Niels Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Koop Nederlandsche waar, dan helpen wij elkaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Koop Nederlandsche waar, dan helpen wij elkaar! D'r valt iets voor te zeggen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Subtiele hint :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Huhu Roda slijmballen. Nu juist express laten lopen tegen Nec :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Voor de supporters van Roda JC op dit forum: Jullie ex-topschutter Junker heeft zonet de laatste wedstrijd in zijn carrière beëindigd met 2 doelpunten voor KV. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Aan dit nieuws zullen ze nu echt behoefte hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Sterkte de komende dagen/weken boys, dacht dat een wonder er in zat maar de 'kampioen' dacht er anders over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Voor de supporters van Roda JC op dit forum: Jullie ex-topschutter Junker heeft zonet de laatste wedstrijd in zijn carrière beëindigd met 2 doelpunten voor KV. :) Ietwat lullige timing :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Las laatst nog dat ie eventueel wel terug zou willen naar Roda JC toch? Dat hij zijn loopbaan alleen verlengt als er een mooie club komt. Lijkt me ook een meer dan prima speler voor de Jupiler League, al heb ik hem na zijn vertrek bij Roda JC niet meer zien spelen. Ver afgezakt? [MENTION=26696]Bingbangboem[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jarich. Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 (bewerkt) Het klinkt raar, maar dit is het beste wat Roda kan overkomen. Als Roda erin was gebleven zouden VDB en Vlemmings zijn gebleven. En nog erger, het huidige bestuur. Er zal een bezem moeten door de organisatie én de selectie, waarbij je moet hopen dat spelers als Van Peppen, Luijckx en Demouge gratis willen weggaan omdat ze alleen in de Eredivisie willen spelen. Op die manier kost het Roda niets en kan het gewoon beginnen met het opnieuw opbouwen van de club. Daarnaast mogen de huidige scouts ook weg, want de meeste spelers passen totaal niet bij Roda. Ja, het is leuk dat je binnen de begroting bent gebleven, maar je hebt wel maar een zeer smalle selectie van 18 á 20 man, waarvan er een gedeelte ook nog eens zeer blessuregevoelig is. Hoe kan het zijn (met alle respect en credits natuurlijk) dat er bij clubs als Go Ahead, RKC, Cambuur en PEC gewoon beter materiaal rondloopt? Het wordt tijd dat er mensen in de organisatie komen met een duidelijke lange termijnvisie. Daarnaast wordt het tijd dat de jeugdopleidingen worden samengegooid. Zowel bij MVV, Fortuna en Roda kun je je gewoon aanmelden als jeugdtrainer en dan wordt je dat dan ook, puur omdat er geen geld is om bekwame, gediplomeerde jeugdtrainers aan te stellen. Waarvoor dan geen goede RJO waar iedereen profijt van heeft? Zo kunnen de beste Limburgse jeugdspelers met elkaar concurreren waardoor ze mentaal ook goed in elkaar steken en een carrière als profvoetballer goed mogelijk is. Als je spelers van het niveau Dirk Marcellis, Jorrit Hendrix en Danny Hoesen kunt opleiden (die allen uit Limburg komen) hoef je geen rare aankopen te doen. 3 mei 2014 bewerkt door Jarich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Niet mee eens Roda heeft echt een prima ploeg imo alleen met blessures wel lastig gehad. Ik kreeg kippenvel van Fledderus zijn interview met Jan Joost heel mooi om te zien, zegt daar ook gewoon dat het ontslaan van Brood totale bullshit was. Als er mensen zijn die die beelden ook hebben gezien ging Fledderus daarna naar een blonde jongen toe die knuffelden en Fledderus ging huilen. Wie was die blonde jongen? Sterkte overigens :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Die Fledderus had allang in een cel moeten zitten. Die schopt ieder seizoen minimaal wel twee keer iemand halfdood, om dan een beetje schaapachtig erom te lachen. Gaat ie ook nog als een meisje zitten huilen. Die knuppel komt uit Coevorden in Drenthe en voetbalt net 3 seizoenen bij die club, wtf man ;e. Pussy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Slaat nergens op wat je zegt nu maar dat besef je hopelijk zelf ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Het is mijn mening, dus het slaat wel ergens op. Ik vind het gewoon raar dat een volwassen man staat te huilen dat een club waar hij nu voor het 3e seizoen bij speelt is gedegradeerd. Dat vind ik het heel raar. Daarnaast is het gewoon een smeerlap op het veld. https://www.youtube.com/watch?v=bywjjwN9x8g En dit soort grapjes doet ie vaker.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Gast zo'n degradatie is niet iets kleins he dat snap je toch wel? Hij speelt er 3 seizoenen en na vorig jaar is hij toch gewoon een steunpilaar gebleven en voor de supporters een held. Sowieso ga jij bepalen of een speler in 1 jaar van een club houdt of 3 jaar? Dat ligt toch aan de speler zelf? Misschien vindt hij Roda een fantastische club er zijn genoeg fans die huilen waarom mag een speler dan niet huilen omdat hij toevallig geld verdient? Ik vind het mooie emotie als je imo niet aangeslagen bent ben je juist een hele rare gozer ipv huilen want dat is normaal bij een degradatie. En die overtredingen zijn op dit moment niet relevant natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor.. Als jij het normaal vindt dat hij daar staat te huilen dan mag dat van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Pussy zegt ie. Die kerel was gewoon serieus geëmotioneerd, ook bij interview van de NOS stond ie nog half te huilen. Doet dus duidelijk wel heel wat met die jongen, die degradatie van Roda JC. Of ie er nou 3 jaar voetbalt of 1 jaar, of ie nou uit Drenthe komt of uit Limburg, maakt toch niks uit? Die kerel speelt er 3 jaar en in die tijd kan je best wel van die club zijn gaan houden hoor. Beetje makkelijk om hem dan pussy te noemen. Neem aan dat je op die leeftijd ook wel weet dat er mensen zijn die hun emoties sneller tonen dan een ander? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Mag er dan eindelijk (jup) voor Roda aub bvd. Aufwiedersehen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Zo, dat was een mooie slotfase gisteren. Volgend seizoen maar eens naar Roda - Achilles :mrgy: Het was nog lang gezellig in de bussen trouwens: http://www.l1.nl/nieuws/253850-supportersbussen-roda-jc-stilgezet-langs-snelweg?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+l1%2Fsport+%28L1+Sport%29#.U2Vz8mY1oBw.facebook Meteen na de wedstrijd was er een vechtpartij in Kerkrade centrum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Gast zo'n degradatie is niet iets kleins he dat snap je toch wel? Hij speelt er 3 seizoenen en na vorig jaar is hij toch gewoon een steunpilaar gebleven en voor de supporters een held. Sowieso ga jij bepalen of een speler in 1 jaar van een club houdt of 3 jaar? Dat ligt toch aan de speler zelf? Misschien vindt hij Roda een fantastische club er zijn genoeg fans die huilen waarom mag een speler dan niet huilen omdat hij toevallig geld verdient? Ik vind het mooie emotie als je imo niet aangeslagen bent ben je juist een hele rare gozer ipv huilen want dat is normaal bij een degradatie. En die overtredingen zijn op dit moment niet relevant natuurlijk. :-D :-D jij moet eens Willem II - GAE kijken, dat is pas emotie. Stevehh heeft gewoon gelijk, Fledderus heeft niks met Roda. Ik vraag me af hoe je emoties voor een club kan hebben als je er pas 3 seizoenen speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Ik ben het met cim eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Deels is het natuurlijk begrijpelijk. Clasie was ook in tranen bij het vertrek van Ronald Koeman. Als je zo'n Fledderus ziet, denk ik dat hij er ook de laatste wedstrijden alles aan gedaan heeft om RJC in de Eredivisie te houden. Dat dat dan mislukt kan natuurlijk de nodige emotie met zich meebrengen. Echter ben ik het ook met Stevehh eens dat er nog geen sprake van clubliefde kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Emotie kan idd wel, maar clubliefde zeker niet. Als er nu een eredivisie komt voor Fledderus dan is hij weg. Maar het is toch wel een stukje gerechtigheid in Kerkrade, na al die jaren dat ze geluk hebben gehad. En vindt het vooral mooi voor Kees Luijckx, 180.000eu was niet genoeg en meneer wilde een 'stapje hogerop' maar koos toch voor het geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 En vindt het vooral mooi voor Kees Luijckx, 180.000eu was niet genoeg en meneer wilde een 'stapje hogerop' maar koos toch voor het geld. Speelt volgend jaar wel om de prijzen.:LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten