Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Heerlijk door :)

En die MVVers haha. Meteen na het fluitsignaal kwamen ze langs. met z'n allen 'Tiny rot op' haha, dug out slaan roepen, veld op rennen. Nooit gebeurd in Cuijk dit :cab: Nuja, Feyenoord of Ajax uit aub.

Cuijk is nou ook niet een heel schattig dorpje met al die incidenten daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die incidenten zijn wel ff heel wat anders dan dit. Oke, dat er een paar keer per jaar iemand wordt vermoord is natuurlijk ook slecht, maar heel anders dan een groep supporters die los gaat (volgens internet en vrienden zeiden dat er supporters van MVV op de vuist gingen met de popo, weet niet wat daarvan waar is, was er zelf niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: KNVB Beker #5

Cuijk is nou ook niet een heel schattig dorpje met al die incidenten daar

Mensen van Cuijk geen problemen mee gehad, in tegenstelling, mooi dat het weer eens mogelijk was om samen gemengd naar een wedstrijd te kijken.

Wat er is gebeurd is niet goed te praten, maar het wordt weer lekker allemaal overtrokken door de media. Natuurlijk moet je niet het veld oprennen en de trainer te lijf willen gaan. Er is één 17 jarige gek geweest die het heeft geprobeerd maar op tijd werd tegengehouden door stewards, maar meteen schrijft de media dat de trainer op het veld is in elkaar geslagen.

Verder een eventuele veld bestorming door de fans. Misschien dat er dit ene 17 jarige mannetje mee wordt bedoeld, of het feit dat we moesten vluchten voor op hol geslagen politiehonden.

Natuurlijk moet het niet zo ver komen dat er politie aan te pas komt, maar waren deze met hun honden niet gekomen was het nooit zo uit de hand gelopen. Alsof we, die enkeling daargelaten, zouden knokken met eigen spelers. Er is gewoon, totdat de honden kwamen, op een fatsoenlijke manier gepraat met spelers. Als dan honden komen en je mede supporters ziet die gebeten worden door die krengen dan kun je je wel voorstellen dat er paniek uitbreekt.

Bussen omsingeld door honden die bijna naar binnen kwamen, onschuldige mensen die doodsangsten kregen door honden een paar meter naast je.

Twee bussen nog midden op de snelweg ingesloten door politie. Je had moeten zien hoe die bij De Geusselt aankwamen. 5 ME busjes voorop, 4 erachter en bij aankomst de bus meteen omsingelen. Eén voor een uitstappen, foto van je laten maken door politie en dan half uur wachten op de andere bus die weer onder begeleiding aankwam.

Kan nog wel even een uurtje doorgaan over wat er vanavond is gebeurd, maarja, heb er toch niks aan.

Nog 1 ding dan. We zouden vlaggen van Cuijk in brand hebben gestoken. Enige wat er is gebeurd is dat we dat vlag van Cuijk naar beneden hebben gehaald en een MVV vlag naar boven hebben geheist. Dat er dan ook een keertje een flitsvuurwerkje wordt afgestoken wil niet meteen zeggen dat we die vlag in de fik wilden zetten.....

Trusten, dit moest ff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als MVV-supporters normaal hadden gedaan had die agent met hond er niet eens hoeven zijn. Draai het ff lekker om zeg

Klopt klopt klopt, valt ook niet goed te praten en zal ook altijd schuld van onze supporters blijven dat dit is gebeurd. Maar waar ik gewoon niet tegen kan zijn meteen die berichten die op L1 worden gezet dat we de trainer in elkaar hebben getimmert en dat dan meteen alle pers het klakkeloos overneemt, terwijl er uiteindelijk niets fysieks is gebeurt. Er is gescholden ja naar de trainer en spelers, maar dat lijkt me geen al te erge zaak. Dat iemand zegt 'ik weet waar je woont', dat kan niet nee, maar hoe vaak gebeurt dat wel niet.

Maarja, het had nooit zover mogen komen. Eigen schuld, geen financiële meevaller door de beker, maar recht door koersen op een faillissement. Wat zag de wereld er anders uit 12 maanden terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt klopt klopt, valt ook niet goed te praten en zal ook altijd schuld van onze supporters blijven dat dit is gebeurd. Maar waar ik gewoon niet tegen kan zijn meteen die berichten die op L1 worden gezet dat we de trainer in elkaar hebben getimmert en dat dan meteen alle pers het klakkeloos overneemt, terwijl er uiteindelijk niets fysieks is gebeurt. Er is gescholden ja naar de trainer en spelers, maar dat lijkt me geen al te erge zaak. Dat iemand zegt 'ik weet waar je woont', dat kan niet nee, maar hoe vaak gebeurt dat wel niet.

Maarja, het had nooit zover mogen komen. Eigen schuld, geen financiële meevaller door de beker, maar recht door koersen op een faillissement. Wat zag de wereld er anders uit 12 maanden terug.

Schuld ligt bij de supporters, je mag never nooit je zo gedragen tegenover de spelers en de staf. Alsof die daar met opzet gaan verliezen :cab:. Overigens kan ik me voorstellen dat het gebeurt is, heb vorig jaar me figuren gezien in Wittevrouwenveld en Limmel, hallo zeg ;c. Ik snap verder totaal dat je vervelend vind dat de media het onder een vergrootglas legt en zelfs zaken opnoemt die niet eens zijn gebeurt, maar dat kun je verwachten. Media zoekt altijd naar manieren om dingen uit te melken en alles veel smeuïger te maken dan het is.

Waarom is die vorige kerel eigenlijk bij jullie weggegaan? Die deed het best goed. De hele wereld had er anders uitgezien als Veendam en AGOVV niet failliet waren gegaan, dan had MVV heel waarschijnlijk nu Eredivisie gespeeld. Verder vind ik ook dat men zich geen illusies mag maken. Cuijck is als me niet vergis best een goede amateurploeg, en MVV gewoon niet een van de beste profteams op dit moment in Nederland, dan kun je op een slechte dag daar tegen een verlies aanlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schuld ligt bij de supporters, je mag never nooit je zo gedragen tegenover de spelers en de staf. Alsof die daar met opzet gaan verliezen :cab:. Overigens kan ik me voorstellen dat het gebeurt is, heb vorig jaar me figuren gezien in Wittevrouwenveld en Limmel, hallo zeg ;c. Ik snap verder totaal dat je vervelend vind dat de media het onder een vergrootglas legt en zelfs zaken opnoemt die niet eens zijn gebeurt, maar dat kun je verwachten. Media zoekt altijd naar manieren om dingen uit te melken en alles veel smeuïger te maken dan het is.

Waarom is die vorige kerel eigenlijk bij jullie weggegaan? Die deed het best goed. De hele wereld had er anders uitgezien als Veendam en AGOVV niet failliet waren gegaan, dan had MVV heel waarschijnlijk nu Eredivisie gespeeld. Verder vind ik ook dat men zich geen illusies mag maken. Cuijck is als me niet vergis best een goede amateurploeg, en MVV gewoon niet een van de beste profteams op dit moment in Nederland, dan kun je op een slechte dag daar tegen een verlies aanlopen.

Eens met dat eerste stuk inderdaad. Trainer van vorig jaar is weggegaan door ruzie met bestuur. Ambities met bestuur kwamen niet overeen met die van hem. Bestuur was bang voor financiële problemen bij promotie en Trost heeft hierdoor ruzie gekregen met de voorzitter nadat de voorzitter had uitgesproken dat promotie op dit moment ongewenst was. Nou, nu zie je waar je zit met je financiën.

En faillissement van Veendam en AGOVV is zeker een keerpunt geweest. Voor faillissement AGOVV stond je 8 of 7 punten los en dus ineens weer door de aftrek nog maar 1/2. Daarna verliep het op het veld ook stukken minder, maar na de 0-1 uitoverwinning op Sparta was de achterstand ineens nog maar 2 punten op de koploper. Maar paar dagen na die overwinning viel Veendam om, weer puntenaftrek en ineens weer 5 punten en een thuiswedstrijd tegen Veendam minder. Toen is de spelersgroep mentaal gebroken en is er nog maar een puntje of 4 gehaald de rest van de competitie.

Maarja, hopen dat we het eind van het jaar halen. Veel aflopende contracten, dus er zal veel ruimte vrijkomen en dan dit proberen op te vullen met talenten. Zal geen andere mogelijkheid zijn, of er moet dit jaar iets moois gebeuren in de playoffs, die moeten wel gehaald kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203370

+

Update 19 december 10.05 uur - ‘We snijden je keel door en we steken je huis in de fik’

MVV Maastricht werd woensdag verrast door JVC Cuijk in het bekertoernooi. Supporters van de club uit Limburg gingen vervolgens alle perken te buiten. Coach Tini Ruijs werd belaagd door fans van zijn eigen vereniging. “We snijden je keel door en we steken je huis in de fik. Dat zijn verschrikkelijke teksten. Mijn vrouw is belaagd in haar auto, vannacht heb ik politiebewaking voor mijn huis gehad. Dit heeft niks meer te maken met voetbal”, laat een aangeslagen Ruijs weten aan Omroep Brabant.

Ik hoop dat dit onzin is, anders gaat dit echt te ver ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites