Thierryvane Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 10 uur geleden zei Rogier.: Het is wel echt heel conflicterend om Luuk de Jong 2x op het veld te zien staan. Geen gek spitsje hoor die Van der Linden. Leuke aanval met Admiraal en Vince Gino Dekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 10 uur geleden zei Djurovski: Twijfelde of binnenkort eens een airbnb te nemen ik Katwijk of Spakenburg . Wordt Spakenburg Moet je denk wel om 23:39 op zaterdag je airbnb uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Spakenburg heeft het geweldig gedaan en lekker veel geld ontvangen dit bekeravontuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Is ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 En ze hebben de halve finale gehaald ook. Dat is knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 En gescoord dat was ook niet eerder gebeurd door een amateurclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Dus vanavond is er ook een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Nee Spakenburg kan er helemaal niks van!!!!! Niet eens de finale gehaald en dus niet gewonnen. Sjonge jonge jonge!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Vanavond staan twee topclubs tegenover elkaar. Ze hebben goede spelers, dus er zou wel eens iemand kunnen winnen. Ook zijn het rivalen van elkaar, dus men spreekt nu over een derby. Die wordt zelfs wel eens de Klassieker genoemd. Er gaan veel mensen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Of zoals de trainer van Spakenburg gisteren zei: "De wedstrijd begint met een 0-0 stand." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Wisten jullie ook dat Karel niet ging kijken omdat hij naar de bios gaat? Waarschijnlijk zou die daarna naar de kroeg gaan. Wenst ons wel heel veel succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Ik kan helaas niet kijken jammer genoeg. Teamleider is er weer helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 12 minuten geleden zei La Pulga: Wisten jullie ook dat Karel niet ging kijken omdat hij naar de bios gaat? Waarschijnlijk zou die daarna naar de kroeg gaan. Wenst ons wel heel veel succes. Vergeet veel plezier niet! Dat zei ik ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 4 uur geleden zei Kyrill: Vergeet veel plezier niet! Dat zei ik ook! Ik heb mijn twijfel of het gaat lukken, maar toch bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Het geef het bekertoernooi meer aanzien als de top 3 'gewoon' in de halve finale staat. Geeft het toernooi meer aanzien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Oprechte vraag wanneer had Feyenoord in de beker, voor laatst in halve finale of finale een uitduel? Tegen mede rivaal /top 3-4 team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Ik heb zo de cijfers niet paraat. Ik weet wel dat Feyenoord over de afgelopen jaren veruit de meeste ED clubs geloot heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 In 2018 speelde we uit tegen AZ in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Alvarez die echt vol-le-dig weggespeeld wordt in een 1 tegen 1, what's new. Volgens mij kan mijn moeder dat nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Pedersen en Baas op dezefde flank. ‘Klassieker’. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Belachelijke gele kaart zeg. Typisch. En dan Trauner geen geel natuurlijk. Consistentie on point. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Wordt de partijdige arbitrage kaart inmiddels ook bij een voorsprong getrokken ja? Heitinga wacht er tenminste tot na de wedstrijd mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Ik vind 'm best prima fluiten eigenlijk, weinig op aan te merken. Alleen die gele kaarten zijn wat typisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Voorproefje voor de classico straks dit, wat een acteurs lopen er bij beide teams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten