delichris Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Ik lees het net. Dat is wel heftig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Morgen komt de koers terug thuis. De kasseiklassiekers zijn back in town... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 In coppi e Bartali gaat mvdp op zoek naar de kopgroep. Rijdt weg van ze, wordt gepakt door het peloton 5km voor de finish en wint alsnog de sprint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Girmay, lekker man. Zat er ook gewoon aan te komen, heel goed bezig dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Ja, gaaf en bovenal ook verdiend ook. Heel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Girmay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Wat een mooie winnaar. Verdiend. Reed in de E3 vrijdag ook al een toprace. En Laporte, 2x 2e in drie dagen. Vrijdag met een grote smile, vandaag met een pruillip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Morgen Dwars door Vlaanderen. Rentree van MVDP op Belgische wegen. Ook Pogacar aan de start. Geen WVA. Benieuwd hoe Pogi zich kan manoeuvreren op het draaien, keren en nerveuze gedoe op Vlaamse wegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 8 uur geleden zei Kami: Morgen Dwars door Vlaanderen. Rentree van MVDP op Belgische wegen. Ook Pogacar aan de start. Geen WVA. Benieuwd hoe Pogi zich kan manoeuvreren op het draaien, keren en nerveuze gedoe op Vlaamse wegen. Geen zin om mee te doen aan de Wielerprono die we hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Zijn er hier mensen die het Sporza Wielermanager spel spelen? Ik ga dit jaar echt mega slecht. Dure mannen zoals Ewan en Colbrelli zijn misperen. Vorig jaar werd ik verrassend 17e van de duizenden. Toen had ik oa geluk door Jake Stewart te hebben. Maar dit jaar dus een volledige faal. Ook door tijdgebrek niet naar alle programma's gekeken, waardoor ik zelf ook nog een deel vd koersen met 2 man heb moeten spelen. Had dan nog geluk dat 1 vd 2 steeds De Lie was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 42 minuten geleden zei NicoHaak: Zijn er hier mensen die het Sporza Wielermanager spel spelen? Ik ga dit jaar echt mega slecht. Dure mannen zoals Ewan en Colbrelli zijn misperen. Vorig jaar werd ik verrassend 17e van de duizenden. Toen had ik oa geluk door Jake Stewart te hebben. Maar dit jaar dus een volledige faal. Ook door tijdgebrek niet naar alle programma's gekeken, waardoor ik zelf ook nog een deel vd koersen met 2 man heb moeten spelen. Had dan nog geluk dat 1 vd 2 steeds De Lie was. Ewan en Colbrelli wel weer getransfereerd neem ik aan? Heb je inmiddels ook MvdP in je ploeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 57 minuten geleden zei rich ruzzian: Ewan en Colbrelli wel weer getransfereerd neem ik aan? Heb je inmiddels ook MvdP in je ploeg? Ja ik heb precies dit gedaan idd. Die twee er vanochtend uit en MvdP en Halland Johannessen erin. Zag dat Uno-X toch nog wel veel koersen is uitgenodigd en verder was er weinig tot niks beschikbaar in de 3 miljoen prijsklasse. Speel jij ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Nee, ik was te laat met inschrijven. Dus miste al teveel om later alsnog in te stromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Van Aert ziek. Zou jammer zijn mocht hij moeten passen voor de Ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Zou heel erg jammer zijn ja. Had graag het volledige blok gezien. Enige leuke ploeg van Djumbo, de klassiekerkern. Maar even goed veel zin an zondag. Benieuwd naar de Slovenen. Poga en ook Mohoric verwacht ik toch wel wat van op de heuveltjes. Zeker Mohoric heeft ook weer een goede koershardheid voor zo'n zware koers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Ook wel blij dat Pidcock goed lijkt hersteld van zijn maagklachten. Gaan alsnog mooie duels worden. Quickstep met Asgreen en Senechal moeten toch ook wel een keer goed voor de dag komen. Eerst Zaterdag 90 minuten lang broekpoepen met Ajax en dan zondag lekker wat uurtjes ontspannen op de bank de ronde kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Israel PT niet in RvV, die hebben twee renners fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Sep is met de Belgische B100. Echt ongekend veel pech in zijn carrière :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Dat is geen pech meer. Is toch ook gewoon een beetje een sukkeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 1 uur geleden zei NicoHaak: Sep is met de Belgische B100. Echt ongekend veel pech in zijn carrière :( Iets te vaak in mijn prono gehad, vooral ik besefte dat hij dit soort dingen gewoon aantrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 3 uur geleden zei Socrates: Dat is geen pech meer. Is toch ook gewoon een beetje een sukkeltje. Ja deels. Maar ook zovaak lekke banden op beslissende momenten terwijl hij zelf gewoon goed in orde was. Dat is voor een deel wel onmacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Op 1-4-2022 om 19:58 zei NicoHaak: Ja deels. Maar ook zovaak lekke banden op beslissende momenten terwijl hij zelf gewoon goed in orde was. Dat is voor een deel wel onmacht. Dat is geen onmacht, dat is puur een onbehouwen rijstijl, want toch frappant dat het zijn ploegmaats nooit in die frequentie overkomt met hetzelfde materiaal. We zijn bij Sep ver voorbij het punt het nog onder pech of onmacht te schuiven, want het gebeurt hem net iets te vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Lekker met de pootjes omhoog DE ronde kijken. Als je het mij vraagt de mooiste wedstrijd van het jaar. Fijn om te zien dat er weer zoveel volk op de been is. Ik gok op van der Poel, maar ik ben dan ook geen grote gokker. Anders wellicht Pidcock. Jammer dat van Aert C heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Wat een genot om zoveel mensen te zien op de Kwaremont. En Taco glimlachend heerlijk in de kopgroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten