Chiemel Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Zijn er hier ook mensen die iets (site, app) gebruiken om muziek (losse nummers) te beoordelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2023 Losse nummers niet. Albums wel. Daar gebruik ik zelf MusicMeter voor. Vind ik een prettige site. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 Ik zoek een oud hardstyle achtig nummer van denk eind 90 begin 2000. Is iets met i woke up in a dark facility maar kan niks vinden. Heb hem als goed is wel op de externe schijf maar ben nu niet te thuis. Wie helpt mij uit de brand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 0449379fd8a88b11b5efb37e56b9b2a0.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 RIP Peter Renkens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Superheld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Goldband 3 Edison's gewonnen en Son Mieux bv 0. Ik ben echt klaar met die halve gare coke stukadors. Ze zijn echt enorm over-hyped aan het worden, en zo onwijs goed is is het nooit ook echt geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Over smaak valt niet te twisten. Goldband is bij een groot publiek populair en sinds ik ze live op Down The Rabbit Hole heb gezien kan ik dat alleen maar goed begrijpen. Wat een fantastisch optreden was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Nog los daarvan: maak je niet zo druk om dit soort irrelevante prijzen waar je toch geen invloed op hebt. Die energie zou je beter in nuttiger zaken kunnen steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Aangezien ik van plan ben om een quiz te gaan houden voor mijn voetbalteam, ben ik op zoek naar nummers (op spotify) met een lange intro en waarbij je niet direct het nummer herkent. (zoals bij toegevoegde filmpje). Aangezien de spelers rond de 17/18 jaar zijn, ben ik op zoek naar muziek van de jaren 2000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 17 uur geleden zei Vlonkie: Aangezien ik van plan ben om een quiz te gaan houden voor mijn voetbalteam, ben ik op zoek naar nummers (op spotify) met een lange intro en waarbij je niet direct het nummer herkent. (zoals bij toegevoegde filmpje). Aangezien de spelers rond de 17/18 jaar zijn, ben ik op zoek naar muziek van de jaren 2000. Moeten dat dan live-versies zijn of omgebouwde nummers? Of mag het ook gewoon een oorspronkelijk lang liedje zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 22 minuten geleden zei Grote Ree: Moeten dat dan live-versies zijn of omgebouwde nummers? Of mag het ook gewoon een oorspronkelijk lang liedje zijn? maakt helemaal niet uit. Covers verhoogt wel de moeilijkheidsgraad, waar ik wel weg van ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Om een indicatie te geven waar ik naar toe wil; deze nummers staan voorlopig in de lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Mocht iemand deze nog niet gezien hebben.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Ik zal er vandaag eens naar kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Op 10-3-2023 om 19:00 zei Vlonkie: Aangezien ik van plan ben om een quiz te gaan houden voor mijn voetbalteam, ben ik op zoek naar nummers (op spotify) met een lange intro en waarbij je niet direct het nummer herkent. (zoals bij toegevoegde filmpje). Aangezien de spelers rond de 17/18 jaar zijn, ben ik op zoek naar muziek van de jaren 2000. Weet niet of het geschikt voor je is, maar heel veel dance/trance nummers uit die tijd beginnen met een algemene drumbeat en bouwen langzaam op. Voorbeeldje: Zo zijn er nog talloze voorbeelden te bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Mijn moeder heeft tumor in haar hoofd. Ik heb playlist gemaakt: Voor haar en familieleden en vrienden die willen luisteren(mensen hier als je wil) alleen heb feedback ontvangen dat ik Hey, Ma van Bon Iver beter eruit kan halen omdat die wel erg depressief is. Heb gezegd zal over nadenken en meenemen wat vinden jullie? Voor mij is Hey, Ma ook vooral ode aan moeders in zijn algemeenheid.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Wat een vreselijk nieuws kyrill. Is er een behandelplan? Sterkte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 15 minuten geleden zei Gert: Wat een vreselijk nieuws kyrill. Is er een behandelplan? Sterkte! Thnx Gert thnx. Er gaat als goed is morgen gekeken worden of goed of kwaadaardig is. Gaan uit van goed aardig en blijven altijd positief denken 🙏🙏 Ze zit in ziekenhuis in Girona maar er wordt gezocht naar beste ziekenhuis in Barcelona. Als goed is zijn ze er snel bij, hopelijk kan snel goed besluit genomen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 7 minuten geleden zei Kyrill: Thnx Gert thnx. Er gaat als goed is morgen gekeken worden of goed of kwaadaardig is. Gaan uit van goed aardig en blijven altijd positief denken 🙏🙏 Ze zit in ziekenhuis in Girona maar er wordt gezocht naar beste ziekenhuis in Barcelona. Als goed is zijn ze er snel bij, hopelijk kan snel goed besluit genomen worden. Zal duimen morgen. Alle reden om positief te blijven. Kalm aan m8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Wie kan mij helpen? Er is nu een trance liedje vaak op de radio. Volgens mij werd dit liedje ook gedraaid toen Ajax en Feyenoord 2 weken geleden het veld op kwamen voor de warming up voor de klassieker. Het is totaaaal niet mijn genre dus ik heb er verder geen verstand van. Maar dit klinkt wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 2 uur geleden zei Arezo: Wie kan mij helpen? Er is nu een trance liedje vaak op de radio. Volgens mij werd dit liedje ook gedraaid toen Ajax en Feyenoord 2 weken geleden het veld op kwamen voor de warming up voor de klassieker. Het is totaaaal niet mijn genre dus ik heb er verder geen verstand van. Maar dit klinkt wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Zojuist zei Arezo: Dank voor het antwoord! Fijne vent wel die @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Ga je lekker Paul? @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Wat een herrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten