Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Wat heb je aan zoveel geheugen op een Playstation dan?

omdat veel spellen moeilijk groot zijn...

EDIT: ik heb ff

- Star Wars Battlefront pre order Edition

- Need For speed

- AC Syndicate pre order edition

bestelt.168 euries over de toonbank gesmeten :mrgy:

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil hem eigenlijk gaan bestellen, maar is wel een investering en vraag me eigenlijk af of ik het wel moet doen. Speel momenteel op XBOX360 en daar wordt ik eigenlijk overal uitgekickt met Black Ops 3 vanwege host fails en dergelijke. Ligt gewoon puur aan de oude console hebben veel mensen me verteld.

Je bent volgens mij al gauw 400 euro kwijt als je een ps4 koopt met headset en black ops 3. Ergens nog goede aanbiedingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil hem eigenlijk gaan bestellen, maar is wel een investering en vraag me eigenlijk af of ik het wel moet doen. Speel momenteel op XBOX360 en daar wordt ik eigenlijk overal uitgekickt met Black Ops 3 vanwege host fails en dergelijke. Ligt gewoon puur aan de oude console hebben veel mensen me verteld.

Je bent volgens mij al gauw 400 euro kwijt als je een ps4 koopt met headset en black ops 3. Ergens nog goede aanbiedingen?

Koop dan gewoon een xbox one joh. Als je al xbox gewent bent. Ze doen weinig voor elkaar onder. Hier bij de media markt kon je 2 week geleden een xbox one plus 2 controllers en black ops+ fifa 16/star wars battlefront kopen voor ik dacht 344 euro. Koopje

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koop dan gewoon een xbox one joh. Als je al xbox gewent bent. Ze doen weinig voor elkaar onder. Hier bij de media markt kon je 2 week geleden een xbox one plus 2 controllers en black ops+ fifa 16/star wars battlefront kopen voor ik dacht 344 euro. Koopje

Ja, ik wil dan wel sowieso een Playstation 4 aangezien ik veel vrienden heb die een Playstation 4 hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik wil dan wel sowieso een Playstation 4 aangezien ik veel vrienden heb die een Playstation 4 hebben.

Ik zou het gewoon doen en denk dat net voor Kerst sowieso weer aanbiedingen komen. Je bent idd met console + spel + online zo'n 450 euro kwijt, maar is wel een investering voor de aankomende jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik game wel regelmatig inderdaad, circa 1 à 2 uur per dag. Plus dat veel vrienden het spelen en dat ik het ook nog altijd kan verkopen voor een goede prijs.

EDIT: Inmiddels aangeschaft, 400 euro lichter. ;e;e

Is die dan zoveel duurder dan een xbox? Eigenlijk niet gelet op de ps4 aanbiedingen bij media markt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik game wel regelmatig inderdaad, circa 1 à 2 uur per dag. Plus dat veel vrienden het spelen en dat ik het ook nog altijd kan verkopen voor een goede prijs.

EDIT: Inmiddels aangeschaft, 400 euro lichter. ;e;e

400? :cab: Dan hoop ik dat je een goede bundel hebt, want tegenwoordig vind je PS4's een stuk goedkoper.

Black Ops dus, valt nog mee dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt dat de standaard prijs of is dit een actie? Die dingen gaan toch rond de 300 op MP. Dan weet ik het wel..

Volgens mij zijn het vooral acties. Vlak voor sinterklaas had je met die black friday shit

Ook giga vette aanbiedingen. Ik heb 400 betaald voor one plus 1 controller en fifa 15 en halo master chief collction. Je kon nu one met 2 controllers plus cod bo3 en fifa 16 kopen voor 344. Dikke actie met vette games

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay well make the greetings to Louis and to next year than he maatje!

Oh normaal zijn ze allemaal zo happig om posts te verwijderen maar nu laten ze alleen deze lekker staan. Nounou poeh staat Magi weer ff voor lul he haha opeens zo'n post uit het niets lololololo xD xD. Stond dus een rare trollpost in het Engels van een of andere spammert ofzo.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag dat ik regelmatig wordt afgemeld op PSN. Ik zit in een partychat met vrienden en eerst komt er te staan: 'Je hebt de party verlaten' en vervolgens een minuut of 5 later ben ik gedisconnect met de party op, in dit geval, GTA. Ligt volgens mij niet aan m'n internet want op die momenten heb ik nog wel gewoon internet op pc etc.

Mensen dit nog al gehad en een idee hebben wat je daaraan kan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag dat ik regelmatig wordt afgemeld op PSN. Ik zit in een partychat met vrienden en eerst komt er te staan: 'Je hebt de party verlaten' en vervolgens een minuut of 5 later ben ik gedisconnect met de party op, in dit geval, GTA. Ligt volgens mij niet aan m'n internet want op die momenten heb ik nog wel gewoon internet op pc etc.

Mensen dit nog al gehad en een idee hebben wat je daaraan kan doen?

Volgens mij niets. Zijn systeembugs van de PS. En die zitten er al maanden in ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites