delichris Geplaatst 25 december 2021 Share Geplaatst 25 december 2021 Ik heb één nummer er niet in staan en de andere 34 staan er wel in. Vandaag al drie van mijn lijst gehoord. Prince met Gold en The Who met Won't get fooled again en Drukwerk met Je loog tegen mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Lekkere radio weer hoor, echt genieten. Luister het altijd als vijver vol pareltjes om nieuwe nummers uit op te doen, vorig jaar was dat Don McLean met Vincent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Smack My Bitch Up was even voor de hele buurt hoor zojuist, heerlijk. Gelukkig geen bitch in de buurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Wat een heerlijke lijst is het weer. Vooral genieten als Emmely de Wilt aan de beurt is 's avonds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 2 uur geleden zei Tim': Wat een heerlijke lijst is het weer. Vooral genieten als Emmely de Wilt aan de beurt is 's avonds Leuke vrouw inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Ik stem elk jaar trouw, maar luister eigenlijk niet zo vaak meer. In de beginjaren was de Top 2000 voor mij een belangrijke plek om nieuwe muziek te ontdekken. Maar de laatste jaren is de lijst een kant opgegaan die niet de mijne is. Ik luister de afgelopen dagen met veel plezier naar de Snob 2000, dat is veel meer mijn smaak en ook veel minder dat sentimentele geneuzel als bij de Top 2000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Door dat sentimentele geneuzel kan je grotendeels ook wel een beetje heen kijken imo. Heb hem hier zelf wel weer op de achtergrond aan staan. Op dit moment is het even genieten van Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Zeker, dat kan ik ook het wel. Belangrijkste reden dat ik niet meer echt luister is dat er te veel muziek instaat waar ik niet zoveel mee heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Op 28-12-2021 om 22:11 zei Titan: Smack My Bitch Up was even voor de hele buurt hoor zojuist, heerlijk. Gelukkig geen bitch in de buurt. Ook geen 71 jarige? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Mr. Brightside sorry speakers! Bazenplaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 1 uur geleden zei ElPrincipito: Mr. Brightside sorry speakers! Bazenplaat Dit. Maar dan bij Knights of Cydonia - Muse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Ik heb die hele Muse hype nooit begrepen. En ik hoorde van de DJ paar dagen geleden zanger wereldrecord heeft van 174!! gitaren slopen tijdens een tour! Die dude heeft anger management issues en kan beter heavy death metal band worden ofzo Maar goed ieder zijn ding!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 46 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb die hele Muse hype nooit begrepen. En ik hoorde van de DJ paar dagen geleden zanger wereldrecord heeft van 174!! gitaren slopen tijdens een tour! Die dude heeft anger management issues en kan beter heavy death metal band worden ofzo Maar goed ieder zijn ding!! Ik luister Muse pas sinds december vorig jaar, door de Top2000. Nummers als Starlight, Uprising, Madness en Time Is Running Out zijn niet meer weg te denken. Probeer het eens @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Prima bandje, dat Muse. Bij mij is de radio even wat harder gegaan bij Hey Jude. Heerlijk om mee te blèren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Ik mis toch wel Stefan Stasse dit jaar, enige echte minpunt. En natuurlijk is dat thuiscafé echt een verschrikking, maar dat is overmacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ik mis toch wel Stefan Stasse dit jaar, enige echte minpunt. En natuurlijk is dat thuiscafé echt een verschrikking, maar dat is overmacht. Ja, echt jammer dat hij gezondheidstechnisch maar blijft sukkelen. Zijn show wordt ook al vaak overgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik mis toch wel Stefan Stasse dit jaar, enige echte minpunt. En natuurlijk is dat thuiscafé echt een verschrikking, maar dat is overmacht. Eens met beiden. Bizar ook dat Jeroen van Inkel een tijdslot heeft gekregen. Die gozer hoort zichzelf zo graag praten, ik word er helemaal ongemakkelijk van. Had Paul Rabbering wel een vast tijdslot gegund. Prettig stemgeluid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Heb je reclame, heb je het nieuws, heb je weer reclame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 6 minuten geleden zei Kyrill: Heb je reclame, heb je het nieuws, heb je weer reclame Het alternatief is reclame op de halve uren zoals de commerciële zenders, dus dan maar dit wat langere blok. Zo lekker dat de NPO-zenders geen onderbreking hebben tijdens een uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 16 minuten geleden zei Grote Ree: Eens met beiden. Bizar ook dat Jeroen van Inkel een tijdslot heeft gekregen. Die gozer hoort zichzelf zo graag praten, ik word er helemaal ongemakkelijk van. Had Paul Rabbering wel een vast tijdslot gegund. Prettig stemgeluid. Dit. Allereerst die achterlijke wals met die potten en pannen. Optyfen daarmee, we proberen muziek te luisteren. Maar daar op aansluitend dan het constant door nummers heenlullen, intros en outros wegdraaien, sullige grapjes die in zijn hoogtijdagen met Curry al oud waren. Echt een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 13 minuten geleden zei Tim': Het alternatief is reclame op de halve uren zoals de commerciële zenders, dus dan maar dit wat langere blok. Zo lekker dat de NPO-zenders geen onderbreking hebben tijdens een uur. Oke, duidelijk. Dit is dus precies waarom ik vooral op Spotify, Netflix en Prime zit, maar bon, prima. @ElPrincipito staat nu een Muse nummer aan,krijg er totaal geen hoogte van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 20 minuten geleden zei Kyrill: Oke, duidelijk. Dit is dus precies waarom ik vooral op Spotify, Netflix en Prime zit, maar bon, prima. @ElPrincipito staat nu een Muse nummer aan,krijg er totaal geen hoogte van. Je krijgt geen hoogte van Uprising? Wow. Weinig nummers in de top2000 die zo duidelijk zijn in hun boodschap volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 3 minuten geleden zei PJHoutman: Je krijgt geen hoogte van Uprising? Wow. Weinig nummers in de top2000 die zo duidelijk zijn in hun boodschap volgens mij Moet niet letterlijk nemen. Hoogte is niet altijd letterlijk hoogte. Ik vind geen boeiend en goed nummer. Maar ook niet ontiegelijk slecht. Kwam nu toevallig langs zelf zou ik nooit meer opzetten uit mezelf:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Zometeen twee absolute pareltjes achter elkaar met Fool's Overture en Iron Sky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 En vlak erna Mr. Blue Sky. Daarna weer even wat anders doen want U2, Master of Puppets en Kensington Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten