Urbeto Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Geintje natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 25 minuten geleden zei Kyrill: Omdat ik sociaal en lieve jongen man ben, Dream Theater speelt 24 november in Afas Live @Arezo @Vrevenen is een van weinige dingen,in hun agenda dat nog niet uitverkocht is ,sla je slag We hebben onze slag al geslagen. <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Jij bent lief! Vin en ik zijn van de partij en hebben al maanden voorpret! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Ik zal er eerlijk voor uit gaan komen hier, aangezien het een veilige omgeving is: ik ga in maart naar James Blunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 3 minuten geleden zei Titan: Ik zal er eerlijk voor uit gaan komen hier, aangezien het een veilige omgeving is: ik ga in maart naar James Blunt. Blunty McBluntface bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Op 5-11-2024 om 16:01 zei Titan: Ik zal er eerlijk voor uit gaan komen hier, aangezien het een veilige omgeving is: ik ga in maart naar James Blunt. Gaaaaayyyyyyyyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 november Auteur Share Geplaatst 6 november Op 31-8-2024 om 15:03 zei Richarð.: Iemand gelukt om kaartjes te bemachtigen voor Oasis? Op 31-8-2024 om 16:02 zei Christian.: Nee Nu wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 2 uur geleden zei Arezo: Gaaaaayyyyyyyyy Live in Ziggo D’homo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 14 uur geleden zei Titan: Live in Ziggo D’homo Privé showtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Ben Howard was geweldig, echt super goed. Kleine traantjes tijdens "Time is Dancing" wel guur de Afas Live, lockers voor rugtassen helemaal bij Arena Parking heeft. Eten is ook heerlijk en vegan,en hebben lekkere cocktails,stom ik omgooide met nog 85% over. Alle andere songs waren ook erg goed en tof,en visuals waren tof. Waren gast en een chick die niet samen waren maar vrienden. Zij legde haar hoofd op mijn schouder eventjes en ze maakte zoenende bewegingen met haar handen,naar mij toen ze weggingen. Ik zei oa ze vast niet lang meer single blijft, voelt als mijn zoveelste gemiste kans,niet eens nummer heb gefixed. Ze is iig al 28,dus dat was mooi net als haar. Fuck it kwam voor concert en dat was heel erg fijn en goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 21 uur geleden zei Richarð.: Nu wel. Helden bestaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Gisterenavond Dark Tranquility met Hiraes, Wolfheart en Moonspell in het voorprogramma. Tijdens Hiraes kreeg het grote scherm op het podium nog even een Windows Update. Dat had ik eerder gedaan als ik de Effenaar was geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Hoppa, kaartjes LP binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Gister naar Eefje de Visser geweest. Was gezelliedepellie en Oosterpoort blijft een fijne locatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 november Auteur Share Geplaatst 24 november Heren, hoe was het? @Vreven@Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Net terug van Wardruna in TivoliVredenburg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november 8 uur geleden zei Richarð.: Heren, hoe was het? @Vreven@Arezo Heel erg vet. Echt genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Op 25-11-2024 om 00:14 zei Richarð.: Heren, hoe was het? @Vreven@Arezo Wat je van de beste band in de wereld kunt verwachten. Heel erg goed! Echt een feestje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst Vrijdag at 10:16 Share Geplaatst Vrijdag at 10:16 Kaartje gekocht voor Blood Incantation in Mei. Ben heel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst Zondag at 18:48 Share Geplaatst Zondag at 18:48 Op 6-12-2024 om 11:16 zei Vreven: Kaartje gekocht voor Blood Incantation in Mei. Ben heel benieuwd. Is dat die in Tivoli? Heb ze dit jaar nog gezien tijdens Roadburn. Klonk goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst Zondag at 19:23 Share Geplaatst Zondag at 19:23 34 minuten geleden zei Wolf_pd: Is dat die in Tivoli? Heb ze dit jaar nog gezien tijdens Roadburn. Klonk goed. Yes klopt! Ze gaan dan hun nieuwste album spelen, dat is niet enkel ambient, maar ook vleugen death metal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst Zondag at 20:03 Share Geplaatst Zondag at 20:03 (bewerkt) Op 8-12-2024 om 20:23 zei Vreven: Yes klopt! Ze gaan dan hun nieuwste album spelen, dat is niet enkel ambient, maar ook vleugen death metal. Roadburn had 2 optredens met een keer ambient en een keer death metal. Was goed te genieten. Dinsdag at 12:30 bewerkt door Wolf_pd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst Zondag at 22:17 Share Geplaatst Zondag at 22:17 Paar reviewtjes mijnerzijds: Vorige week naar Jett Rebel geweest. Het was de tweede keer dat ik hem heb gezien. De vorige keer was het in Hedon, ditmaal in het theater. Vond het tof, het is een enorm muzikaal talent en het was grappig om hem in een andere context te zien. En toch merkte je dat hij meer tot zijn recht komt in een concertzaal, dan kan hij meer zijn energie kwijt. Vanavond naar Young Girl Silver Fox geweest. Het eerste uur was top. Heerlijk geluid, fijne sounds en het kleurde allemaal geweldig bij elkaar. Vooral kudo's in de richting van de bassist. Na het eerste uur begon ik me helaas te vervelen. Het werd meer en meer van hetzelfde en er waren nauwelijks verrassingselementen aanwezig. Er zat veel meer potentie in dan eruit werd gehaald helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten