Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ben Howard was geweldig, echt super goed. Kleine traantjes tijdens "Time is Dancing" wel guur de Afas Live, lockers voor rugtassen helemaal bij Arena Parking heeft. Eten is ook heerlijk en vegan,en hebben lekkere cocktails,stom ik omgooide met nog 85% over. Alle andere songs waren ook erg goed en tof,en visuals waren tof. Waren gast en een chick die niet samen waren maar vrienden. Zij legde haar hoofd op mijn schouder eventjes en ze maakte zoenende bewegingen met haar handen,naar mij toen ze weggingen. Ik zei oa ze vast niet lang meer single blijft, voelt als mijn zoveelste gemiste kans,niet eens nummer heb gefixed. Ze is iig al 28,dus dat was mooi net als haar. Fuck it kwam voor concert en dat was heel erg fijn en goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond Dark Tranquility met Hiraes, Wolfheart en Moonspell in het voorprogramma.

Tijdens Hiraes kreeg het grote scherm op het podium nog even een Windows Update. Dat had ik eerder gedaan als ik de Effenaar was geweest :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-12-2024 om 20:23 zei Vreven:

Yes klopt! Ze gaan dan hun nieuwste album spelen, dat is niet enkel ambient, maar ook vleugen death metal.

Roadburn had 2 optredens met een keer ambient en een keer death metal. Was goed te genieten.

bewerkt door Wolf_pd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar reviewtjes mijnerzijds:

Vorige week naar Jett Rebel geweest. Het was de tweede keer dat ik hem heb gezien. De vorige keer was het in Hedon, ditmaal in het theater. Vond het tof, het is een enorm muzikaal talent en het was grappig om hem in een andere context te zien. En toch merkte je dat hij meer tot zijn recht komt in een concertzaal, dan kan hij meer zijn energie kwijt.

Vanavond naar Young Girl Silver Fox geweest. Het eerste uur was top. Heerlijk geluid, fijne sounds en het kleurde allemaal geweldig bij elkaar. Vooral kudo's in de richting van de bassist. Na het eerste uur begon ik me helaas te vervelen. Het werd meer en meer van hetzelfde en er waren nauwelijks verrassingselementen aanwezig. Er zat veel meer potentie in dan eruit werd gehaald helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites