De Beul Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Dat is dus vaak zo he. Eerste helft zongen wij ook volle bak maar, zoals wel altijd in uitvakken, komen de meeste mensen om voetbal te kijken en niet te schreeuwen. 2de helft was het ook bij ons weg, al gingen dit is mijn club rond de 75 wel massaal en hard. In elk geval zwaar terechte overwinning voor jullie. Denk ook dat het verschil is dat jullie vaker een bekerfinale meemaken dan Zwolle. Eerste keer sinds 1977, eerste keer voor velen op de tribune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Denk ook dat het verschil is dat jullie vaker een bekerfinale meemaken dan Zwolle. Eerste keer sinds 1977, eerste keer voor velen op de tribune. Ja is ook zo hoor maar blijft zonde dat het zo gaat bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ja is ook zo hoor maar blijft zonde dat het zo gaat bij ons. Dat er randdebielen vuurwerk op t veld gooien en het vak slopen? Ja behoorlijk zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Daar praat ik toch niet over (en nee ga ik ook niet doen ;)) Heb het nu over vocale steun van Ajax, dat was, zoals wel vaker in uitvakken/wedstrijden gewoon weer triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Waarom niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Omdat hij er niet voor uit durft te komen dat hij het zelf maar al te mooi vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Heeft geen toevoeging in mijn ogen. alles wat ik er hier over zeg lokt weer een reactie uit. En daar laat ik het bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Kreeg jij het vuurwerk wel over de railing of niet? [tekst] bah wat slecht [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 KNVB Beker #5 Je moet ook niet gaan snitchen nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Waarom niet? Omdat hij er niet voor uit durft te komen dat hij het zelf maar al te mooi vond. Is wel vaker bij supportersgroepen en/of harde kernen. Over bepaalde acties wordt niet gesproken via internet, sms of what's app. Uit loyaliteit richting je medesupporters, angst voor de politie of angst voor die medefans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ben vast niet de enige met plaatsvervangende schaamte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Is wel vaker bij supportersgroepen en/of harde kernen. Over bepaalde acties wordt niet gesproken via internet, sms of what's app. Uit loyaliteit richting je medesupporters, angst voor de politie of angst voor die medefans.Daar gaat 't niet alleen om denk ik, waarom zou hij, in een lange rij met mensen die hier al iets over gezegt hebben, ook nog iets over zeggen? Zoals hij al zij: Heeft geen toevoeging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 ssnhIsB7gbI& :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 En terecht. Plak er nog maar vijf jaar bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 http://nos.nl/artikel/638834-ajaxfans-hielden-flink-huis-in-kuip.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Aardig van ze om de Kuip wat op te leuken met mooie stickers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ben vast niet de enige met plaatsvervangende schaamte Haha nee, nee hier nog een hoor. Te sneu voor woorden ''Kijk ons een stoere zijn'' Triest zooitje bij elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Heeft geen toevoeging in mijn ogen. alles wat ik er hier over zeg lokt weer een reactie uit. En daar laat ik het bij. Stond je trouwens helemaal vooraan? Anders stond je in de Metro denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ja stond ik. Hoore dat het zelfde foto was als telegraaf en daar sta ik niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ja stond ik. Hoore dat het zelfde foto was als telegraaf en daar sta ik niet op. Oh dacht dat ik je herkende. Maar dan heb je wel een dikke buik en dat leek me weer vrij onlogisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Hahah nee ben gewoon slank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Ajax neemt drie jaar geen uitfans mee naar De Kuip De wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax in De Kuip zullen voorlopig zonder uitsupporters gespeeld blijven worden. De burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam wilden na dit seizoen kijken of het tijd was om het verbod op te heffen, maar na de ongeregeldheden van afgelopen zondag heeft Ajax zelf alvast besloten om de aankomende drie jaar in ieder geval nog geen supporters mee te nemen naar de uitwedstrijden bij de aartsrivaal. En nu die randdebielen er nog tussenuit vissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Mooi zo. Hopelijk zet dat tuig nooit geen voet meer in ons stadion. Oprotten ermee. Ik hoef daar ook niet eens naar toe. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Tja prima besluit natuurlijk, kan blijkbaar gewoon niet omdat er nog steeds een aantal debielen rond lopen die het verzieken. Dit geldt overigens voor beide kanten, dat zullen de Feyenoorders ook wel met me eens zijn, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 http://nos.nl/artikel/638834-ajaxfans-hielden-flink-huis-in-kuip.htmlNu ze daar toch alles aan 't repareren zijn kunnen ze dan ook gelijk 'n schoonmaakteam voor die wc's sturen? Wat een smerige benden is 't daar altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten