Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ja, de beginzinnen zijn wel door elkaar gegooid, het is niet zo dat het op deze manier voorgedragen is. Dit zijn wel de beginletters van de zinnen. Het is alleen door elkaar gehusseld. Je zou er ook iets van kunnen maken als '... is echte mol' En juist hetgeen wat er voor hoort te staan, is nog onbekend voor ons. Tevens wordt gezegd dat de C ook naar Kees kan wijzen. Qua klank wordt de c vaak als k uitgesproken en het woord waar de c vandaan kwam is Case. Qua klank lijkt dat helemaal op Kees.

Tijdens de aflevering werd er naar mijn idee al te veel nadruk gelegd op het feit dat hier een hint in zat. Voor de kandidaten zat deze hint er trouwens niet in, want soms viel je echt midden in een zin van het verhaal. Dus dit is wel speciaal voor ons als kijkers gedaan dan. En de AVRO weet ondertussen wel dat iemand dit na gaat pluizen. Zullen ze op zo'n moment dan zo'n overduidelijke hint erin gooien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WTF!?!?!

Ik dacht dat er niemand uit zou gaan, vooral niet nadat Tania iets zei over tunnelvisie hebben op Tim. Tunnelvisie, de titel van de aflevering. Maar Tania zat vol op Tim, ze wist alles over hem zei ze. Het lijkt me sterk dat iemand die zo in zichzelf is, zulke slechte aantekeningen maakt over iemand waar ze vol op zit. Tania is voor mij dus opeens verdachte nummer één.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tim komt nog terug, geen rood scherm en geen echt afscheid. Tania moet weg, irritant mens. Denk momenteel aan Carolien als mol.

Ja absoluut dat hij terugkomt, hij gaat gewoon ipv van dat meisje komen. Eens betreft die Tania, super irritant. Eveneens aan dat donkere meisje, voegt niets toe aan dit spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zei hier direct thuis ook al dat hij terug zou komen. Denk echter niet dat hij de mol is aangezien het bij hem wel heel erg opvallend is, al weet je het bij dit programma nooit. Maar ik weet dus zeker dat hij terug komt. Normaal gesproken zouden ze bij zo'n ongeval namelijk niemand door laten gaan omdat de meeste spellen zijn ingecalculeerd op een X aantal spelers, en dit is er nu een minder dan normaal. In de komende opdrachten is dit niet nodig, maar een paar opdrachten later waarschijnlijk wel waarna ze weer een speler laten instromen. Dit moet Tim wel zijn, omdat iemand anders sowieso de mol niet zou kunnen zijn aangezien ze niet wisten dat dit ongeval zou gaan gebeuren. Blijf bij Kees of Sarajda (?) als mol.

Iemand van de mods die even een poll kan toevoegen? [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; [MENTION=7105]Fantasy[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit wel weer steengoed in elkaar dit seizoen hoor, wel dusdanig geknipt en geplakt dat het haast onmogelijk is om er echt achter te komen wie daadwerkelijk de mol is, maar ach. Hoop dat Carolien de mol is, of in ieder geval ver komt.

Kan niet anders dan hier mee eens zijn. Wordt veel te veel gemonteerd waardoor je totaal geen overzicht meer houd. En Carolien is echt een topwijf. Spontaan, leuk uiterlijk en bovenal zeer intelligent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand van de mods die even een poll kan toevoegen?

Astu. Maar alle kandidaten erin gezet, want na deze aflevering weet je het niet. Hoorde net dat iemand Tim al half gespot heeft in preview van volgende week. Dus ja... Of dat echt zo is, weet ik niet. Als dat het geval is, kijk ik daar niet meer van op, om eerlijk te zijn. Is wel te verwachten dat er niemand afvalt. Ze hebben de opdrachten niet voor niets gemaakt enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt idd Mvdv en Mathieu, bedankt. Wat ook wel vreemd is, is het einde. Zouden ze Tim (ongeacht of hij de mol is of niet) voor de executie hebben verteld dat hij als laatste over zou blijven en er niet uit zou gaan. Z'n reactie was namelijk vrij bijzonder. Hij deed helemaal niks. Dus of het is in scene gezet, of hij is de mol, of hij reageert heel vreemd op een totaal ongewone situatie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGBOEK TIM (AFVALLER)

'Daar sta je dan met je blije hoofd, net te doen alsof je hier vrede mee hebt.'

plaatje

Daar sta je dan met je blije hoofd, net te doen alsof je hier vrede mee hebt en jezelf het gevoel te geven dat het “ok” is dat je eruit ligt.

Daar sta je dan vriendelijk te lachen en een weloverwogen antwoord te geven, terwijl je alleen maar aan Art wil vragen of hij samen dronken met je wil worden en samen plakjes augurk van onze hamburgers wil los peuteren en bij de Mc Donalds tegen het plafond wil opgooien.

Toen ik mijn rode scherm kreeg dacht ik: ”Fuck! Dit was het dan”. Op zo’n moment wil je eigenlijk alleen maar in discussie gaan en vragen of je gewoon vanaf dan mag meereizen zodat je nog meer van het fantastische Zuid-Afrika mag zien.

Want dat had ik gewild, meer van zuid Afrika zien, meer meemaken met mijn medekandidaten die na de eerste opdrachten al voelden als mensen die je al veel langer om je heen had. Natuurlijk had ik al een paar dingen mogen doen die super vet waren en was ik onder de indruk geraakt van het land en de makers van “Wie is de mol”.Maar Ik wilde daar blijven!

Daar lag ik, te staren naar het plafond van mijn hotelkamer in Nelspruit Zuid Afrika, mijn vliegtuig zou de dag erna vertrekken en zat rustig wat biertjes te doen in de hotelbar. Er stond een tv op en er was reclame te zien, ik zag een te slechte chipsreclame waarbij een chipje werd opgegeten door... ik zag in het chipje een vorm... ik zag het hoofd van mijn bondgenoot Carolien erin hahahahaha!!!!! En dan weet je het: dit spel is geniaal!

Dank voor de overweldigende hoeveelheid aan reacties en meer dan respect voor mijn medekandidaten en alle makers van #WIDM, VET!

Link naar opmerking
Deel via andere websites