Sophomore Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Doe niet zo cocky joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Hahaha dat begin. Volgens mij mocht daar wel meteen geel gegeven worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Die aftrap van Urk :-D :-D haaaaaaaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Die dachten een lange bal te geven op vijf man voorin :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 :D dit begin. Die trainer heeft 3x die wedstrijd tegen Red Bull Salzburg opgezet. Ziek druk zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 http://foxsports.nl/video/239744-klaas-kramer-doet-een-trucje.html Sowieso een weddenschap ofzo. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Verdediging staat weer te kutten blijkbaar.:r Eerste helft goed, maar nu twee persoonlijke blunders die Fortuna op 2-2 brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Komen er nog samenvattingen vandaag op tv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Open kanaal Fox om 22.50. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 :( Heb ik niet. Herinner mij toch echt dat de vorige ronde elke avond samenvattingen waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 OPEN kanaal Cim, die heeft iedereen gewoon als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 OPEN kanaal Cim, die heeft iedereen gewoon als het goed is. Kan wel lezen hoor, maar ik heb het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Waar zit jij dan bij qua tv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Niet iedereen heeft een kastje he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Zit wel alleen op digitale tv. Dus als je enkel via kabel hebt, dan heb je het niet nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Waar zit jij dan bij qua tv? ziggo, maar ik heb er niet zoveel verstand van maar het heeft iets met digitaal tv ofzo te maken :cab: Ik heb ook geen Eurosport bijvoorbeeld. Snap ook niet waarom ik dat kastje niet heb eigenlijk, is dat duur ofzo :D Laatst ook werd ik gebeld door een man van ziggo 5 euro voor FOX met alles erop en eraan qua voetbal (International, Eredivisie) Ja leuk en aardig meneer maar ik heb dat kastje niet :D Begreep die ook niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Vaag, zou gewoon kanaal 11 moeten zijn. Misschien eens bij instellingen je zenderindeling bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 ziggo, maar ik heb er niet zoveel verstand van maar het heeft iets met digitaal tv ofzo te maken :cab: Ik heb ook geen Eurosport bijvoorbeeld. Snap ook niet waarom ik dat kastje niet heb eigenlijk, is dat duur ofzo :D Laatst ook werd ik gebeld door een man van ziggo 5 euro voor FOX met alles erop en eraan qua voetbal (International, Eredivisie) Ja leuk en aardig meneer maar ik heb dat kastje niet :D Begreep die ook niks van. Heb je een flatscreen tv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Heb je een flatscreen tv? Woonkamer wel, in mijn kamer staat nog een oud ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Vaag, zou gewoon kanaal 11 moeten zijn. Misschien eens bij instellingen je zenderindeling bekijken. Als hij geen kastje heeft niet hoor. Het goedkoopste kastje is een euro of 40 denk ik? [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; dan kan je kijken of zo'n kaartje direct in de tv kan worden gestoken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Woonkamer wel, in mijn kamer staat nog een oud ding. Op welke van de twee heb je die zenders niet? In die flatscreen zit het kaartje waarschijnlijk er achter in, heb je geen kastje meer nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Ah, ging er eigenlijk blind vanuit dat iedereen (m.u.v. bejaarden) tegenwoordig digitaal keek ipv analoog. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Ik heb een kaart van digitenne ofzo op m'n kamert en daar heb ik 't ook niet op maar Michael zal 't wel weten :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Als hij geen kastje heeft niet hoor. Het goedkoopste kastje is een euro of 40 denk ik? [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; dan kan je kijken of zo'n kaartje direct in de tv kan worden gestoken. 40 euro? Ik dacht dat je maandelijks wat moest betalen ;c Kaartje in de tv? Hm komt mij niet bekend voor en geen idee ook waar dat zou moeten gebeuren met die oude tv van mij in mijn kamer ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Ik heb een kaart van digitenne ofzo op m'n kamert en daar heb ik 't ook niet op maar Michael zal 't wel weten :S Per 1 augustus 2014 vindt er een zenderwijziging plaats voor Digitenne: Zender die wordt toegevoegd: FOX Je vindt FOX per 1 augustus 2014 op kanaal 26. Zender die wordt verwijderd: 13th Street. :Ox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten