Kyrill Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 9 minuten geleden zei Steels: Wel een fijne game hoor! Mooi ga ik hem overwegen op mijn laptop te kopen Thx! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Een piratenbaai bezoeken, wil ook nog wel eens helpen om geld uit te sparen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 20 uur geleden zei Steels: Een piratenbaai bezoeken, wil ook nog wel eens helpen om geld uit te sparen.. Goed idee. Zkr omdat ik geen 100% vertrouwen heb dat mijn laptop het aan kan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Op 21-10-2021 om 13:57 zei Kyrill: Goed idee. Zkr omdat ik geen 100% vertrouwen heb dat mijn laptop het aan kan... Je kunt daarvoor ook altijd CanYouRunIt gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Iemand ooit de kleppen van een PS5 geopend? Ben bang dat ik die shit breek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Pirate Flight (VR) is gratis in de Playstation Store. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Waanzinnig jaloers op mensen met een PS5: Horizon Forbidden West komt vandaag uit. De eerste game is één van mijn favoriete games aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Op 18-2-2022 om 07:23 zei Beppu: Waanzinnig jaloers op mensen met een PS5: Horizon Forbidden West komt vandaag uit. De eerste game is één van mijn favoriete games aller tijden. Niemand deze gehaald?! Heb hem toch maar op de PS4 gehaald.. Kon het niet laten. Speelt weer heerlijk weg, al is de PS4 controller helemaal kut als je de Switch Pro controller bent gewend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 2 uur geleden zei Beppu: Niemand deze gehaald?! Heb hem toch maar op de PS4 gehaald.. Kon het niet laten. Speelt weer heerlijk weg, al is de PS4 controller helemaal kut als je de Switch Pro controller bent gewend Ik zit te twijfelen om em te halen voor de PS5, of ik ga voor Gran Turismo want volgens mij is dat ook echt een heerlijke game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 Iemand aan Elden Ring begonnen? Hoe vindt je het? Ik heb zelf eergisteren Bloodborne gekocht voor schraal 10 tje. Heerlijke game. Ga om haverklap dood maar boeit me niet. Hoort erbij en ik ben echt N00b als op RPG /Slashers aankomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Op 3-3-2022 om 14:55 zei Kyrill: Iemand aan Elden Ring begonnen? Hoe vindt je het? Ik heb zelf eergisteren Bloodborne gekocht voor schraal 10 tje. Heerlijke game. Ga om haverklap dood maar boeit me niet. Hoort erbij en ik ben echt N00b als op RPG /Slashers aankomt. Nee en ik begrijp ook totaal de hype niet rondom die game. Maar dat zal voornamelijk komen omdat dit soort type games totaal niet in mijn straatje past. Is een beetje horror achtig toch? Nee bedankt. Ik vermaak me nog opperbest met Horizon. Wat een heerlijk spel zeg. Blijf het wel jammer vinden dat ik er niet van kan genieten op een PS5, al volstaat ie nog prima op de PS4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Wat vinden jullie van de nieuwe streaming dienst van Sony? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Op 8-3-2022 om 13:04 zei Beppu: Nee en ik begrijp ook totaal de hype niet rondom die game. Maar dat zal voornamelijk komen omdat dit soort type games totaal niet in mijn straatje past. Is een beetje horror achtig toch? Nee bedankt. Ik vermaak me nog opperbest met Horizon. Wat een heerlijk spel zeg. Blijf het wel jammer vinden dat ik er niet van kan genieten op een PS5, al volstaat ie nog prima op de PS4. Ik heb Elden Ring. Vind het niet echt horror achtig. Wel mijn eerste game van deze makers. Het is wel echt moeilijk moet ik zeggen maar vind het wel echt een mooie open wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 Iemand Wreckfest al gespeeld? Ben er nu mee bezig en is echt wel een tof spelletje. Beetje Demolition derby van vroeger op de PS2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 22 minuten geleden zei Miz: Iemand Wreckfest al gespeeld? Ben er nu mee bezig en is echt wel een tof spelletje. Beetje Demolition derby van vroeger op de PS2. Nopes, ziet er wel beetje uit als Destruction Derby wat ik vroeger graag mocht spelen als puber op mijn Pentium PC. Geen idee of ik nogsteeds van dit genre kan genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Wie gaan er zo'n nieuw abonnement nemen? 700 extra games krijg je dan er bij, de helft zal je vast wel hebben gespeeld en uiteindelijk kan je niets spelen omdat je te veel keus heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Ik voorlopig nog niet. Dan denk ik dat ik vooral ga betalen voor games die ik toch niet ga spelen waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Vanavond dus State of Play, om 23.30 als ik het goed heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Laatst Nier: Automata en Yakuza: Like a Dragon uitgespeeld. Twee fenomenale games. Allebei narratief gezien echt fantastisch, filmische kwaliteit. Gameplay van de eerste beviel me niet altijd even goed, maar de wereld, de muziek, de ontwikkeling van de karakters, de meerdere eindes, perspectieven die je in het verhaal ziet. Heel interessant, wil niks spoilen voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben, maar absolute aanrader. Yakuza: Like a Dragon is een turn-based RPG, maar dan met veel humor in de moves die je gebruikt, op een tweetal bizarre level spikes na echt een leuke game om te spelen, ontzettend veel content, hele goede karakters, verhaalvertelling waarvan je op het puntje van je stoel blijft zitten en hilarische sidequests boordevol Japanse humor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Ik ben een lijstje aan het maken voor games op mijn PS4 die ik nog wil spelen. Ik koop voor de PS4 eigenlijk geen games meer boven de 15 euro aangezien ze na een aantal jaar toch allemaal rete goedkoop worden. Mensen hier met wat tips voor goedkope games? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 4 juni 2022 Share Geplaatst 4 juni 2022 Op 3-6-2022 om 15:49 zei Beppu: Ik ben een lijstje aan het maken voor games op mijn PS4 die ik nog wil spelen. Ik koop voor de PS4 eigenlijk geen games meer boven de 15 euro aangezien ze na een aantal jaar toch allemaal rete goedkoop worden. Mensen hier met wat tips voor goedkope games? Ik weet niet hoe duur ze nog zijn en of je ze mogelijk al gespeeld hebt, maar ik heb veel plezier beleefd aan The Last of Us en Uncharted reeks. Ook Mad Max vond ik wel geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Op 3-6-2022 om 15:49 zei Beppu: Ik ben een lijstje aan het maken voor games op mijn PS4 die ik nog wil spelen. Ik koop voor de PS4 eigenlijk geen games meer boven de 15 euro aangezien ze na een aantal jaar toch allemaal rete goedkoop worden. Mensen hier met wat tips voor goedkope games? Nier Automata is 18 euro, maar die 3 euro verschil moet je gewoon negeren. Een van de beste verhaalgedreven games aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Ik heb twee maanden mijn Playstation 4 niet meer aangeraakt, maar nu doen al mijn vier controllers het niet meer. Hoe is dit te fixen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 21 minuten geleden zei PatjePauw: Ik heb twee maanden mijn Playstation 4 niet meer aangeraakt, maar nu doen al mijn vier controllers het niet meer. Hoe is dit te fixen? Probeer het via de elektriciteit even op te laden (zoals je telefoon ook oplaad) Ook kan je proberen aan je computer aan te sluiten, kijken of het daar wel contact maakt. En je kan proberen opnieuw te connecten, share knoppie in drukken en PS knop volgens mij. https://www.coolblue.nl/advies/hoe-sluit-ik-mijn-ps4-controller-aan-op-ps4.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Geen idee hoe, maar ze doen het weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten