Mvdv Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Verschillende saaie mensen blijven er lange tijd in, is Harry Piekema na 1 dag er al uit. Zonde zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Hij begon nochtans sterk ;c Spannend einde nog ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Van Rossum is een held man :D Heerlijk hoe droog die vent is. Fijne vent om naar te luisteren ook, wel heel eigenwijs en betweterig, maar heeft wel veel verstand die man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Verschillende saaie mensen blijven er lange tijd in, is Harry Piekema na 1 dag er al uit. Zonde zeg. Saaie mensen? Vond die Harry niet zo speciaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Dat eerste rijtje tegenover de tweede :-D Hou op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 augustus 2015 Share Geplaatst 5 augustus 2015 Die Nynke gaat de hele boel pownen dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 5 augustus 2015 Share Geplaatst 5 augustus 2015 Heb alleen het begin gezien, maar in de eerste ronde kreeg ze allemaal vragen die ik zelfs wist. En ik ben normaal een drama hiermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 augustus 2015 Share Geplaatst 5 augustus 2015 Heb alleen het begin gezien, maar in de eerste ronde kreeg ze allemaal vragen die ik zelfs wist. En ik ben normaal een drama hiermee. 1e ronde gaat het niet om natuurlijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Morgen Maxim (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Wat een vent:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Heb me vreselijk geërgerd aan die vent. Blij dat het maar bij 1 aflevering blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Nu aan het tergkijken, Maxim _O_ Mooie diss naar Marc met eten. Had ook wel een punt bij die Nynke in de eerste ronde, sick makkelijke vragen voor haar. Puur toeval natuurlijk, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Diederik kan niet lachen, Nynke is te slim en ja.. Van Rossum zat er afgelopen dagen helemaal in. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Nynke had gisteren wel heul makkelijke vragen met name die foto ronde met dat opgerold eten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Maxim is zo'n bonusheld. Je merkt dat Maarten daar wel van kan genieten. Had langer mogen blijven. Nynke is wel tof altijd over wielrennen. Leuk dat ze het goed doet ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Ik erger me nog wel steeds aan dat geleuter van Philip over dat tactisch spelen in de finale, dat moeten ze juist zelf uitzoeken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Ik erger me nog wel steeds aan dat geleuter van Philip over dat tactisch spelen in de finale, dat moeten ze juist zelf uitzoeken.. Dat is inderdaad gruwelijk irritant. Ook dat 'ie zegt 'denk aan de tijd' enzo, man bemoei je er niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Wat de fak zat er voor een raar wijf vandaag? Beetje dom schreeuwen als ze het niet weet als een klein kind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 14 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2015 Wat de fak zat er voor een raar wijf vandaag? Beetje dom schreeuwen als ze het niet weet als een klein kind. Ik vond haar wel lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ik vond het wel een leuke uitzending eigenlijk, vond haar juist wel "spontaan" overkomen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Hm misschien is dat mijn hekel aan acteurs in de echte wereld, komt erg geacteerd over. Denk wel dat die schrijver er nog even blijft zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Was een leuk meisje, 100x beter dan die Tina :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Dat tweede rijtje ;e Hou op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Ja gaat toch nergens over zo'n verschil in moeilijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten