Vitesse88 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei 19CH98: Ben het helemaal met je eens dat ze zich normaal moeten gedragen en al het andere wat er gegooid wordt. Maar dat geeft je niet het recht om met voorwerpen te gaan gooien. Vind het sowieso kansloos dat je iets naar het veld gooit, je kunt een club haten maar om iemand te willen blesseren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 @MetalMichael @Keko @Vitesse88 Fijn dat we het erover eens zijn dat het kansloos is maar zeggen dat dit gebeurd 40 minuten geleden zei Vitesse88: door die kansloze 2 aanvoerders die willen laten zien wie de grootste heeft. Dan sla je wat mij betreft nog wat stappen over in de oorzaak-gevolg situatie. Dan doe je net alsof Tadic en/of Kokcu schuld hebben aan het feit dat Klaasen geblesseerd raakt en dat vind ik gewoon onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 De sfeer kookt (mede) over als spelers zich zo gedragen. Dat begint al met dat achterlijke interview van Kökcu na de 2-3, nu weer die uitspraken richting de wedstrijd. Vandaag hij en Tadic, de aanvoerders, ook weer vanaf seconde 1 bloedirritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 "Er is inmiddels een verdachte opgepakt. Op basis van beelden wordt gekeken of die persoon inderdaad de dader is." NOS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Scheidsrechter is ook wel beetje de weg kwijt sinds ze weer op het veld staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: De sfeer kookt (mede) over als spelers zich zo gedragen. Dat begint al met dat achterlijke interview van Kökcu na de 2-3, nu weer die uitspraken richting de wedstrijd. Vandaag hij en Tadic, de aanvoerders, ook weer vanaf seconde 1 bloedirritant. Het maakt niet uit hoe idioot sporters zich gedragen tegen elkaar, op het moment dat het publiek zich er "fysiek" mee gaat bemoeien gaat het gewoon te ver. Er is geen enkele reden voor het publiek om deze dingen te doen. Dan vind ik het te makkelijk om te zeggen dat spelers er zelf schuldig aan zijn dat hun collega's worden aangevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 8 minuten Waar halen ze dat nou weer vandaan man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei Rogier.: 8 minuten Waar halen ze dat nou weer vandaan man. Kudus 2 minuten Opstootje 3 minuten Tadic 23 minuten Paar wissels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei 19CH98: Het maakt niet uit hoe idioot sporters zich gedragen tegen elkaar, op het moment dat het publiek zich er "fysiek" mee gaat bemoeien gaat het gewoon te ver. Er is geen enkele reden voor het publiek om deze dingen te doen. Dan vind ik het te makkelijk om te zeggen dat spelers er zelf schuldig aan zijn dat hun collega's worden aangevallen. ‘Dat is jouw visie’ zou E2E zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei 19CH98: Het maakt niet uit hoe idioot sporters zich gedragen tegen elkaar, op het moment dat het publiek zich er "fysiek" mee gaat bemoeien gaat het gewoon te ver. Er is geen enkele reden voor het publiek om deze dingen te doen. Dan vind ik het te makkelijk om te zeggen dat spelers er zelf schuldig aan zijn dat hun collega's worden aangevallen. Maar. Dat. Laatste. Zegt. Niemand. Kap nou eens met het herhalen van die onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei Keko: Kudus 2 minuten Opstootje 3 minuten Tadic 23 minuten Paar wissels Zou nog moeten bezien hoe veel tijd dat opstootje heeft gekost, maar dan kom je nog niet aan 8 munuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Leuke regel ook dit, Conceicao moet aan de zijlijn wachten terwijl Hartman wel gelijk gewisseld kan worden en zijn vervanger er gelijk in mag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Lindhout is echt de weg kwijt zeg. Sjongejonge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei MetalMichael: Maar. Dat. Laatste. Zegt. Niemand. Kap nou eens met het herhalen van die onzin. 57 minuten geleden zei Vitesse88: Maar het gebeurd gewoon weer door die kansloze 2 aanvoerders die willen laten zien wie de grootste heeft. Hoe moet ik dit dan interpreteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Lindhout is echt de weg kwijt zeg. Sjongejonge. Je vond dit geen geel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei 19CH98: Hoe moet ik dit dan interpreteren? Niet als de schuld geven voor het gewond raken van Klaassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei MetalMichael: Je vond dit geen geel? Geen tweede nee. En al helemaal niet gegeven wat hij allemaal toestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Geen tweede nee. En al helemaal niet gegeven wat hij allemaal toestaat. Je zou blij moeten zijn dat hij de finale niet mag spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Geen tweede nee. En al helemaal niet gegeven wat hij allemaal toestaat. Dit vind ik altijd zo frappant. Waarom moet er verschil zitten tussen het al dan niet geven van een eerste of tweede gele kaart. Geel is toch geel en dit was in mijn ogen zeker geel. Domme fout op het middenveld, te laat, mist de bal, raakt de tegenstander: geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei MetalMichael: Niet als de schuld geven voor het gewond raken van Klaassen. Oke dat kan best maar hoe dan wel?. Ik las "gebeurd doordat" als dat ze er (mede) schuld aan hebben maar als dat niet zo is excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei Fantasy: Dit vind ik altijd zo frappant. Waarom moet er verschil zitten tussen het al dan niet geven van een eerste of tweede gele kaart. Geel is toch geel en dit was in mijn ogen zeker geel. Domme fout op het middenveld, te laat, mist de bal, raakt de tegenstander: geel. Net als voor de eerste gele kaart kun je de tweede ook krijgen als optelsom van kleinere overtredingen. Hij raakt hier eerst de bal en daarom vind ik het te weinig voor een tweede gele kaart, gegeven dat hij amper overtredingen heeft gemaakt en die eerste gele kaart al heel makkelijk was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Hij zou bij het opkomen van het veld standaard zijn eerste gele kaart moeten krijgen voor dat geblondeerde koppie in combinatie met zn ringbaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei MetalMichael: Hij zou bij het opkomen van het veld standaard zijn eerste gele kaart moeten krijgen voor dat geblondeerde koppie in combinatie met zn ringbaard. Daar zal iedereen het mee eens zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 31 minuten geleden zei 19CH98: Oke dat kan best maar hoe dan wel?. Ik las "gebeurd doordat" als dat ze er (mede) schuld aan hebben maar als dat niet zo is excuses. Dat is nu precies wat we al drie keer proberen uit te leggen; het is een katalysator voor de woede en onvrede en rivaliteit die er heerst. Niemand zegt dat Kökcu of Tadic of Klaassen schuldig is aan dit gedrag. Wel dat ze, mede, de voorwaarden voor dit gedrag creëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Slot Als je mensen als Heitinga, Ten Kloese, Mario fucking Been (wat een tering debiel is dit toch) hoort en dan Slot. Toch fijn dat er ook nog mensen rondlopen die wel iets logisch uit hun strot kunnen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten