ElMarcos Gepost April 3, 2023 Share Gepost April 3, 2023 8 uur geleden zei Djurovski: Ring of fire - Johhny Cash Mama Tried - Merle Haggard Jolene - Dolly Parton Ondergesneeuwd genre wat mij betreft Mama tried ken ik persoonlijk niet, maar eens met dat het enorm onder gesneeuwd is. Zelfs een beetje gestigmatiseerd in Nederland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 3, 2023 Share Gepost April 3, 2023 9 uur geleden zei ElMarcos: Mama tried ken ik persoonlijk niet, maar eens met dat het enorm onder gesneeuwd is. Zelfs een beetje gestigmatiseerd in Nederland. Weet niet of ik snel naar een concert/festival zou gaan. Hoewel met de juiste mensen en wat alcohol zeg ik vast ja. Maar wat nummers zo door je Spotify lijst heerlijk hoor. Net als die Amerikaanse road music 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost April 4, 2023 Share Gepost April 4, 2023 14 uur geleden zei Djurovski: Weet niet of ik snel naar een concert/festival zou gaan. Hoewel met de juiste mensen en wat alcohol zeg ik vast ja. Maar wat nummers zo door je Spotify lijst heerlijk hoor. Net als die Amerikaanse road music Oh concerten pak ik ook graag mee. Zijn ook vaak voor een leuke prijs en niet al te druk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 4, 2023 Share Gepost April 4, 2023 11 uur geleden zei ElMarcos: Oh concerten pak ik ook graag mee. Zijn ook vaak voor een leuke prijs en niet al te druk. Tips wat dit betreft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost April 4, 2023 Share Gepost April 4, 2023 2 uur geleden zei Djurovski: Tips wat dit betreft? Qua concerten pak ik dit jaar nog Luke Combs, Jon Pardi, Ingrid Andress en Kip Moore (en mogelijke nog meer als er meer komt). Vond de afgelopen maanden Brett Young, Kane Brown en Mitchell Tenpenny ook heel goed trouwens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 4, 2023 Share Gepost April 4, 2023 6 minuten geleden zei ElMarcos: Qua concerten pak ik dit jaar nog Luke Combs, Jon Pardi, Ingrid Andress en Kip Moore (en mogelijke nog meer als er meer komt). Vond de afgelopen maanden Brett Young, Kane Brown en Mitchell Tenpenny ook heel goed trouwens! Zijn er ook nog leuke festivals wat dit betreft. Anders eens kijken naar wat je genoemd hebt maar ben sowieso niet een concert ganger. Rammstein en Iron Maiden it is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost April 4, 2023 Share Gepost April 4, 2023 2 minuten geleden zei Djurovski: Zijn er ook nog leuke festivals wat dit betreft. Anders eens kijken naar wat je genoemd hebt maar ben sowieso niet een concert ganger. Rammstein en Iron Maiden it is. Ja, Country 2 Country, maar dat is alleen in Glasgow, Belfast en London. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 4, 2023 Share Gepost April 4, 2023 2 minuten geleden zei ElMarcos: Ja, Country 2 Country, maar dat is alleen in Glasgow, Belfast en London. Jammer geen leuk country festival in Nederland dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost April 4, 2023 Share Gepost April 4, 2023 1 minuut geleden zei Djurovski: Jammer geen leuk country festival in Nederland dus. Nee, het festival wat Ilse de Lange organiseert durf ik geen Country te noemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 4, 2023 Share Gepost April 4, 2023 Misschien eens bij de lokale dansschool kijken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost April 8, 2023 Share Gepost April 8, 2023 Op 1-4-2023 om 17:58 zei Grote Ree: Is deze quiz eigenlijk al geweest? Zo nee, heb je al genoeg inspiratie? Excuus voor de late reactie. De quiz is nog niet geweest. ( ik denk dat het nog een maandje gaat duren. moet even een ideale datum zien te vinden). Ik heb op het moment tien liedjes (waarvan ik de eerste tien seconden laat horen). Ik zal het lijstje hier ff neerzetten daar de afspeellijst privé is... Stef Bos - Papa Marusha - Somewhere over the rainbow dropkick murphys - the wild rover (live) party animals - have you even been mellow Outlandish - Aicha 2 brother on the 4th floor - fairytales blink 182 - dammit andre hazes - het laatste rondje Armin van buuren ft trevor guthrie - this is what it feels like mumford and sons - little lion man 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost April 14, 2023 Share Gepost April 14, 2023 RIP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost April 17, 2023 Share Gepost April 17, 2023 Geen idee of dit het topic er voor is, maar ik zit die FMusic van 2018 door te bladeren. Dat waren elk jaar wel legendarische topics hoor. Heerlijke muziek er door ontdekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost April 19, 2023 Share Gepost April 19, 2023 Op 14-4-2023 om 20:51 zei Bogatyr: RIP. Verdrietig nieuws wel :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 27, 2023 Share Gepost May 27, 2023 Leuk. Of ik kijk het, of ik check op Youtube alle optredens wel even op een later moment. Vind altijd wel geinig in ieder geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost July 7, 2023 Share Gepost July 7, 2023 (edited) Geen Sublime en SLAM op FM meer :( Sublime was wel een van mijn favorieten. SLAM heel af en toe op vrijdagmiddag. Edited July 7, 2023 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost July 9, 2023 Share Gepost July 9, 2023 Op 7-7-2023 om 15:23 zei Chiemel: Geen Sublime en SLAM op FM meer :( Sublime was wel een van mijn favorieten. SLAM heel af en toe op vrijdagmiddag. En daar dan Financial Nieuws Radio voor terug (afgrijselijk Engels-Nederlandse naam sowieso). Daar zitten echt wel minder mensen op te wachten lijkt me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost July 26, 2023 Share Gepost July 26, 2023 Sinead O’Connor dead: Irish music legend dies aged 56 after years of mental health battles – and 18 months after her 17-year-old son Shane also passed away Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 25, 2023 Share Gepost August 25, 2023 2 september gaat het weer beginnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 29, 2023 Share Gepost September 29, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost November 20, 2023 Share Gepost November 20, 2023 Er staat weer een quiz op de kalender (over 2,5 week) en ik vroeg mij af hoe bekend het intro is van Welcome to the black parade van my chemical romance bij de jeugd van vandaag. Kunnen jullie mij wijzer maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost November 20, 2023 Share Gepost November 20, 2023 1 uur geleden zei Vlonkie: Er staat weer een quiz op de kalender (over 2,5 week) en ik vroeg mij af hoe bekend het intro is van Welcome to the black parade van my chemical romance bij de jeugd van vandaag. Kunnen jullie mij wijzer maken? De jeugd van vandaag is een vrij relatief begrip, maar ik zou dit nummer aan de hand van de intro niet weten te herkennen. Ik ben begin twintig. Verder is het wel een prima nummer overigens. Maar mocht je voor een nog jongere doelgroep wat zoeken, zou ik iets bekenders/recenters zoeken zoals See You Again van Wiz Khalifa en Charlie Puth, om maar een voorbeeld te noemen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost November 25, 2023 Share Gepost November 25, 2023 Op 20-11-2023 om 18:40 zei Vlonkie: Er staat weer een quiz op de kalender (over 2,5 week) en ik vroeg mij af hoe bekend het intro is van Welcome to the black parade van my chemical romance bij de jeugd van vandaag. Kunnen jullie mij wijzer maken? Niet denk ik. Wel een gruwelijk nummer overigens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 19, 2023 Share Gepost December 19, 2023 Deden we eerder jaren niet nog een soort Album van het Jaar lijstje droppen? Heb ik door het hele jaar heen namelijk netjes bijgehouden, dus wil ik straks tussen kerst en oud en nieuw wel delen met jullie. Benieuwd naar jullie toppers ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 22 Share Gepost May 22 @Gert Al gekeken naar de docu over S10? Wil nog niet spoilen. https://npo.nl/start/serie/s10 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts