Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Op 5-6-2019 om 21:00 zei Elano:

Is dan ook publiek geheim dat parcours al jaren op maat gemaakt wordt voor Bardet/Pinot etc. Zolang die rondfietsen hoef je niet veel tt-kilometers te verwachten.

Pinot heeft de Tour al twee jaar niet meer als hoofddoel gehad, dus daar hadden ze niet zo veel succes mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-6-2019 om 16:25 zei MisterX:

Hammer Series zijn bezig. Vorige jaren nooit aandacht aan besteed. Ik vind het toch wel een leuk concept. Toch anders dan gewoon eendagskoersen of rondes. 

Ik zat er om de hoek in een Landal Park. Was ik die vrijdag in Vaals, stonden al die bussen daar geparkeerd. Even uurtje rondgelopen, bussen bekeken enzo. Kwamen ze ook nog net terug gefietst. Tof om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kavinos:

Als je die Bernal zo bezig ziet, is het voor Sky misschien alleen maar een luxe dat Froome is weggevallen. Wat een geweldige renner is dat nu al zeg.

Gaat zich niet een Roglic-scenario ontvouwen? Tour begint pas over 2 weken. Ben wel benieuwd hoe Thomas eraan toe is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou kunnen @Rogier. , dat kan je nu goed denken bij renners die al vroeg pieken. Kan ook zijn dat Bernal er goed uit ziet, omdat de rest nog in opbouw is Bernal al 5/10% verder is. Thomas gaat zijn titel niet prolongeren gok ik. Die gaat uiteindelijk ook wel knechten voor Bernal. 

Tour wordt wel mooi en open gok ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites