Mvdv Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Over een half uurtje weer een nieuwe serie, Nederland 2. Weer met Freriks en Van Rossum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Van Rossum vind ik toch een bromsnor met z'n zwarte kleding elke dag. Voor de rest is het wel leuk en vermakelijk om te zien :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Waarom nou net de lijstjes eruit halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Waarom nou net de lijstjes eruit halen. Ik had daar zo af en toe de neiging om iedereen in te maken en een heel lijstje op te noemen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Nou ja dat had ik dan weer niet, maar het leuke daarvan was dat je best lang kon blijven nadenken over antwoorden. Afbeeldingen zijn ook een erg saaie vervanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Dat rijmpje waarmee Freriks de uitzending begon was wel schrijnend. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 Toch merkwaardig om Philip Freriks 'hoeren neuken, nooit meer werken' te horen zeggen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 De manier waarop ook :mrg: Vind Maarten en Philip nog best chill moet ik zeggen, al kan het zijn dat er pas 2 afleveringen zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 juli 2014 Share Geplaatst 18 juli 2014 Hopen dat die Baudet eruit valt, mag hem niet echt :P, dat heb ik echt zelden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juli 2014 Share Geplaatst 18 juli 2014 Jiggy Djé is te dom om te poepen, geen verrassing. In de rap game komtie misschien slim over, maar dat komt omdat de rest een IQ heeft vergelijkbaar met de broertjes De Boer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Die vraag van Philip, held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Wat een geweldige gozer die Diederik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Toine ging ook echt af vorige week of zo :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Ja die snapte ook gewoon niks van het spelletje :cab: Blijf me erover verbazen dat daar verschillende mensen komen die het spel niet begrijpen, weten gewoon niet wanneer ze moeten stoppen of in welke richting ze moeten antwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Zijn er hier ook mensen die via de app spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Vorig jaar gedaan, vrij snel mee gestopt omdat veel vragen dubbel kwamen. Nu andere vragen? Dan is het het proberen wel waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Zow vanavond was Annette Barlo een deelneemster. Wat een mooie vrouw zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Ja, dies best aardig opgedroogt na Oppassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Gelijk ff googelen, haar man zal wel heel lief zijn denk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Jan Jaap_O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Neem aan dat je bij die vraag van Derksen wel alle 4 de antwoorden had [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) Heb de uitzending van vandaag niet gezien, kijk ik morgen straks of morgen terug. Ga er goed voor zitten :huhu: Allemaal goed hoor [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION];. Al waren Nijmegen, Goffert en Gedegradeerd voor iedereen wel inkoppertjes. Nijmegen Eendracht Combinatie zal voor veel voetballiefhebbers ook niet moeilijk zijn geweest. 20 augustus 2014 bewerkt door Mvdv / Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Hehe nee ik wist ze zelf ook allemaal wel, overigens was het ook wel een mooie finale vandaag. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Inderdaad. Weten we in ieder geval dat ze goed met een stick en ballen overweg kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten