joostmakaay Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Wat heb je aan zoveel geheugen op een Playstation dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 (bewerkt) Wat heb je aan zoveel geheugen op een Playstation dan? omdat veel spellen moeilijk groot zijn... EDIT: ik heb ff - Star Wars Battlefront pre order Edition - Need For speed - AC Syndicate pre order edition bestelt.168 euries over de toonbank gesmeten :mrgy: 7 oktober 2015 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 oktober 2015 Share Geplaatst 9 oktober 2015 Je kan overigens zelf makkelijk de hardeschijf vervangen door wat je zelf wilt. Garantie vervalt ook nog eens niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Battlefield-bundel in de Store voor maar 24 euro, terwijl het normaal 80 euro kost.. Ik twijfel om het te kopen, aanrader? Mortal Kombat X ook 'maar' 38 ipv 69 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Hoop dat er binnenkort al wat Sint aanbiedingen komen bij bol. Van plan hem volgende week te bestellen. Zal wel niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Ik wil hem eigenlijk gaan bestellen, maar is wel een investering en vraag me eigenlijk af of ik het wel moet doen. Speel momenteel op XBOX360 en daar wordt ik eigenlijk overal uitgekickt met Black Ops 3 vanwege host fails en dergelijke. Ligt gewoon puur aan de oude console hebben veel mensen me verteld. Je bent volgens mij al gauw 400 euro kwijt als je een ps4 koopt met headset en black ops 3. Ergens nog goede aanbiedingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Ik wil hem eigenlijk gaan bestellen, maar is wel een investering en vraag me eigenlijk af of ik het wel moet doen. Speel momenteel op XBOX360 en daar wordt ik eigenlijk overal uitgekickt met Black Ops 3 vanwege host fails en dergelijke. Ligt gewoon puur aan de oude console hebben veel mensen me verteld. Je bent volgens mij al gauw 400 euro kwijt als je een ps4 koopt met headset en black ops 3. Ergens nog goede aanbiedingen? Koop dan gewoon een xbox one joh. Als je al xbox gewent bent. Ze doen weinig voor elkaar onder. Hier bij de media markt kon je 2 week geleden een xbox one plus 2 controllers en black ops+ fifa 16/star wars battlefront kopen voor ik dacht 344 euro. Koopje Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Koop dan gewoon een xbox one joh. Als je al xbox gewent bent. Ze doen weinig voor elkaar onder. Hier bij de media markt kon je 2 week geleden een xbox one plus 2 controllers en black ops+ fifa 16/star wars battlefront kopen voor ik dacht 344 euro. Koopje Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ja, ik wil dan wel sowieso een Playstation 4 aangezien ik veel vrienden heb die een Playstation 4 hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Een klein headsetje krijg je bij de ps4 dus daar hoef je niet extra voor te betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baggio Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Ja, ik wil dan wel sowieso een Playstation 4 aangezien ik veel vrienden heb die een Playstation 4 hebben. Ik zou het gewoon doen en denk dat net voor Kerst sowieso weer aanbiedingen komen. Je bent idd met console + spel + online zo'n 450 euro kwijt, maar is wel een investering voor de aankomende jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Een next-gen console is sowieso een goede investering als je regelmatig aan het gamen bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 (bewerkt) Ik game wel regelmatig inderdaad, circa 1 à 2 uur per dag. Plus dat veel vrienden het spelen en dat ik het ook nog altijd kan verkopen voor een goede prijs. EDIT: Inmiddels aangeschaft, 400 euro lichter. ;e;e 10 december 2015 bewerkt door JordiAFCA1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Ik game wel regelmatig inderdaad, circa 1 à 2 uur per dag. Plus dat veel vrienden het spelen en dat ik het ook nog altijd kan verkopen voor een goede prijs. EDIT: Inmiddels aangeschaft, 400 euro lichter. ;e;e Is die dan zoveel duurder dan een xbox? Eigenlijk niet gelet op de ps4 aanbiedingen bij media markt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Is die dan zoveel duurder dan een xbox? Eigenlijk niet gelet op de ps4 aanbiedingen bij media markt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ja, hier zit dus wel al Black Ops 3, één controller, één headset bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Ik game wel regelmatig inderdaad, circa 1 à 2 uur per dag. Plus dat veel vrienden het spelen en dat ik het ook nog altijd kan verkopen voor een goede prijs. EDIT: Inmiddels aangeschaft, 400 euro lichter. ;e;e 400? :cab: Dan hoop ik dat je een goede bundel hebt, want tegenwoordig vind je PS4's een stuk goedkoper. Black Ops dus, valt nog mee dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2015 Share Geplaatst 11 december 2015 Ik game wel regelmatig inderdaad, circa 1 à 2 uur per dag. Plus dat veel vrienden het spelen en dat ik het ook nog altijd kan verkopen voor een goede prijs. EDIT: Inmiddels aangeschaft, 400 euro lichter. ;e;e Goed bezig! Niet twijfelen maar doen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 11 december 2015 Share Geplaatst 11 december 2015 Hij komt tussen 11 uur en 1 uur binnen en mijn oude XBOX 360 heb ik inmiddels nog weten te verkopen voor €110,- euro. Die komen ze over een uurtje al ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 11 december 2015 Share Geplaatst 11 december 2015 Bij Media Markt nu te krijgen voor 288, echt geen geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Wordt dat de standaard prijs of is dit een actie? Die dingen gaan toch rond de 300 op MP. Dan weet ik het wel.. Volgens mij zijn het vooral acties. Vlak voor sinterklaas had je met die black friday shit Ook giga vette aanbiedingen. Ik heb 400 betaald voor one plus 1 controller en fifa 15 en halo master chief collction. Je kon nu one met 2 controllers plus cod bo3 en fifa 16 kopen voor 344. Dikke actie met vette games Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Hij komt tussen 11 uur en 1 uur binnen en mijn oude XBOX 360 heb ik inmiddels nog weten te verkopen voor €110,- euro. Die komen ze over een uurtje al ophalen. Via waar heb je die verkocht? Ik krijg mijn PS3 maar niet weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Via waar heb je die verkocht? Ik krijg mijn PS3 maar niet weg. Binnen 5 minuten nadat ik hem op Marktplaats heb gezet was ie al verkocht, zonder foto en met een heel klein beetje informatie. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Via waar heb je die verkocht? Ik krijg mijn PS3 maar niet weg. Miss vraag je teveel? Ik verkocht mijn ps3 makkelijk voor 125 ekkies Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 (bewerkt) Okay well make the greetings to Louis and to next year than he maatje! Oh normaal zijn ze allemaal zo happig om posts te verwijderen maar nu laten ze alleen deze lekker staan. Nounou poeh staat Magi weer ff voor lul he haha opeens zo'n post uit het niets lololololo xD xD. Stond dus een rare trollpost in het Engels van een of andere spammert ofzo. 16 december 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 december 2015 Share Geplaatst 27 december 2015 Ik heb vandaag dat ik regelmatig wordt afgemeld op PSN. Ik zit in een partychat met vrienden en eerst komt er te staan: 'Je hebt de party verlaten' en vervolgens een minuut of 5 later ben ik gedisconnect met de party op, in dit geval, GTA. Ligt volgens mij niet aan m'n internet want op die momenten heb ik nog wel gewoon internet op pc etc. Mensen dit nog al gehad en een idee hebben wat je daaraan kan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Ik heb vandaag dat ik regelmatig wordt afgemeld op PSN. Ik zit in een partychat met vrienden en eerst komt er te staan: 'Je hebt de party verlaten' en vervolgens een minuut of 5 later ben ik gedisconnect met de party op, in dit geval, GTA. Ligt volgens mij niet aan m'n internet want op die momenten heb ik nog wel gewoon internet op pc etc. Mensen dit nog al gehad en een idee hebben wat je daaraan kan doen? Volgens mij niets. Zijn systeembugs van de PS. En die zitten er al maanden in ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten