Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Zijn er hier mensen die het Sporza Wielermanager spel spelen? Ik ga dit jaar echt mega slecht. Dure mannen zoals Ewan en Colbrelli zijn misperen. Vorig jaar werd ik verrassend 17e van de duizenden. Toen had ik oa geluk door Jake Stewart te hebben. Maar dit jaar dus een volledige faal. Ook door tijdgebrek niet naar alle programma's gekeken, waardoor ik zelf ook nog een deel vd koersen met 2 man heb moeten spelen. Had dan nog geluk dat 1 vd 2 steeds De Lie was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei NicoHaak:

Zijn er hier mensen die het Sporza Wielermanager spel spelen? Ik ga dit jaar echt mega slecht. Dure mannen zoals Ewan en Colbrelli zijn misperen. Vorig jaar werd ik verrassend 17e van de duizenden. Toen had ik oa geluk door Jake Stewart te hebben. Maar dit jaar dus een volledige faal. Ook door tijdgebrek niet naar alle programma's gekeken, waardoor ik zelf ook nog een deel vd koersen met 2 man heb moeten spelen. Had dan nog geluk dat 1 vd 2 steeds De Lie was.

Ewan en Colbrelli wel weer getransfereerd neem ik aan? Heb je inmiddels ook MvdP in je ploeg? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei rich ruzzian:

Ewan en Colbrelli wel weer getransfereerd neem ik aan? Heb je inmiddels ook MvdP in je ploeg? 

Ja ik heb precies dit gedaan idd. Die twee er vanochtend uit en MvdP en Halland Johannessen erin. Zag dat Uno-X toch nog wel veel koersen is uitgenodigd en verder was er weinig tot niks beschikbaar in de 3 miljoen prijsklasse. Speel jij ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou heel erg jammer zijn ja. Had graag het volledige blok gezien. Enige leuke ploeg van Djumbo, de klassiekerkern. 

Maar even goed veel zin an zondag. Benieuwd naar de Slovenen. Poga en ook Mohoric verwacht ik toch wel wat van op de heuveltjes. Zeker Mohoric heeft ook weer een goede koershardheid voor zo'n zware koers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wel blij dat Pidcock goed lijkt hersteld van zijn maagklachten. Gaan alsnog mooie duels worden. Quickstep met Asgreen en Senechal moeten toch ook wel een keer goed voor de dag komen. Eerst Zaterdag 90 minuten lang broekpoepen met Ajax en dan zondag lekker wat uurtjes ontspannen op de bank de ronde kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Socrates:

Dat is geen pech meer. Is toch ook gewoon een beetje een sukkeltje.

Ja deels. Maar ook zovaak lekke banden op beslissende momenten terwijl hij zelf gewoon goed in orde was. Dat is voor een deel wel onmacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-4-2022 om 19:58 zei NicoHaak:

Ja deels. Maar ook zovaak lekke banden op beslissende momenten terwijl hij zelf gewoon goed in orde was. Dat is voor een deel wel onmacht. 

Dat is geen onmacht, dat is puur een onbehouwen rijstijl, want toch frappant dat het zijn ploegmaats nooit in die frequentie overkomt met hetzelfde materiaal. We zijn bij Sep ver voorbij het punt het nog onder pech of onmacht te schuiven, want het gebeurt hem net iets te vaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker met de pootjes omhoog DE ronde kijken. Als je het mij vraagt de mooiste wedstrijd van het jaar. Fijn om te zien dat er weer zoveel volk op de been is. Ik gok op van der Poel, maar ik ben dan ook geen grote gokker. Anders wellicht Pidcock. Jammer dat van Aert C heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites