Alessandro Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 KNVB Beker #5 Kan Ajax de titel eigenlijk nog verspelen in theorie? Ik zie het dit team nog wel gebeuren ook. 3-1 verliezen van Heracles, 0-1 van NEC. Als wij dan winnen met 6-0 van Cambuur en 1-0 van AZ zijn we kampioen. (Copyright pjhoutman). Al vier ik persoonlijk alleen tweede plaatsen, heb niet zoveel met kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 3-1 verliezen van Heracles, 0-1 van NEC. Als wij dan winnen met 6-0 van Cambuur en 1-0 van AZ zijn we kampioen. (Copyright pjhoutman). Al vier ik persoonlijk alleen tweede plaatsen, heb niet zoveel met kampioen worden. :mrgy: Ik ga zo ook de straat op hoor, 2de plekkie in het beker toernooi whoohoooeee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Nog 1 punt nodig uit twee wedstrijden en dan zou Feyenoord beide moeten winnen en een doelsaldo van 9 (?) goedmaken. Zal wel niet, maar ik kijk er niet gek van op als het gebeurt. Dit is er echt het seizoen voor. Al heb ik zo'n idee dat deze beker voor veel Feyenoord-fans ook als een prijs voelt, huhu. 3-1 verliezen van Heracles, 0-1 van NEC. Als wij dan winnen met 6-0 van Cambuur en 1-0 van AZ zijn we kampioen. (Copyright pjhoutman). Goh, dit is wel het seizoen voor zulke bizarre scenario's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Heracles - Ajax 3 - 1, Feyenoord - Cambuur 6 - 0. Ajax - NEC 0 - 1 ('90 Higdon), AZ - Feyenoord 0 - 1 Feyenoord kampioen op gescoorde goals [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Zal wel niet, maar ik kijk er niet gek van op als het gebeurt. Dit is er echt het seizoen voor. Al heb ik zo'n idee dat deze beker voor veel Feyenoord-fans ook als een prijs voelt, huhu. Nahh dat gebeurd niet joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ja dat kan dan moeten ze beiden keren verliezen en Feyenoord winnen en Ajax moet veel tegendoelpunten krijgen en Feyenoord moet dan veel scoren. 3-1 verliezen van Heracles, 0-1 van NEC. Als wij dan winnen met 6-0 van Cambuur en 1-0 van AZ zijn we kampioen. (Copyright pjhoutman). Al vier ik persoonlijk alleen tweede plaatsen, heb niet zoveel met kampioen worden. Kan best bij dit Ajax /Sebas /Dramaqueen Edit : Heb ook nog gelijk gekregen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 KNVB Beker #5 :mrgy: Ik ga zo ook de straat op hoor, 2de plekkie in het beker toernooi whoohoooeee. Ja is mooi hoor. Heerlijk gevoel dat net niet. Beste gevoel wat er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Haha Ajax gaat echt die titel niet meer verspelen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ja is mooi hoor. Heerlijk gevoel dat net niet. Beste gevoel wat er is. Mwhaa bij Ajax is het vandaag niet echt ''net niet'' dus het gevoel zal misschien toch wat minder zijn ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Haha Ajax gaat echt die titel niet meer verspelen hoor Niemand zegt ook dat dat nog gaat gebeuren. Alleen dit is wel het seizoen voor bizarre scenario's, dat blijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Als Ajax nu weer als een slappe drol gaat voetballen, vraag ik mij oprecht af hoelang De Boer nog bij Ajax wil/gaat blijven. Vooralsnog gewoon een Salzburg dejavu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Bammm 5-1 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 5-1... Wat een zware afgang voor Ajax :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Hele eerste helft niet gezien huhu. Wtf momentje toen ik de tussenstand bekeek. Nu zelfs 5-1 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Haha ach wat geniaal voor Zwolle dit zeg, gun het ze van harte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 ;D;D Wat een krankzinnige finale zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dit is echt bi-zar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Mentale weerbaarheid van een pannenkoek joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 :-D:-D:-D Lachwekkend dit zeg. Echt. Schaamrood staat me op de kaken hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dit is geweldig! Heel Nederland vind dit leuk! Op Ajax fans na dan.. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dit begint bijna een Salzburg over twee wedstrijden uitslag te worden:-D. Maar echt wat beschamend dit zeg. Dit kan echt niet....... Deze gaat er nog bijna in ook:cab:.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Fernandez moet die bal laten lopen natuurlijk. Wel ernstig dit :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Poulsen erin, consolideren. Schade beperkt houden, erg verstandig van De Boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Hoe slecht speelt Van Rhijn :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten