Juca Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 [quote name='Chiemel']@Juca zit toch juist géén beperking op aantal nummers uit de lijst? Ja oké, max 35, maar moet ergens ophouden. Ik mag die van mij opnieuw maken, blijkbaar niet goed gegaan.[/QUOTE] Zijn max 20 uit de lijst + 15 vrije keuzes. Zou logischer zijn als het gewoon 35 nummers zijn zonder beperking. @PJHoutman Chapeau voor Gimme Shelter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Ja, maar de 15 vrije keuzes kun je net zo goed uit de lijst halen. Moet je ze alleen zelf even invullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 [quote name='Juca'] Zijn max 20 uit de lijst + 15 vrije keuzes. Zou logischer zijn als het gewoon 35 nummers zijn zonder beperking. @PJHoutman Chapeau voor Gimme Shelter[/QUOTE] Maar je wist wel dat die 15 vrije keuzes ook uit de lijst mogen komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Maar je wist wel dat die 15 vrije keuzes ook uit de lijst mogen komen? Jaja, dat snap ik. Heb ook een aantal als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 @PJHoutman chapeau voor She Sells Sanctuary :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) Ook ff een link: https://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.html?h=406649b4d4852078c2b7b674b60b3c16#!/index.html?page=1&q=&view=list 5 december 2017 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Hier mijn Top2000 voor dit moment, had 3 uur later weer anders kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Ook ff een link: https://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.html?h=406649b4d4852078c2b7b674b60b3c16# !/index.html?page=1&q=&view=list Zo te zien hebben we best wat overeenkomsten! Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Zo te zien hebben we best wat overeenkomsten! Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk Mwoah mwoah. Zie zeker wat specifieke overeenkomsten qua smaak en variatie in smaak, maar zie zeker ook dingen die ik bij mij nooit zou verwachten. Nederlandstalig en jaren 80 sentimenten hoef je niet snel bij mij te verwachten bijvoorbeeld. Mja, verschil moet er zijn/blijven hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) 5 december 2017 bewerkt door Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Geen vrije keuzes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
laxus12 Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Ook maar weer gestemd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Geen vrije keuzes? Neen, doe ik nooit eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 En dan schieten mij nu alweer nummers te binnen die ik ben vergeten. Zul je altijd zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 En dan schieten mij nu alweer nummers te binnen die ik ben vergeten. Zul je altijd zien. Tja, daar had ik ook al last van. Dat zullen meerdere mensen hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Verwachten jullie verrassingen in de top? Ergens vind ik het altijd wel verrassend dat Queen bovenaan staat omdat echt niemand in mijn omgeving erop stemt, mja dat zegt natuurlijk en blijkbaar niet zoveel. Verder gok ik dat Black van Pearl Jam wel verder blijft stijgen. Ook verwacht (of hoop?) ik dat Tame Impala flink wat stappen gaat maken en dat het genre Hiphop wederom weer beter gaat scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Verwachten jullie verrassingen in de top? Ergens vind ik het altijd wel verrassend dat Queen bovenaan staat omdat echt niemand in mijn omgeving erop stemt, mja dat zegt natuurlijk en blijkbaar niet zoveel. Verder gok ik dat Black van Pearl Jam wel verder blijft stijgen. Ook verwacht (of hoop?) ik dat Tame Impala flink wat stappen gaat maken en dat het genre Hiphop wederom weer beter gaat scoren. Nou de ultieme top staat wel relatief vast met iets oudere nummers maar daaronder (plek 20-100) verwacht ik veel jongere bandjes/singer-songwriters a la Chef Special, Lukas Graham, Shawn Mendes (niet precies die artiesten maar wel die lijn). Omdat je merkt dat er bij Radio2 toch een verschuiving lijkt plaats te vinden qua publiek, mede door de nieuwe dj's. Zie nu ook veel meer van mijn vrienden die eigenlijk geen duidelijke muzikale mening hebben en voorheen stations als 3FM luisterden nu richting Radio2 afstemmen vanwege bijvoorbeeld Ekdom en Rabbering. Door dit geschuif qua publiek verwacht ik ook dat de jongere one-hit-wonders hoger in de lijst komen. Persoonlijk heb ik weinig met dat type artiesten maar dat zullen anderen weer met mijn smaak hebben. Vind het, waarschijnlijk als een van de weinigen, wel fijn dat Rob Stenders weer terugkeert bij Radio2 na die soap. Z'n programma Platenbonanza vind ik top, je hoort daarin vaak onbekendere of zeer zelden gedraaide nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Nou de ultieme top staat wel relatief vast met iets oudere nummers maar daaronder (plek 20-100) verwacht ik veel jongere bandjes/singer-songwriters a la Chef Special, Lukas Graham, Shawn Mendes (niet precies die artiesten maar wel die lijn). Omdat je merkt dat er bij Radio2 toch een verschuiving lijkt plaats te vinden qua publiek, mede door de nieuwe dj's. Zie nu ook veel meer van mijn vrienden die eigenlijk geen duidelijke muzikale mening hebben en voorheen stations als 3FM luisterden nu richting Radio2 afstemmen vanwege bijvoorbeeld Ekdom en Rabbering. Door dit geschuif qua publiek verwacht ik ook dat de jongere one-hit-wonders hoger in de lijst komen. Persoonlijk heb ik weinig met dat type artiesten maar dat zullen anderen weer met mijn smaak hebben. Vind het, waarschijnlijk als een van de weinigen, wel fijn dat Rob Stenders weer terugkeert bij Radio2 na die soap. Z'n programma Platenbonanza vind ik top, je hoort daarin vaak onbekendere of zeer zelden gedraaide nummers. Helemaal met je eens over Rob Stenders en zijn Platenbonanza. Echt een topprogramma vind ik dat en luister er graag naar als ik niet aan het werk ben. Blij dat hij weer terug komt op zender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Mijn lijstje:: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Mijn lijstje:: Heel veel props voor Jim Croce! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 7 december 2017 Share Geplaatst 7 december 2017 (bewerkt) Was nog best lastig om een keuze te maken tussen sommige, maar ben tevreden met het resultaat :) 7 december 2017 bewerkt door Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 december 2017 Share Geplaatst 7 december 2017 Moest je niet iets van Coldplay nemen? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 7 december 2017 Share Geplaatst 7 december 2017 Moest je niet iets van Coldplay nemen? ;c Staat die erin dan? ;c Nee gewoon heel fijn om naar te luisteren en als je dan een keuze moet maken uit goede nummers blijkt dat nog best lastig :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Heel veel props voor Jim Croce! Thnx maat!! Die en Tim Hardin waren op aanraden van mijn oom alleen dan andere nummers van hun. Maar vond deze twee het mooist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten