Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Radio 2 Top 2000

Kweekie

Aanbevolen berichten

Ik stem elk jaar trouw, maar luister eigenlijk niet zo vaak meer. In de beginjaren was de Top 2000 voor mij een belangrijke plek om nieuwe muziek te ontdekken. Maar de laatste jaren is de lijst een kant opgegaan die niet de mijne is. Ik luister de afgelopen dagen met veel plezier naar de Snob 2000, dat is veel meer mijn smaak en ook veel minder dat sentimentele geneuzel als bij de Top 2000.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb die hele Muse hype nooit begrepen. En ik hoorde van de DJ paar dagen geleden zanger wereldrecord heeft van 174!! gitaren slopen tijdens een tour! Die dude heeft anger management issues en kan beter heavy death metal band worden ofzo;c Maar goed ieder zijn ding!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb die hele Muse hype nooit begrepen. En ik hoorde van de DJ paar dagen geleden zanger wereldrecord heeft van 174!! gitaren slopen tijdens een tour! Die dude heeft anger management issues en kan beter heavy death metal band worden ofzo;c Maar goed ieder zijn ding!!

Ik luister Muse pas sinds december vorig jaar, door de Top2000. 

Nummers als Starlight, Uprising, Madness en Time Is Running Out zijn niet meer weg te denken. Probeer het eens @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Ik mis toch wel Stefan Stasse dit jaar, enige echte minpunt. En natuurlijk is dat thuiscafé echt een verschrikking, maar dat is overmacht.  

Ja, echt jammer dat hij gezondheidstechnisch maar blijft sukkelen. Zijn show wordt ook al vaak overgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Ik mis toch wel Stefan Stasse dit jaar, enige echte minpunt. En natuurlijk is dat thuiscafé echt een verschrikking, maar dat is overmacht.  

Eens met beiden. 

Bizar ook dat Jeroen van Inkel een tijdslot heeft gekregen. Die gozer hoort zichzelf zo graag praten, ik word er helemaal ongemakkelijk van.

Had Paul Rabbering wel een vast tijdslot gegund. Prettig stemgeluid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Heb je reclame, heb je het nieuws, heb je weer reclame :classic_rolleyes:;e

Het alternatief is reclame op de halve uren zoals de commerciële zenders, dus dan maar dit wat langere blok. Zo lekker dat de NPO-zenders geen onderbreking hebben tijdens een uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Grote Ree:

Eens met beiden. 

Bizar ook dat Jeroen van Inkel een tijdslot heeft gekregen. Die gozer hoort zichzelf zo graag praten, ik word er helemaal ongemakkelijk van.

Had Paul Rabbering wel een vast tijdslot gegund. Prettig stemgeluid.

Dit. Allereerst die achterlijke wals met die potten en pannen. Optyfen daarmee, we proberen muziek te luisteren. Maar daar op aansluitend dan het constant door nummers heenlullen, intros en outros wegdraaien, sullige grapjes die in zijn hoogtijdagen met Curry al oud waren. Echt een drama. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Tim':

Het alternatief is reclame op de halve uren zoals de commerciële zenders, dus dan maar dit wat langere blok. Zo lekker dat de NPO-zenders geen onderbreking hebben tijdens een uur.

(y) Oke, duidelijk. Dit is dus precies waarom ik vooral op Spotify, Netflix en Prime zit, maar bon, prima.

@ElPrincipito staat nu een Muse nummer aan,krijg er totaal geen hoogte van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Kyrill:

(y) Oke, duidelijk. Dit is dus precies waarom ik vooral op Spotify, Netflix en Prime zit, maar bon, prima.

@ElPrincipito staat nu een Muse nummer aan,krijg er totaal geen hoogte van.

Je krijgt geen hoogte van Uprising? Wow. Weinig nummers in de top2000 die zo duidelijk zijn in hun boodschap volgens mij :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Je krijgt geen hoogte van Uprising? Wow. Weinig nummers in de top2000 die zo duidelijk zijn in hun boodschap volgens mij :D 

Moet niet letterlijk nemen. Hoogte is niet altijd letterlijk hoogte. Ik vind geen boeiend en goed nummer. Maar ook niet ontiegelijk slecht. Kwam nu toevallig langs zelf zou ik nooit meer opzetten uit mezelf:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites