Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Waar zit jij dan bij qua tv?

ziggo, maar ik heb er niet zoveel verstand van maar het heeft iets met digitaal tv ofzo te maken :cab: Ik heb ook geen Eurosport bijvoorbeeld.

Snap ook niet waarom ik dat kastje niet heb eigenlijk, is dat duur ofzo :D Laatst ook werd ik gebeld door een man van ziggo 5 euro voor FOX met alles erop en eraan qua voetbal (International, Eredivisie) Ja leuk en aardig meneer maar ik heb dat kastje niet :D Begreep die ook niks van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ziggo, maar ik heb er niet zoveel verstand van maar het heeft iets met digitaal tv ofzo te maken :cab: Ik heb ook geen Eurosport bijvoorbeeld.

Snap ook niet waarom ik dat kastje niet heb eigenlijk, is dat duur ofzo :D Laatst ook werd ik gebeld door een man van ziggo 5 euro voor FOX met alles erop en eraan qua voetbal (International, Eredivisie) Ja leuk en aardig meneer maar ik heb dat kastje niet :D Begreep die ook niks van.

Heb je een flatscreen tv?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaag, zou gewoon kanaal 11 moeten zijn. Misschien eens bij instellingen je zenderindeling bekijken.

Als hij geen kastje heeft niet hoor.

Het goedkoopste kastje is een euro of 40 denk ik?

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; dan kan je kijken of zo'n kaartje direct in de tv kan worden gestoken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij geen kastje heeft niet hoor.

Het goedkoopste kastje is een euro of 40 denk ik?

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; dan kan je kijken of zo'n kaartje direct in de tv kan worden gestoken.

40 euro? Ik dacht dat je maandelijks wat moest betalen ;c Kaartje in de tv? Hm komt mij niet bekend voor en geen idee ook waar dat zou moeten gebeuren met die oude tv van mij in mijn kamer ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een kaart van digitenne ofzo op m'n kamert en daar heb ik 't ook niet op maar Michael zal 't wel weten :S

Per 1 augustus 2014 vindt er een zenderwijziging plaats voor Digitenne:

Zender die wordt toegevoegd: FOX

Je vindt FOX per 1 augustus 2014 op kanaal 26.

Zender die wordt verwijderd: 13th Street.

:Ox

Link naar opmerking
Deel via andere websites