Pinolero Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Joh, was gewoon een heel slechte grap. Inrichting? Ok, jij weet waar je over praat :cab: Denk dan eerst eens wat je zegt joh. Zo moeilijk is dat toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Nee, maar impulsiviteit is je onbekend? Het staat er voor ik het weet, en ik denk dan niet altijd even goed na over wat ik zeg. Blijft staan dat de bedoeling ervan vrij onschuldig was :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Kennen jullie de website http://www.noisetrade.com? Kwam er vandaag bij uit en je kan gratis (na aanmaken van een account) muziek downloaden van allerlei (onbekendere) artiesten. Alles netjes geordend per genre met ook nog eens verwijzingen naar vergelijkbare artiesten om het zoeken makkelijk te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Kennen jullie de website http://www.noisetrade.com? Kwam er vandaag bij uit en je kan gratis (na aanmaken van een account) muziek downloaden van allerlei (onbekendere) artiesten. Alles netjes geordend per genre met ook nog eens verwijzingen naar vergelijkbare artiesten om het zoeken makkelijk te maken Eens checken, klinkt interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 At The Drive-In komt terug!! :love::love::love: At the Drive-In is back. The prog-friendly punks have reunited for the second time in four years, and this time their plans include new music to go along with some extensive touring. The quintet broke the news Thursday (Jan. 21) on its social media accounts. Word of a world tour and "new music" came first, accompanied with what could very well be a taste of what At the Drive-In has been up to in the studio. Dit jaar komt nog een nieuw album en een world tour :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Weet niet of er hier nog meer Bruce Springsteen fans zijn, maar zijn optreden in Chicago is nu gratis te downloaden, omdat zijn optreden in de Madison Square Garden in New York werd afgelast door enorme sneeuwval. Bruce wou wat terugdoen en daarom dit. Toch wel lekker hoor. http://oor.nl/#!/search/concert_bruce_springsteen_gratis_te_downloaden/news?q=bruce%20springsteen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Dank voor de tip, heb hem gewoon maar binnen gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 http://festileaks.com/2016/01/pinkpop-en-rock-werchter-op-circulerend-tourschema-bruce-springsteen/ Mogen weer hopen op The Boss in Nederland. Het zijn vooralsnog geruchten, maar ze zijn vast wel ergens op gebaseerd. Lissabon was al wel bevestigd, dus dan zal het toch wel kunnen kloppen. Heeft Pinkpop natuurlijk al 2 keer aangedaan en dat lijkt hem goed te bevallen. Ik hoop het zo dat hij weer komt, al mag hij natuurlijk ook gewoon ergens een concert geven, dat is nog beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2016 Rostam Batmanglij Quits Vampire Weekend :( http://pitchfork.com/news/63158-rostam-batmanglij-quits-vampire-weekend/ Blijft gelukkig nog wel meehelpen, als ik het zo lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Dat lijstje 'Discover Weekly' van Spotify, is dat een algemeen lijstje of is die voor iedereen anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Voor iedereen anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Iggy Pop x Queens of the Stone Age x drummer van Arctic Monkeys 1m8TmlS20ZA Hard hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2016 Prima nummertje, inderdaad. Was er volgens mij nog eentje te beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Voor zestig euro in de HMH te zien in mei, belachelijke prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2016 Youth Lagoon Calls It Quits Youth Lagoon has called it quits after three albums. In a message posted to Twitter, Trevor Powers wrote "there is nothing left to say through Youth Lagoon. It will exist no more." http://pitchfork.com/news/63271-youth-lagoon-calls-it-quits/ :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 SADub7W22Zg Leuk filmpje, hij heeft er meer gemaakt, ook Stevie Wonder en Jason Derulo en meerdere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 De muziek die ze maken is al jaren niet meer om aan te horen maar ik blijf toch een beetje een zwak houden voor zijn stemgeluid. "I want to punch an elephant" :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 (bewerkt) D'Angelo pakt grammy for beste rnb song. Kendrick tot nu toe 1 grammy gepakt voor beste music video (in samenwerking met T. Swift) en 2 nominaties verloren (Alright in best music video) en een nummer in samenwerking met Flying Lotus (dance) EDIT: En ook Best RNB Album voor D;Angelo. Gaat hardd zo. In mijn ogen ook verdiend. EDIT2: Kendrick Lamar pakt best rap performance met Alright. EDIT3: Kendrick lamar pakt best rap/sung collab met These Walls. KING KEndrickkk 15 februari 2016 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 EDIT 4: Kendrick Lamar pakt best rap song met Alright. Kendrick Duckworth! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Ghost en D'Angelo Grammy's gepakt zie ik. :D Leuk man, ook al zijn die awards vaak een grote shitshow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Waarvoor kreeg Ghost een grammy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Haha, de Grammy's :cry: Kan je volgend jaar een commercieel shitalbum verwachten van Kendrik (y) Al wint meestal de commerciële shit überhaupt al. Heb alleen dit topic gelezen, maar een Adele of Taylor Swift zal vast ook wat hebben gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Leuke show wel dit jaar. Ongelofelijk optreden van Kendrick en Bowie tribute van Gaga mocht er ook zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Taylor Swift zal vast ook wat hebben gewonnen. Drie inderdaad, waaronder voor de tweede keer Album of the Year :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 (bewerkt) Waarvoor kreeg Ghost een grammy? Beste Metal nummer, niet echt Metal, maar wel heerlijke band, live gezien in Antwerpen, topshowtje hoor. Leuk ook dat ze zo'n podium krijgen, want zo erg bekend zijn ze niet eens: -0Ao4t_fe0I deze dus Drie inderdaad, waaronder voor de tweede keer Album of the Year :love: Tja buiten dat Carly Rae Jepsen natuurlijk altijd Popplaat van het jaar moet winnen, maar niet heeft gewonnen omdat ze wat star power tekort komt tov de rest, vind ik het wel terecht hoor. 1989 vond ik als plaat zelf niet heel bijzonder, maar Blank Space en Shake it Off zijn gewoon dijken van nummers. Mja vind Red over het algemeen wel veel beter, maar ik zou m ook gewoon aan TayTay geven hoor, beter dan die Kendrick Lamar. 17 februari 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten