 12 maanden weer een stukje kutter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 minuten geleden zei PJHoutman: Als je dit echt oprecht een toffe sportman vindt puur op basis van de plek waar hij is geboren, dan heb ik echt alleen maar medelijden met je. Ik weet wel dat wielrennen kijken de komende 12 maanden weer een stukje kutter is. Neen, puur op wat hij verwezenlijkt op zijn nog maar 22 jaar oud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 50 minuten geleden zei Bogatyr: Geweldig hoe hij de haters keer op keer lik op stuk geeft. Ik vind zijn arrogantie zo geil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 9 uur geleden zei PJHoutman: Als je dit echt oprecht een toffe sportman vindt puur op basis van de plek waar hij is geboren, dan heb ik echt alleen maar medelijden met je. Ik weet wel dat wielrennen kijken de komende 12 maanden weer een stukje kutter is. Zijn overwinningen zijn toch vaak indrukwekkend? Lange solo's, attractief en aanvallend koersen, dat moet je los van zijn arrogantie toch kunnen appreciëren als wielerliefhebber? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten